Χτισμένο
στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault, το νέο
Sandero θα συνεχίσει να διαθέτει κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ θα παρουσιάσει και μια ηλεκτρική έκδοση. Προτεραιότητα της
Dacia είναι να προσφέρει
ένα ευρύχωρο, συμπαγές και αποδοτικό αυτοκίνητο που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών χωρίς υπερβολές στην σχεδίαση.
Η αεροδυναμική και η χαμηλή κατανάλωση θα έχουν κεντρικό ρόλο στη σχεδίασή του, αντικατοπτρίζοντας το DNA του αυτοκινήτου που επικεντρώνεται στη χρηστικότητα και την οικονομική λειτουργία.

Το Sandero Stepway, που συχνά θεωρείται ξεχωριστό μοντέλο, θα διατηρήσει τη διάκρισή του ως μια εναλλακτική λύση με υψηλότερη θέση οδήγησης και μία πιο off-road προσέγγιση. Ο Durand απέκλεισε σημαντικές αποκλίσεις μεταξύ των δύο εκδόσεων, αναφέροντας ότι η κοινή πλατφόρμα και τα κοινά εξαρτήματα είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα.
Το ηλεκτρικό Sandero μπορεί να μην διαφέρει δραματικά στην εμφάνιση από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο, ακολουθώντας πιστά την ρεαλιστική προσέγγιση της Dacia.