Το Nissan Z θα αποτελέσει το κύκνειο άσμα του θερμικού κινητήρα;

Το Nissan Z θα αποτελέσει το κύκνειο άσμα του θερμικού κινητήρα;

Οι αυστηρότερες εκπομπές ρύπων, ίσως να ρίξουν τίτλους τέλους για το μοτέρ εσωτερικής καύσης του νέου Nissan Z.

210726125938_Nissan-Z-1

Το πολυαναμενόμενο κουπέ μοντέλο του Ιάπωνα κατασκευαστή, που θα κάνει την επίσημη παρουσίασή του στις 17 Αυγούστου, θα κινείται από το V6 των 3,0 λίτρων της Nissan με τα διπλά turbo.


Διάφορα μέσα ενημέρωσης από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, αναφέρουν ότι το αμιγώς πισωκίνητο Nissan Z ή Fairlady Z για την τοπική αγορά, θα τροφοδοτείται από μία εξελιγμένη έκδοση του μοτέρ VR30DDTT, το οποίο ήδη υπάρχει στο Infiniti, Q50 Red Sport 400, όπως και στο Nissan Skyline 400R, με την ισχύ του να αγγίζει εκεί τους 405 ίππους.

Να σημειωθεί ότι το δεύτερο πωλείται αποκλειστικά στην Ιαπωνία, ενώ κρίνοντας από τις πωλήσεις τους στις αγορές των ΗΠΑ και Κίνας, θεωρείται εξαιρετικά αμφίβολη η πιθανότητα να υπάρχει εξέλιξη σε ότι αφορά το συγκεκριμένο μοτέρ.
Κλείσιμο

Πέραν του επερχόμενου «Z», το οποίο δυστυχώς δεν θα εμφανιστεί στη Γηραιά Ήπειρο, λόγω των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών που αφορούν τις εκπομπές ρύπων, η Nissan θα τοποθετήσει τον twin-turbo V6 κινητήρα και στο νέας γενιάς GT-R (R36), με την χωρητικότητά του εδώ να είναι 3,8 λίτρα, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο. Μάλιστα, και παρά τις διάφορες φήμες, δεν θα υπάρχει ήπιο υβριδικό σύστημα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης