Πως να πας "αέρα" ένα Audi Sport Quattro S1 Evolution 2

Audi-Sport-Quattro-1985-S1-E2

Τα γρήγορα Audi αναμφισβήτητα έχουν μείνει ανεξίτηλα χαραγμένα στο νου μας αλλά και στην ιστορία. Όταν σκέφτεστε ένα μοντέλο της Audi Sport, το πιθανότερο είναι ότι το μυαλό σας ταξιδεύει στο θρυλικό πλέον Sport Quattro.

Αυτό σίγουρα μόνο στα όρια το ζει κανείς, να οδηγεί δηλαδή το απόλυτο rally car του Group Β: το Sport Quattro S1 Evolution 2

Αυτό κέρδισε τη δεύτερη θέση στο ράλι Χίλιες Λίμνες του 1985 στη Φινλανδία. Εκείνος ο αγώνας διεξήχθη με τον Stig Blomqvist στο τιμόνι, ο οποίος, σε αυτό το video, λέει ότι το αυτοκίνητο ήταν υπέροχο στις όποιες αντιξοότητες εμφάνιζε ο αγώνας και ιδιαίτερα η μορφολογία του εδάφους.

«Συμπεριφερόταν περισσότερο σαν προσθιοκίνητο οπότε σίγουρα ήμουν τυχερός σε σύγκριση με τους υπόλοιπους οδηγούς», αναφέρει με νόημα ο Blomqvist.

«Αξιοποιώντας λοιπόν το παραπάνω στοιχείο, φρέναρα με το αριστερό πόδι και όλα στις στροφές δούλευαν τέλεια. Αυτό σίγουρα με βοήθησε πολύ».

Σύμφωνα με τον έμπειρο Catchpole, το αυτοκίνητο ξεκινά να κινείται φυσιολογικά, αλλά μόλις ξυπνήσει το turbo προσπαθεί απλώς να σας πολεμήσει. Σύμφωνα με τον Blomqvist, αυτό συμβαίνει επειδή δεν οδηγείτε αρκετά γρήγορα.

“Φυσικά, αν προσπαθήσετε να είστε λίγο προσεκτικοί και να πάτε αργά, τότε χαλάτε την μαγεία”, είπε με στόμφο ο θρύλος των ράλι.

«Πρέπει να είσαι πολύ σκληρός απέναντι σε αυτό το Audi, τις πρώτες μέρες που έχεις επαφή μαζί του, προτού μάθεις πως λειτουργεί το διαφορικό, είναι δύσκολο να εξοικειωθείς. Απαιτείται λοιπόν να οδηγήσεις εσύ το αυτοκίνητο, δεν μπορείς να αφήσεις το αυτοκίνητο να οδηγήσει εσένα», τόνισε.

Αυτή είναι καλή συμβουλή, λέει ο Catchpole, αλλά είναι πιο εύκολο να ειπωθεί παρά να γίνει πράξη από απλούς θνητούς οδηγούς.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης