Η Mazda προσεγγίζει το μέλλον με πολλαπλές λύσεις

Η Mazda προσεγγίζει το μέλλον με πολλαπλές λύσεις

Ο φιλόδοξος στόχος της Mazda για την επίτευξη ουδέτερου αποτυπώματος σε άνθρακα σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων έως το 2050 θα επιτευχθεί μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής με την ονομασία: Προσέγγιση Πολλαπλών Λύσεων

Mazda_strategy__1_
Η στρατηγική της Mazda υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες. Στόχος της Mazda είναι να έχει όλα της τα νέα μοντέλα, πλήρως ή μερικώς εξηλεκτρισμένα έως το 2030.
Για τη Mazda τα πολύπλοκα προβλήματα, σπάνια έχουν απλές λύσεις και ενώ είναι δελεαστικό να βλέπουμε τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) ως μια τεχνολογία με την οποία μπορεί να επιτευχθεί βιωσιμότητα, μόνο μια ολιστική προοπτική θα δώσει την ακριβή εικόνα. Για παράδειγμα, ενώ τα BEV είναι μοντέλα μηδενικών εκπομπών που σημαίνει ότι δεν εκπέμπουν καυσαέρια, απαιτείται μια ματιά στο αποτύπωμα άνθρακα της ίδιας της μπαταρίας, καθώς και στον τύπο ηλεκτρικής ενέργειας που τροφοδοτεί τα αυτοκίνητα.
Αυτή η «ευέλικτη» άποψη της βιωσιμότητας οδηγεί τις αποφάσεις της Mazda σε ότι αφορά την εξέλιξη των κινητήρων, τις στρατηγικές στην αγορά, και τη μελλοντική μας γκάμα. Οι ανάγκες των πελατών, οι τοπικές συνθήκες και τα διαφορετικά σενάρια οδήγησης παίζουν επίσης ρόλο στην παροχή της πιο βιώσιμης λύσης και αυτές οι παράμετροι σπάνια είναι οι ίδιες σε όλο τον κόσμο. Η Mazda έχει δεσμευτεί να βελτιώσει και να προσφέρει τρεις τύπους κινητήρων: βενζίνης, diesel και αμιγώς ηλεκτρικούς.

Για τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως (ΜΕΚ), η Mazda δουλεύει με τη χρήση της τεχνολογίας Skyactiv, με στόχο τη δημιουργία συνεχώς πιο αποδοτικών κινητήρων. Παράλληλα, η Mazda προσθέτει διάφορους τύπους ηλεκτροκίνησης που ταιριάζουν στις ανάγκες και τα σενάρια οδήγησης του κάθε αυτοκινήτου. Μέχρι το 2030, κάθε νέο μοντέλο στη γκάμα της Mazda θα διαθέτει διαφορετικούς τύπους και επίπεδα εξηλεκτρισμού, με το 75% των αυτοκινήτων να διαθέτουν εξηλεκτρισμένους κινητήρες ΜΕΚ, και κινητήρες BEV που αποτελούν το υπόλοιπο 25%.
Ταυτόχρονα, η Mazda επιδιώκει την ανάπτυξη εναλλακτικών καυσίμων, όπως τα e-fuels. Δεδομένου ότι δεν είναι ο κινητήρας αλλά το καύσιμο που καίει ο κινητήρας που αποθηκεύει και απελευθερώνει άνθρακα, αυτό θα έδινε στους κινητήρες εσωτερικής καύσεως τη δυνατότητα να γίνουν εντελώς ουδέτεροι σε εκπομπές άνθρακα. Τα BEV θα διαδραματίσουν επίσης ένα σημαντικό ρόλο στη γκάμα της Mazda, οφείλουν όμως να ανταποκρίνονται και στις απαιτήσεις κινητικότητας των πελατών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης