Το Volvo P1800 Cyan πάει στις ΗΠΑ

Το Volvo P1800 Cyan πάει στις ΗΠΑ

H εντυπωσιακή restomod δημιουργία της Polestar που παντρεύει το γοητευτικό Volvo P1800 με την αγωνιστική τεχνολογία κάνει ντεμπούτο στις ΗΠΑ.

Volvo_P1800_Cyan
Με κόστος μεγαλύτερο από μία McLaren 720S , το Volvo P1800 Cyan των 650.000 ευρώ, είναι το πνευματικό παιδί της πρώην αγωνιστικής ομάδας Polestar και του ιδρυτή της Christian Dahl και θα κάνει το ντεμπούτο του στη Βόρεια Αμερική στο “The Quail”, στις 9 Αυγούστου.
Πιο γνωστή για την κατάκτηση πέντε πρωταθλημάτων Τουρισμού (Touring Car World Championship) και τη δημιουργία του S60 / V60 Polestar, η εταιρεία έστρεψε την προσοχή της στο κλασικό P1800 ώστε να δώσει στο γοητευτικό μοντέλο έναν κορυφαίο οδηγικό χαρακτήρα.

Κάτω από το καπό, υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2000 κ.εκ., που βασίζεται στο αγωνιστικό Volvo S60 TC1. Αποδίδει 420 ίππους και 455 Nm ροπής και συνδέεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων με την πρώτη ταχύτητα κάτω αριστερά (όπως στα κλασσικά αγωνιστικά), που έχει σχεδιαστεί για να «αντανακλά τη μηχανική αίσθηση του αρχικού Volvo P1800, αλλά με την ικανότητα να χειρίζεται τη ροπή, ενός σύγχρονου συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Η εταιρεία εξέτασε μια ποικιλία διαφορετικών κινητήρων, απέκλεισε το ενδεχόμενο ενός ηλεκτρικού Volvo P1800. Όπως εξήγησε ο CEO της Cyan Racing, Christian Dahl, «Θέλαμε κάτι πιο «συναισθηματικό», συνδυάζοντας το πνεύμα της δεκαετίας του ’60 με την τεχνολογία του σήμερα».
Κλείσιμο
Ο νέος κινητήρας είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, καθώς το μοντέλο έχει εξοπλιστεί με αμάξωμα από ανθρακονήματα, ενισχυμένη δομή και μεγαλύτερο πλάτος. Η Cyan τοποθέτησε επίσης μια πλήρως ρυθμιζόμενη μπροστινή και πίσω ανάρτηση.

Το διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης και οι τροχούς 18 ιντσών, με ελαστικά Pirelli P Zero. Για να σταματά με ασφάλεια το P1800 Cyan, έχει φρένα με τετραπίστωνες δαγκάνες και ατσάλινους δίσκους με διάμετρο 14,2 ίντσες μπροστά και 13 ίντσες πίσω. Ωστόσο, δεν υπάρχουν συστήματα ελέγχου ευστάθειας, αντιμπλοκαρίσματος των φρένων ή και υποβοήθηση φρένων, καθώς το αυτοκίνητο «έχει σχέση με την άμεση σύνδεση μεταξύ του οδηγού, των ελαστικών και του δρόμου».
Το μοντέλο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως P1800 , αλλά η καμπίνα έχει μετακινηθεί προς τα πίσω και αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία, έχει ως αποτέλεσμα «λίγο μακρύτερη οροφή, δημιουργώντας μια ελαφρώς πιο σπορ σιλουέτα». Στην πραγματικότητα, η Cyan λέει ότι τα μόνα πράγματα που είναι αυτούσια από το P 1800 είναι ο μηχανισμός απελευθέρωσης του καπό, το χειρόφρενο και οι υαλοκαθαριστήρες.
Η ρετρό ατμόσφαιρα γίνεται λίγο πιο μοντέρνα καθώς διαθέτει καθίσματα Recaro και ψηφιακά όργανα. Κάθε αυτοκίνητο μπορεί να κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη και μπορεί να προσαρμοστεί σε οτιδήποτε. Από ένα ελαφρύ, υψηλών επιδόσεων cafe racer έως ένα grand tourer. Οι επιλογές σας περιορίζονται σε μεγάλο βαθμό, από το πορτοφόλι και τη φαντασία σας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης