Θα μοιάζει στο πρωτότυπο η Alfa Romeo Tonale παραγωγής;

Θα μοιάζει στο πρωτότυπο η Alfa Romeo Tonale παραγωγής;

 Η Alfa Romeo θα διατηρήσει την εκλεπτυσμένη και δυναμική εμφάνιση της πρωτότυπης έκδοσης του πολυαναμενόμενου SUV;

Alfa-Romeo-Tonale-1
«Η Tonale είναι το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Alfa Romeo και επομένως το αποτέλεσμα πρέπει να είναι υψηλού επιπέδου». Πρόκειται για το μήνυμα που έστειλε προς πάσα κατεύθυνση ο Διευθύνων Συμβούλος της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato, λίγο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.

Ο ισχυρός άνδρας είναι αποφασισμένος να συνδέσει το όνομά του με το συγκεκριμένο λανσάρισμα έτσι έχει ζητήσει από τους ανθρώπους της εταιρείας να… διυλίσουν τον κώνωπα.

Το αποδεικνύει έμπρακτα η απόφασή του να αναστείλει την αποκάλυψη του πολυαναμενόμενου SUV, με την αιτιολογία ότι διέγνωσε κάποιες ατέλειες το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης;

Η φωνή του Imparato βρήκε ευήκοα ώρα, με τις δοκιμές εξέλιξης να διενεργούνται υπό ακατάπαυστους ρυθμούς και τον αυτοκινητικό Τύπο να έχει στραμμένο το βλέμμα του στο SUV.

Η εξωτερική εμφάνιση αναμένεται να βασίζεται εν πολλοίς στο πρωτότυπο όχημα του 2019, χωρίς όμως να απουσιάζουν οι απαραίτητες διαφοροποιήσεις που θα προσδίδουν στην εμφάνιση μια πιο γηϊνή μορφή.

Στο μπροστινό μέρος θα διατηρηθεί η γνώριμη τριγωνική μάσκα τύπου Scudetto, αλλά θα είναι πλαισιωμένη από λιγότερο «αιχμηρά» φώτα σε μοτίβο “U” για τα LED φώτα. Το καπό θα είναι περισσότερο στρογγυλεμένο, αλλά θα διατηρεί κάποιες γραμμώσεις, οι οποίες θα ορίζουν το αθλητικό ανάστημα της Tonale, την ίδια ώρα που οι ζάντες θα φέρουν μικρότερη διάμετρο, χωρίς να χάνουν την κομψή τους υπόσταση.

Η οροφή θα είναι εξίσου κεκλιμένη, καταλήγοντας σε μια διακριτική αεροτομή, και τα πίσω φώτα –μολονότι δεν θα είναι εξίσου λεπτά με αυτά του πρωτότυπου – θα έχουν το ίδιο design και θα ενώνονται από μια καλαίσθητη LED μπάρα.

Από την άλλη, η έκδοση παραγωγής θα ενσωματώνει «κανονικού» μεγέθους εξωτερικούς καθρέπτες, και οι χειρολαβές για τις πίσω πόρτες θα «κρύβονται» στο πάνω μέρος της πίσω κολώνας (c-pillar), ώστε να διατηρηθεί μια «καθαρή» σχεδιαστική γραμμή στο προφίλ.

Το μήκος της Tonale θα είναι στα 4,528 μέτρα, ούσα κατά περίπου 150 χλστ. μικρότερη από τη μεγαλύτερη σε διαστάσεις Stelvio. Ηγκάμα θα αποτελείται  από ήπια υβριδικές βενζινοκίνητες, diesel και Plug-in hybrid εκδόσεις, με την τελευταία να καταλαμβάνει το άνω άκρο (σε επίπεδο επιδόσεων) της γκάμας.

Ουσιαστικά θα ενσωματώνεται το σύστημα κίνησης του αδελφικού Jeep Compass 4xe, με έναν 1.300αρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 180 PS, και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική απόδοση να ανέρχεται σε 240 PS και 520 Nm ροπής.

Στον αντίποδα, η μπαταρία του νέου SUV της Tonale θα έχει μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα από αυτή (11,4 kWh) του Compass, και κατά συνέπεια η ηλεκτρική αυτονομία δεν αποκλείεται να ανέρχεται στα 80 χλμ.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης