Κορωνοϊός

Bosch: Εξελίσσει CVT κιβώτιο για ηλεκτρικά

Bosch-cvt

Μέχρι στιγμής, η μόνη πορεία προς ελαφρύτερα BEV ήταν η νέα τεχνολογία μπαταριών. Η βελτίωση της ενεργειακής πυκνότητας ήταν κρίσιμη για μικρότερες μπαταρίες. Τι εφηύρε η Bosch;

Ταυτόχρονα, οι προμηθευτές ICE σχεδόν καταστράφηκαν όταν επικράτησε η ηλεκτροκίνηση. Η Bosch φαίνεται να έχει βρει μια λύση και για τα δύο ζητήματα: ένα CVT για EV – ή CVT4EV, όπως η εταιρεία αποφάσισε να το ονομάσει.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, η λειτουργία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με μετάδοση συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί στις «βέλτιστες συνθήκες λειτουργίας» του.

Αυτό θα επέτρεπε στο όχημα να ξοδεύει λιγότερη ενέργεια οπότε η μπαταρία να είναι μικρότερη σε διαστάσεις. Οι επικριτές της λύσης που προτείνει η Bosch θα υποστηρίξουν ότι προσθέτει πολυπλοκότητα στο όχημα. Ωστόσο, εάν το CVT4EV συμβάλλει πραγματικά στη μείωση του βάρους του οχήματος, οι κατασκευαστές ενδέχεται να προσφέρουν πιο αποδοτικά EV χωρίς να επενδύουν σε μεγαλύτερες μπαταρίες.

Επίσης το νέο CVT κιβώτιο θα επιτρέπει την αύξηση της τελικής ταχύτητας των ηλεκτρικών (η οποία ως είθισται περιορίζεται στα 160-180 km/h) δίχως να επιβαρύνει σημαντικά την κατανάλωση. Οι καταναλωτές θα επιβαρύνονται επίσης λιγότερο, καθώς τα CVT δεν είναι τελικά τόσο ακριβά στην κατασκευή τους.

Τα ηλεκτρικά είναι γνωστό ότι έχουν πλούσια ροπή από το 0, κάτι που ήταν πάντα πρόβλημα για τα CVT. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Bosch δίνει άμεση λύση. Το νέο αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT της Bosch αντέχει περισσότερα από 500 Nm ροπής. Το CVT4EV θα επιτρέπει στους κατασκευαστές να χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης σε διαφορετικά οχήματα και εφαρμογές χωρίς αλλαγές. Η Bosch έδειξε μια ποικιλία αμαξωμάτων όπου ο ηλεκτροκινητήρας και το κιβώτιο CVT4EV θα μπορούσε να “δώσει το παρών”.

Όσον αφορά τους προμηθευτές, η συγκεκριμένη κίνηση αποδεικνύει πως ενδέχεται να αλλάξουν τα πράγματα αφού δύναται πλέον να αξιοποιηθούν εξαρτήματα από αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εάν το CVT4EV αποδειχθεί επωφελές και άλλες εταιρείες μπορούν να βρουν νέες λύσεις προκειμένου να επιβιώσουν στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Δεν έχουν άλλωστε διαφορετική επιλογή…

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης