Έρχεται η εξακύλινδρη plug-in υβριδική Ferrari

Έρχεται η εξακύλινδρη plug-in υβριδική Ferrari

O κατασκοπευτικός φακός συνέλαβε το νέο 6κύλινδρο plug-in υβριδικό μοντέλο της Ferrari, που θα αποτελεί το διάδοχο της F8 Tributo.

Έρχεται η εξακύλινδρη plug-in υβριδική Ferrari
Όπως είναι γνωστό, η Ferrari ετοιμάζει το δεύτερο plug-in υβριδικό μοντέλο της μετά την SF90 Stradale, το οποίο θα αποτελεί τον άμεσο ανταγωνιστή της ολοκαίνουργιας McLaren Artura.

Το υπό ανάπτυξη επαναφορτιζόμενο super car πριν από λίγες εβδομάδες είχε «συλληφθεί» από τον… κατασκοπευτικό φακό, συνοδεία ενός άλλου μοντέλου που φημολογείται πως προορίζεται για τον διάδοχο της La Ferrari.

Το επερχόμενο plug-in υβριδικό super car, απασχολεί ξανά τα φώτα της δημοσιότητας, μιας και φαίνεται πως αποτελεί το μοντέλο που απαθανατίστηκε να κινείται στους δρόμους του Μαρανέλο, ντυμένο με βαρύ καμουφλάζ – και αυτή τη φορά χωρίς ν’ απολαμβάνει τη συντροφιά της… νέας La Ferrari.

Ο ρουχισμός του μοντέλου δεν μας επιτρέπει να διακρίνουμε πολλές λεπτομέρειες για τη σχεδιαστική γλώσσα που έχει υιοθετηθεί, κρίνοντας, ωστόσο, από τη σιλουέτα του φαίνεται πως για την περίσταση έχει δανειστεί το αμάξωμα της SF90 Stradale.

Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο PHEV της ιταλικής μάρκας θα είναι  ένα κεντρομήχανο μοντέλο με την κωδική ονομασία “F171”, το οποίο θα αποτελεί το πρώτο μοντέλο της μάρκας με V6 μοτέρ, μετά την Dino.

Η χωρητικότητα του βενζινοκινητήρα θα είναι 3.000 κυβικά, θα υπάρχει διπλό τούρμπο, και η απόδοση θα αγγίζει τα 600 PS. Μέλος του κινητήριου συνόλου θα είναι και ένας ηλεκτροκινητήρας των 111 PS, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 710 PS.

Μολονότι ο παραπάνω βενζινοκινητήρας έχει 2 κυλίνδρους λιγότερους και μειωμένη κατά 1.000 cc χωρητικότητα, χάρη στην επικουρική χρήση του ηλεκτρικού μοτέρ, η συνολική απόδοση θα είναι μόλις 10 PS μικρότερη συγκριτικά με εκείνη της F8 Tributo (720 PS/770 Nm).

Επιπροσθέτως, θα υπάρχει και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία θα χαρίζει στο μοντέλο ηλεκτρική αυτονομία έως και 32 km.

Βρετανικά δημοσιεύματα, τέλος, αναφέρουν πως η “F171” θα βασίζεται σε μια νέα ελαφρού βάρους αρχιτεκτονική από αλουμίνιου, η οποία θα υιοθετηθεί και από άλλα μελλοντικά μοντέλα της Ferrari, και αναμένεται να διευκολύνει την τοποθέτηση ενός μικρότερου μεταξονίου συγκριτικά με της F8’s (2.650 mm).

Αναφορικά με το λανσάρισμα του μοντέλου, αυτό μοιάζει να είναι προγραμματισμένο για τα τέλη του τρέχοντος έτους ή τις αρχές του νέου, με την τιμή του να κυμαίνεται κοντά στα 230.000 ευρώ.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης