Peugeot: Ελληνικές πρωτιές για τα μοντέλα της

200929143706_Peug208b

Το Ελληνικό Car of the Year, Peugeot 2008, και το κομψό 208 ηγούνται των κατηγοριών τους και εξελίσσονται ως ο πολιορκητικός κριός της γαλλικής εταιρείας.

Σε μία από τις αδιαφιλονίκητες ηγέτιδες δυνάμεις της ελληνικής αγοράς έχει εξελιχθεί η Peugeot. Η γαλλική μάρκα έχει σημειώσει σημαντικές πρωτιές, οι οποίες εξαργυρώνουν τις επίμονες προσπάθειες της για κατασκευή κομψών, τεχνολογικά σύγχρονων και fun-to-drive αυτοκινήτων.

Και παράλληλα, λειτουργούν ως ανταμοιβή για την ελληνική αντιπροσωπεία που στέκεται στο πλευρό του καταναλωτή, καταπραΰνοντας το άγχος που του έχει προκαλέσει η ευρύτερη αστάθεια της αγοράς αυτοκινήτου.

Χαρακτηριστική ήταν η καινοτόμος πρωτοβουλία της εταιρείας να διασφαλίσει ότι οι πελάτες της μάρκας που προβαίνουν σε παραγγελία θα παίρνουν μια τελική, «κλειδωμένη τιμή».

Ως απότοκο των παραπάνω, ο περασμένος Νοέμβριος επιφύλασσε εντυπωσιακές εμπορικές επιδόσεις για την Peugeot, η οποία φιγουράρει στην κορυφή των εμπορικών πωλήσεων με 504 οχήματα και μερίδιο αγοράς ύψους 16,2%.

Παράλληλα, κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη συνολική κατάταξη με 822 οχήματα και μερίδιο 11,38%, αλλά και αντίστοιχη θέση στις λιανικές πωλήσεις με 318 μονάδες, καταλαμβάνοντας μερίδιο 7,7%

Επιβράβευση για την Peugeot λειτουργεί και η εμπορική διαδρομή του “Ελληνικού Car of the Year”, του γνωστού μας 2008, το οποίο κατέλαβε την πρώτη θέση (315 πωλήσεις) στην κατηγορία των SUV -ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το προβάδισμα του 2008 διευρύνεται περαιτέρω στην ξεχωριστή κατηγορία των B-SUV (μικρών) όπου το μερίδιό του εκτοξεύεται στο 20%. Δηλαδή δύο στα 10 αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον Νοέμβριο στην Ελλάδα ήταν 2008.

Πρωταγωνιστής στο segment του (μικρά αυτοκίνητα, B segment) ήταν και το 208 με ταξινομήσεις 310 αυτοκινήτων και εντυπωσιακό μερίδιο που ανέρχεται το 20,6%.

Οι ελληνικές πρωτιές της Peugeot επεκτείνονται και καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς μέχρι και τον Νοέμβριο, όταν και αναδείχθηκε σε δεύτερη δημοφιλέστερη μάρκα με 10.227 ταξινομήσεις και μερίδιο 13,9%.

Ακολουθούν τα highlights για τις επιδόσεις της Peugeot:   

– 2η στη συνολική κατάταξη με μερίδιο 11,4%
– 1η στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 16,2%
– 3η στις λιανικές πωλήσεις με μερίδιο 7,7%
– 5η στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 5,4%
– 1η στη συνολική κατάταξη πωλήσεων SUV με μερίδιο 11,1% (ανεξαρτήτως κατηγορίας)
– 1η θέση για το 208 στις πωλήσεις της κατηγορίας B με μερίδιο 20,6%
– 1η θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV με μερίδιο 20,1%
– Μερίδιο Νοεμβρίου LCV: 5,0%
– Συνολικό μερίδιο Νοεμβρίου PC + LCV: 10,7% (2η θέση)

Η Peugeot, τέλος, μεριμνά για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της και μέσω ενός ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών After Sales για τη σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου.

Μέρος αυτών είναι και το Video Check, το οποίο προσφέρει πλήρη διαφάνεια για την συντήρηση και την επισκευή του οχήματος. Ο πελάτης λαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό (video) με λήψεις που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν αλλά και τα ανταλλακτικά που ενδεχομένως χρειάζεται να αντικατασταθούν. Συνοδευτικά, μία οικονομική προσφορά αποστέλλεται προς τελική έγκριση από τον πελάτη.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης