Ένα Ford Bronco με 400+ ίππους

Ένα Ford Bronco με 400+ ίππους

Η Ford αναμένεται να παρουσιάσει το προσεχές καλοκαίρι την κορυφαία έκδοση του Bronco, που θα φέρει την ονομασία Raptor.

220124150213_Ford-Bronco-Raptor-1

Η τιμή «εκκίνησης» του νέου Ford Bronco Raptor, σε ότι αφορά την αγορά των ΗΠΑ, είναι 60.600 ευρώ και εκτός της υψηλής ισχύος, διαθέτει σημαντικές αναβαθμίσεις στο πλαίσιο και στην ανάρτηση. 

Είναι μεγαλύτερο και πιο ικανό εκτός δρόμου από οποιοδήποτε επιβατικό μοντέλο της Ford έχουμε δει έως τώρα. Το Bronco Raptor της Ford θα βγει στην αγορά το καλοκαίρι, με τιμή υπερδιπλάσια από το «απλό» Bronco. Η Ford θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το Bronco Raptor τον Μάρτιο αλλά το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του πρώτου έτους αναμένεται να πάει σε όσους «αλλάξουν» την παραγγελία τους από «απλό» Bronco σε Raptor.


Η Ford δεν έχει αναφέρει πόσα Raptor θα παραχθούν από το εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Wayne του Μίσιγκαν που κατασκευάζει το Bronco αλλά η παραγωγή θα είναι περιορισμένη. Ο bi-turbo V6 του Bronco Raptor θα ξεπερνά σε απόδοση τους 400 ίππους, ενώ οι μέχρι τώρα εκδόσεις έφταναν έως και τους 315. Το Bronco Raptor είναι 25 εκατοστά μεγαλύτερο σε πλάτος σε σχέση με το βασικό Bronco, δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού Paul Wraith. Αυτό περιλαμβάνει μεγαλύτερο κατά 22 εκατοστά μετατρόχιο εμπρός και πίσω και τη σχετική αύξηση του όγκου στα τόξα πάνω από τους τροχούς.
Κλείσιμο

Το επιπλέον μέγεθος κάνει χώρο για ελαστικά παντός εδάφους BF Goodrich 37 ιντσών. Άλλες εξωτερικές αλλαγές περιλαμβάνουν μια νέα μάσκα με το «Ford» γραμμένο ανάγλυφο και μεγαλύτερο άνοιγμα για αυξημένη ψύξη. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι επίσης νέος και υπάρχει μια ορατή ασημένια προστατευτική πλάκα με γάντζους ρυμούλκησης. Τα φώτα LED υψηλής έντασης που τοποθετούνται στις κάτω γωνίες διαθέτουν καπάκια επειδή είναι πολύ φωτεινά για να χρησιμοποιηθούν στο δρόμο- σύμφωνα με τη νομοθεσία των ΗΠΑ.

Το εσωτερικό διαθέτει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών που δίνει έμφαση στο στροφόμετρο και μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Το δερμάτινο τιμόνι είναι πιο παχύ από το στάνταρ Bronco και διαθέτει κουμπιά για τη ρύθμιση της ανάρτησης, του συστήματος διεύθυνσης και της εξάτμισης, καθώς και ένα κουμπί “R” για προσαρμοσμένες προτιμήσεις οδήγησης. Τα paddles για το αυτόματο 10άρι κιβώτιο ταχυτήτων, είναι από μαγνήσιο και ανήκουν και αυτά στο βασικό πακέτο εξοπλισμού της έκδοσης.

Πέραν των παραπάνω, το πλαίσιο και η ανάρτηση για να διαχειρίζονται όπως πρέπει την πρόσθετη ισχύ αλλά και τις καταπονήσεις στις διαδρομές μακριά από την άσφαλτο με αυξημένη ταχύτητα έχουν ενισχυθεί, όπως ο πίσω άξονας και τα εμπρός ημιαξόνια της Dana. Μια εγκάρσια ράβδος στην οροφή και το στήριγμα της κολώνας C συμβάλλουν στην αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας περισσότερο από 50%. Το Bronco Raptor δανείζεται επίσης ορισμένα εξαρτήματα από το μεγαλύτερο F-150 Raptor, μεταξύ των οποίων είναι και τα μεγαλύτερα φρένα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης