Καιρός για έλεγχο αντιψυκτικού στο αυτόκίνητο

Καιρός για έλεγχο αντιψυκτικού στο αυτόκίνητο

Αυτό που πρέπει να κάνουμε ενόψει του χειμώνα που έρχεται είναι να δούμε τη στάθμη τού αντιπηκτικού στον κινητήρα του αυτοκινήτου μας.

221125094846_Antipiktiko_II
Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να σηκώσουμε το καπό του οχήματός μας και να ελέγξουμε τη στάθμη τού αντιψυκτικού υγρού.

Αυτό που γνωρίζουμε ευρύτερα με την λέξη «παραφλού» έχει σκοπό αφενός να αποτρέπει την υπερθέρμανση του κινητήρα (τους θερμούς μήνες του έτους) ή να παγώσει το υγρό στο κύκλωμα (τους κρύους, αντίστοιχα) και αφετέρου να λιπαίνει.

Στο εμπόριο υπάρχουν έτοιμα προς χρήση αντιπηκτικά υγρά τα οποία μπορούμε να τα προμηθευτούμε και να τα χρησιμοποιήσουμε όποτε κρίνουμε ότι χρειάζεται να το πράξουμε. Πριν το κάνουμε θα πρέπει να συμβουλευτούμε το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου μας για να δούμε τι προδιαγραφές προτείνει ο κατασκευαστής προτείνει να έχει το υγρό.

Ελέγχουμε τη στάθμη τού υπάρχοντος αντιπηκτικού στο αντίστοιχο δοχείο το οποίο βρίσκεται στον χώρο του κινητήρα. Φροντίζουμε ώστε αυτή να βρίσκεται πάντα μεταξύ της μέγιστης («Max») και ελάχιστης («Min») ένδειξης. Όποτε χρειάζεται συμπληρώνουμε. Εάν δεν γνωρίζουμε ή δεν μπορούμε να αναγνωρίσουμε ποιο είναι το σχετικό δοχείο, συμβουλευόμαστε το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου ή ρωτάμε τον μηχανικό μας. Επίσης, ελέγχουμε περιμετρικά του δοχείου για τυχόν διαρροή τού υγρού.



Όταν χρειαστεί να συμπληρώσουμε ποσότητα αντιπηκτικού φροντίζουμε να το κάνουμε όταν ο κινητήρας του οχήματος είναι κρύος. Σε αντίθετη περίπτωση, υπάρχει περίπτωση να τραυματιστούμε στα χέρια μας και να πάθουμε έγκαυμα. Όταν ο κινητήρας είναι ζεστός η πίεση στο κύκλωμα και η θερμοκρασία τού αντιπηκτικού είναι αυξημένες. Έτσι, όταν προσπαθήσουμε να ανοίξουμε το καπάκι του δοχείου υπάρχει περίπτωση να πεταχτεί εκτός ποσότητά του.

Εκτός από τον έλεγχο στην υπάρχουσα ποσότητα αντιπηκτικού υγρού, ελέγχουμε και την ένταση του χρώματός του, όπως και εάν υπάρχουν αιωρούμενα σωματίδια σε αυτό. Όταν συμβαίνει αυτό σημαίνει ότι μάλλον υπάρχει διάβρωση στο κύκλωμα. Επίσης, εάν διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν ίχνη λαδιού στο αντιπηκτικό υγρό αυτό πιθανόν να είναι ένδειξη ότι η φλάντζα του κινητήρα χρειάζεται αλλαγή. Σε κάθε περίπτωση, καλό θα είναι να συμβουλευτούμε τον μηχανικό μας.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης