Ιδού το ισχυρότερο μοντέλο της Brabus

Ιδού το ισχυρότερο μοντέλο της Brabus

Το νέο δημιούργημα της Brabus βασίζεται στην Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance και διαθέτει μία εξωφρενική ιπποδύναμη. 

230524114256_Brabus-930-Mercedes-AMG-GT-63-S-3

Ναι μεν η τετραθέσια Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance είναι ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, αλλά ο βελτιωτικός οίκος Brabus αποφάσισε να αυξήσει επιπλέον την ισχύ από τους 843 PS στους 930 PS.

Αυτό επετεύχθη χάρη στην τοποθέτηση μεγαλύτερων turbo, τα οποία λειτουργούν πλέον με υψηλότερη πίεση (1,8 bar). Νέα είναι και η κεντρική μονάδα ελέγχου, έχοντας ως αποτέλεσμα η απόδοση να αυξηθεί κατά σχεδόν 100 ίππους σε σχέση με την εργοστασιακή εκδοχή του μοντέλου.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο ηλεκτροκινητήρας του υβριδικού συνόλου της Brabus 930 έχει μείνει ανέγγιχτος, κάτι που σημαίνει πως η απόδοσή του παραμένει στα 150 kW (204 PS). Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου, είναι όπως λέει και το όνομα του μοντέλου, 930 ίπποι και 1.550 Nm ροπής.

Η απόδοση αυτή, διαχειρίζεται με εξαιρετική ευκολία τους 2,4 τόνους του βάρους του μοντέλου και αυτό αντανακλάται και στις επιδόσεις. Η Brabus κάνει λόγο για 2,8 δευτερόλεπτα προκειμένου από στάση το μοντέλο να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 316 χλμ./ώρα.

Στα αξιοσημείωτα της έκδοσης, είναι φυσικά και το σώμα της εξάτμισης από την πολλαπλή εξαγωγής έως και τις απολήξεις, που διαθέτει και ηλεκτρονικό έλεγχο των διαφραγμάτων. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως είναι στη διακριτική ευχέρεια του οδηγού το αν θα διαλέξει να ακούγεται το αυτοκίνητο σαν αγωνιστικό ή να είναι αθόρυβο (με το πρόγραμμα «Coming Home») για να τα έχει καλά και με τους γείτονες.

Το πακέτο της Brabus ολοκληρώνεται με την ειδικά προσαρμοσμένη αερανάρτηση, που ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που επιλέγει ο χειριστής, αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος και τη σκληρότητα. 

Η εμφάνιση της Brabus 930 είναι αν μη τι άλλο μοναδική, με κύριο γνώρισμα τα ανθρακονημάτινα ένθετα εμπρός, πίσω και στο πλάι. Οι τροχοί ελαφρού κράματος είναι 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω, με ελαστικά 275/35 και 335/25 αντίστοιχα.

Προφανώς και όλα τα παραπάνω συνοδεύονται από το ανάλογο κόστος που φτάνει τις 384.436 ευρώ, μαζί με το αυτοκίνητο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης