Το Renault Espace γίνεται SUV

Το Renault Espace γίνεται SUV

Λίγο πριν την συμπλήρωση τεσσάρων δεκαετιών από την πρεμιέρα του πρώτου Espace, του πρωτοποριακού MPV που έγινε συνώνυμο της ευρυχωρίας και της πρακτικότητας, η Renault παρουσίασε τη νέα γενιά του μοντέλου που γυρνά σελίδα και γίνεται SUV.

Renault_Espace__2_
Η πάλαι ποτέ πρωτοπόρα ιδέα τού πολυχρηστικού οχήματος (MPV), με αμάξωμα ενός όγκου είναι πλέον σαφές πως έχει χάσει το παιχνίδι της εμπορικής επιτυχίας καθώς τα SUV έχουν καθιερωθεί ως πρότυπα ακόμα και σε επίπεδο πρακτικότητας. Αυτή φαίνεται πως ήταν και η βασικότερη αιτία πίσω από την απόφαση της Renault να μεταμορφώσει το Espace από MPV σε SUV κρατώντας όμως το στοιχείο της ευρυχωρίας.
Το καινούργιο Espace είναι στην ουσία μια επιμηκυμένη εκδοχή τού Austral. Σύμφωνα με όσα έχει ανακοινώσει η Renault, το νέο Espace θα διατίθεται τόσο σε πενταθέσια όσο και επταθέσια εκδοχή, χωρίς να υπάρχει διαφορά στο συνολικό μήκος του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, αυτό φτάνει τα 4.722 χλστμ. ενώ το μεταξόνιο είναι 2.738 χλστμ. και στις δύο εκδοχές του και εξασφαλίζει αν μη τι άλλο άνετους χώρους. Στην πενταθέσια έκδοσή του, ο χώρος αποσκευών του καινούργιου Espace κυμαίνεται από 581-777 λίτρα (ανάλογα με τη θέση της συρόμενης πίσω σειράς καθισμάτων, μέγιστη στα 1.818 λίτρα. Στην επταθέσια ξεκινά από τα 159 λίτρα και εκτοξεύεται στα 1.714 λίτρα (με τα καθίσματα πεσμένα). Τα καθίσματα αυτά πάντως δεν είναι ανεξάρτητα αλλά αποτελούνται από δύο τμήματα σε αναλογία 60:40, ενώ από εκεί και πέρα η άνεση εξασφαλίζεται από τη δυνατότητα ανάκλισης της πλάτης τους έως και κατά 31 μοίρες.
Το ταμπλό έχει ήδη από τη βασική έκδοση Techno έχει την οθόνη OpenR, που αποτελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,0 ιντσών και από την οθόνη αφής, ίδιας διαγωνίου, της οθόνης αφής του συστήματος infotainment.
Το νέο Espace βασίζεται στην πλατφόρμα «CMF-CD», δηλαδή αυτή που προορίζεται για τα μικρομεσαία και μεσαία crossover και SUV της Renault και όχι μόνο. Η υιοθέτησή της φανερώνει ότι το καινούργιο Espace θα είναι εξηλεκτρισμένο και θα διαθέτει μεταξύ άλλων το υβριδικό σύστημα E-TECH. Αυτό αποτελείται από τον τρικύλινδρο 1.2 TCe κινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες. Το σύνολο βενζίνης αποδίδει 131 ίππους/4.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 205 Nm/1.750 σ.α.λ. Ο ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς όποτε χρειάζεται, έχει μέγιστη ισχύ 68 ίππους και μέγιστη ροπή 205 Nm. Ο δεύτερος, ο οποίος λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες του συστήματος, έχει μέγιστη ισχύ 34 ίππους και μέγιστη ροπή 50 Nm. H συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 199 ίπποι (200, ονομαστικά). Τέλος, οι μπαταρίες του είναι ιόντων λιθίου και έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 2 kWh.
Βάσει όσων ανακοινώνει η Renault η μέση τυποποιημένη κατανάλωση του κινητήρα είναι 4,6 λίτρα/100 χλμ. και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα είναι μεταξύ 104-111 γραμ./χλμ. κατά WLTP, αναλόγως της έκδοσης. Με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ του είναι 55 λίτρα, η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία του ξεπερνά τα 1.100 χλμ.
Κλείσιμο
Αναφορικά με τις επιδόσεις του, η τελική ταχύτητα του καινούργιου πενταθέσιου Espace είναι 175 χλμ./ώρα και η επιτάχυνσή του από τα 0-100 χλμ./ώρα είναι 8,6 δευτερόλεπτα. Τεχνολογικό στοιχείο που ξεχωρίζει είναι και δυνατότητα εξοπλισμού του Espace με το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4Control Advanced. Με αυτό, όταν η ταχύτητα του οχήματος είναι μικρότερη από 50 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός έως και 5 μοίρες. Όταν αυτή ξεπεράσει τα 50 χλμ./ώρα, αυτοί στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός έως και μία μοίρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης