Δολοφονία Καρολάιν

Toyota Supra A91-CF Limited Edition: Νέα έκδοση

Toyota-GR-Supra-Special-Edition-2022_jpg

Οι τελευταίες ειδήσεις για την Toyota Supra επικεντρώθηκαν κυρίως στην αύξηση ισχύος του 3λιτρου βενζινοκινητήρα, από τους 335 στους 382 πλέον ίππους. Τι άλλο να περιμένουμε;

Ο ίδιος κινητήρας δηλαδή που φορά και η συγγενής α’ βαθμού BMW Z4 M40i, ενώ, σειρά στη μοιρασιά πήρε μετά και ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας της Z4.

Φέτος πάντως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Αφού η ιαπωνική φίρμα τελείωσε μια και καλή με τα μηχανολογικά, καιρός είναι πια να ασχοληθεί και με τα υπόλοιπα.

Λόγου χάρη, η νέα έκδοση A91-CF με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και η οποία θα περιοριστεί στις 600 μονάδες παραγωγής. Αρχικά θα διατεθεί στη Βόρεια Αμερική, αποτελεί σίγουρα όμως μια σαφή ένδειξη για κάποιες άλλες μελλοντικές σπέσιαλ εκδόσεις και στη Γηραιά Ήπειρο.


Η έκδοση CF μπορεί να μη διαθέτει μηχανολογικές αναβαθμίσεις, αλλά δείχνει τόσο στοχευμένη που πιθανόν να σας κάνει να ξεχάσετε το επερχόμενο Z της Nissan. Τα κυριότερα σημεία της περιλαμβάνουν ένα νέο spoiler στο εμπρός τμήμα, πλευρικά αεροδυναμικά πάνελ καθώς και μια άκρως δυναμική ουρά, όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Και σημειώστε μάλιστα πως πρόκειται για πραγματικά ανθρακονήματα που διακρίνονται δια γυμνού οφθαλμού, όχι απλώς για ένα στρώμα βαφής στο υπάρχον αμάξωμα. Μιλώντας τώρα για τις αποχρώσεις του αμαξώματος, προσθέστε πως η Supra CF πρόκειται να διατεθεί σε Absolute Zero white, Nitro Yellow ή Phantom Matte Grey.

Όποιο από τα τρία αποτελέσει την επιλογή σας, να σας πούμε πως συνδυάζεται αποκλειστικά με εντυπωσιακές ζάντες σε ματ-μαύρο χρώμα διάστασης 19 ιντσών και επίσης κόκκινο-μαύρο εσωτερικό που υιοθετεί επένδυση Alcantara.

Το πακέτο CF δεν είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα 2.0 λίτρων, οπότε ο μοναδικός διαθέσιμος κινητήρας είναι ο 3λιτρος straight six με 382 ίππους και αυτόματο κιβώτιο ZF οκτώ σχέσεων. Το 0-100 km/h από στάση απαιτεί 4 sec.

Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση Adaptive Variable Sport (AVS) της Toyota, το ενεργό πίσω διαφορικό και τα φρένα της Brembo δίνουν επίσης το παρών.

Η Toyota ισχυρίζεται πως τα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα βελτίωσαν αισθητά την κάθετη δύναμη του αυτοκινήτου. Προφανώς και το καταφέρνουν, εσείς όμως θα πρέπει να έχετε τα μάτια σας δεκατέσσερα κάθε φορά που προσπαθείτε να παρκάρετε κοντά σε πεζοδρόμια, προκειμένου να μην καταστρέψετε το τόσο επιθετικό look της Supra CF.

Σημειώστε επίσης πως από το 2022 προσφέρεται από την Toyota δωρεάν πακέτο εκπαίδευσης οδηγού σε όλους τους αγοραστές Supra που σκοπεύει να σας κάνει καλύτερο και ασφαλέστερο οδηγό στην πίστα. Οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν δωρεάν συνδρομή ενός έτους στη National Auto Sport Association, η οποία περιλαμβάνει μια ολοήμερη διδασκαλία που αποτελείται από δίδακτρα που βασίζονται τόσο στην αίθουσα όσο και στην πίστα.


Άλλες αλλαγές στη Supra του επόμενου έτους περιλαμβάνουν κόκκινο εσωτερικό, θερμαινόμενα καθίσματα για τη βασική έκδοση της 3λιτρης και συμβατότητα Apple CarPlay για τα μοντέλα με το Premium Audio Package. Τα μοντέλα του 2022, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης A91-CF, θα κυκλοφορήσουν το προσεχές φθινόπωρο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης