Μια νέα εποχή για την παροχή υψηλότερου επιπέδου εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους
Η BMW iX φρεσκάρεται!
Η γερμανική εταιρεία προετοιμάζει την επανασχεδιασμένη έκδοση του μοντέλου μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια στην αγορά.
Η σχεδίασή της προκάλεσε πολλά σχόλια, ιδίως σε ό,τι αφορά στη μάσκα της. Ωστόσο, άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο συνήθισαν την αισθητική της στο πέρασμα του χρόνου.
Οι αλλαγές στο αμάξωμα θα είναι σχετικά περιορισμένες και θα διατηρηθεί η μορφοποίηση της μάσκας του οχήματος.
Αυτό δεν έγινε επειδή δεν ήθελαν τα στελέχη της BMW αλλά λόγω του ότι χρειάζονται επιφάνειες για την τοποθέτηση των αισθητήρων για τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, προειδοποίησης και υποβοήθησής του οδηγού, όπως και ημιαυτόματης οδήγησης.
Έτσι, οι ουσιαστικότερες αλλαγές στην επανασχεδιασμένη iX αφορούν στην μπαταρία και στα συστήματα εξοπλισμού της. Βάσει όσων έχουν ανακοινωθεί, αναλόγως της έκδοσης, ο συσσωρευτής θα έχει έως και 10% μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα, συγκριτικά.
Τώρα, η ονομαστική χωρητικότητά του στην iX xDrive40 είναι 76,6 kWh και στις xDrive50 και M60 111,5 kWh. Επίσης, θα αυξηθεί και η μέγιστη αυτονομία η οποία πλέον θα φτάνει τα 692 χλμ.
Μεγαλύτερη κατά έως και 10%, επίσης, αναμένεται να είναι και η μέγιστη απόδοση του μοντέλου σε σχέση με τώρα. Όπως έγινε γνωστό, οι ηλεκτροκινητήρες του είναι ίδιοι αλλά θα διαθέτουν μετατροπέα καρβιδίου του πυριτίου που αναβαθμίζει την αποδοτικότητά τους.
Το σύστημα «My Modes» το οποίο παραμετροποιεί την απόδοση της ροπής στους τροχούς, όπως και τη λειτουργία επιμέρους συστημάτων, θα διαθέτει δύο επιπλέον προγράμματα. Το «Max» για την αύξηση της μέγιστης αυτονομίας και το «Sport Plus» το οποίο δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr