Κορωνοϊός

Η Manhart μεταμορφώνει το Audi RS Q8

MANHART_Performance_RQ900

Το εργοστασιακό Audi RS Q8 είναι ένα SUV με τεράστια απόδοση, αλλά τι συμβαίνει όταν ο ιδιοκτήτης του θέλει ακόμη περισσότερα άλογα και επιπλέον σπορ δυνατότητες; Η Manhart κάτι θέλει να σας πει…

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Manhart Performance έχει την απάντηση, με την περιορισμένη παραγωγή του RQ 900, το οποίο υιοθετεί τις προδιαγραφές της Lamborghini Urus. Εξωτερικά πάντως, κυριολεκτικά εντυπωσιάζει.

Το Manhart RQ 900 θα αποκαλυφθεί επισήμως σύντομα καθώς το πρώτο από αυτά είναι έτοιμο να παραδοθεί. Το RS Q8 είναι εξοπλισμένο με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 4,0 λίτρων που παράγει 600 ίππους και ροπή 800 Nm στην εργοστασιακή μορφή.

Η Manhart σκαρφαλώνει την ισχύ στους 918 ίππους και στα 1.180 Nm ροπής, καθιστώντας το το ισχυρότερο σε σύγκριση με τις αντίστοιχες προτάσεις των Mansory, ABT Sportsline και MTM. Στην πραγματικότητα όμως αυτό εδώ αποτελεί το δεύτερο πιο ισχυρό αναβαθμισμένο RS Q8 πίσω από το κορυφαίο της Wheelsandmore με τους 996 ίππους.

Προκειμένου να επιτύχουν αυτή την τιμή, εκτός από τον επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής μονάδας, πρόσθεσαν μεγάλες εισαγωγές αέρα Eventuri, το δικό τους intercooler, ένα turbo performance kit και σπορ πολλαπλή εισαγωγής με καταλυτικούς μετατροπείς 200 κυψελών (οι δύο τελευταίοι δεν έχουν εγκριθεί ακόμη από το TÜV της Γερμανίας).

Αναβάθμισαν επίσης το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων προκειμένου να διαχειριστούν την τεράστια ροπή. Η Manhart δεν ανακοίνωσε επίσημα στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις, ωστόσο, αναμένουμε το RQ 900 να είναι ακόμη ταχύτερο από το εργοστασιακό μοντέλο το οποίο επιταχύνει από 0-100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα και διαθέτει τελική ταχύτητα 305 km/h.

Οπτικά, το RQ 900 είναι πολύ πιο εντυπωσιακό σε σχέση με το RS Q8. Τα χρυσά γραφικά σε όλο το αμάξωμα έρχονται σε αντίθεση με τις μαύρες λεπτομέρειες. Οι νέες προσθήκες περιλαμβάνουν φαρδύτερα φτερά, εμπρός σπόιλερ, πλαϊνές ποδιές, διπλή πίσω αεροτομή και πιο μεγάλο διαχύτη.

Όσον αφορά το νέο σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι, αυτό διαθέτει ενεργές βαλβίδες και τέσσερις απολήξεις διάστασης 100 mm με κεραμική επίστρωση. Οι τεράστιοι τροχοί της Manhart “Classic line” υιοθετούν ματ μαύρο χρώμα και διάσταση 24 ιντσών με ελαστικά 295/30 ZR24 εμπρός και 355/25 ZR24 πίσω.

Η αερανάρτηση του εργοστασιακού μοντέλου μειώθηκε σε ύψος κατά 30 έως 40 mm, ενώ η Manhart προσφέρει προαιρετικές αναβαθμίσεις για το σύστημα πέδησης εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από τους κεραμικούς δίσκους της Audi Sport.

Το εσωτερικό διαθέτει χρυσές πινελιές σε ταμπλό, κεντρική κονσόλα, πόρτες και τιμόνι, που ταιριάζουν απόλυτα με το εξωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου. Η Manhart πρόσθεσε επίσης τα δικά της πατάκια και τη νέα δερμάτινη επένδυση με διακοσμητικές ραφές σε όλη την καμπίνα.

Εάν είστε ιδιοκτήτης του Audi RS Q8 και θέλετε να το μετατρέψετε σε Manhart RQ 900, θα χρειαστείτε 22.500 € για την επιπλέον απόδοση, 24.900 € για το bodykit, 839.5 € για τα αυτοκόλλητα, 9.900 € για τους τροχούς, 831.93 €, για την ανάρτηση, 8.437,82 € για την εξάτμιση και 29.900 € για το εσωτερικό.

Συνολικά, η μετατροπή θα σας κοστίσει παρακαλώ 67.409,25 € χωρίς ΦΠΑ, συν φυσικά το κόστος του αυτοκινήτου-δωρητή. Τζάμπα πράμα δηλαδή…

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης