Η Rolls-Royce Spectre βολτάρει στην Κυανή Ακτή

Η Rolls-Royce Spectre βολτάρει στην Κυανή Ακτή

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Rolls-Royce, συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης σε ένα περιβάλλον, το οποίο της ταιριάζει απόλυτα, όπως αυτό της Cote d’Azur. 

220729170020_Rolls-Royce-Spectre_IV

Στους δρόμους της Γαλλικής Ριβιέρας οι άνθρωποι της Rolls-Royce συνεχίζουν τις δοκιμές για την ηλεκτρική Spectre, εστιάζοντας τόσο στην αποδοτικότητά των μπαταριών της, όσο και στην ρύθμιση της ανάρτησης.

Σε αυτή τη φάση της διαδικασίας, η οποία έχει μπει στο τελικό στάδιό της πριν την επίσημη παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της που έχει προγραμματιστεί για το 2023, δίνεται ιδιαίτερη σημασία στη ρύθμιση της ανάρτησης του οχήματος.

Τα αυτοκίνητα της Rolls-Royce έχουν τη φήμη του «μαγικού χαλιού» σε ό,τι αφορά στη λειτουργία αυτής και στην άνεση που προσφέρει στους επιβάτες της. Αυτό το χαρακτηριστικό θέλουν να διατηρήσουν και στη Spectre και φρόντισαν να δημιουργήσουν μια διάταξη η οποία να ταιριάζει στο αυτοκίνητο και στην ηλεκτρονική τεχνολογική «φύση» του.

Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί του premium Βρετανού κατασκευαστή τοποθέτησαν νέες αντιστρεπτικές ράβδους, οι οποίες είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες και μπορούν να αποσυνδεθούν αυτόματα και να μην επηρεάζουν την υπόλοιπη μοχλική διάταξη της ανάρτησης, επιτρέποντας τη μεγαλύτερη ταλάντωσή της για όσο διάστημα απαιτείται.

Το σύστημα «Flag bearer», όπως ονομάζεται, έχει βασικό στοιχείο του μια κάμερα υψηλής ευκρίνειας τοποθετημένη στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου η οποία καταγράφει διαρκώς το οδόστρωμα, ενώ λαμβάνει δεδομένα και από το σύστημα πλοήγησης για τη χάραξή του για το υπόλοιπο τμήμα της διαδρομής.

Αναλόγως της κατάστασης στην οποία βρίσκεται η επιφάνεια του δρόμου ή την κλίση της επόμενης στροφής, το σύστημα «Flag bearer» απενεργοποιεί αναλόγως την καθεμιά από τις δύο αντιστρεπτικές ράβδους εμπρός και πίσω αλλά και διαφορετικά σε κάθε τροχό του ίδιου άξονα. Έτσι, η ταλάντωση και η σκληρότητα ρυθμίζεται ακριβώς όσο απαιτείται κάθε φορά και για κάθε τροχό.

Επιπλέον, το σύστημα λαμβάνει δεδομένα και από τους συνολικά 18 αισθητήρες που διαθέτει η Spectre και ρυθμίζει τη συμπεριφορά της ανάρτησης κατά την επιτάχυνση ή την επιβράδυνση του οχήματος φροντίζοντας να μην μεταφέρεται η όποια μετατόπιση του αμαξώματος στους επιβάτες.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης