Η Genesis εισέρχεται στην εποχή των EVs με το ηλεκτρικό G80

Η Genesis εισέρχεται στην εποχή των EVs με το ηλεκτρικό G80

Η Genesis εισβάλλει δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση με όπλο της το ηλεκτροκίνητο G80. Αυτό κληρονομεί σε μεγάλο βαθμό το σχεδιασμό του αδελφού του με το θερμικό κινητήρα ενώ προσθέτει μια θύρα φόρτισης πίσω από την κλειστή μπροστινή μάσκα.

Η Genesis εισέρχεται στην εποχή των EVs με το ηλεκτρικό G80
Η κάτω γρίλια είναι πιο στενή από ότι στο μοντέλο ICE και οι τροχοί είναι αποκλειστικά σχεδιασμένοι για το Electrified G80.

Ο πίσω προφυλακτήρας είναι ελαφρώς διαφορετικός από το συμβατικό μοντέλο και για προφανείς λόγους, δεν ενσωματώνει πλέον διπλές απολήξεις εξάτμισης.

Η Genesis αναφέρει πως το εξηλεκτρισμένο G80 διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς και αυτή μπορεί να εναλλάσσεται αυτόματα μεταξύ του πίσω ή και των δυο αξόνων.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας στο πίσω μέρος και ένας άλλος στο μπροστινό, με τον τελευταίο να απενεργοποιείται αυτόματα προκειμένου να επιτρέπει την κίνηση στους πίσω τροχούς βελτιώνοντας έτσι την αποδοτικότητα όταν δεν απαιτείται επιπλέον ισχύς.

Το ηλεκτρικό sedan AWD έχει συνδυασμένη ισχύ 365 ίππους και ροπή 700 Nm. Στη λειτουργία Sport, η ρύθμιση των δυο ηλεκτροκινητήρων επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σχεδόν σε 5 δευτερόλεπτα με βάση τις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Genesis.

Όπως τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6, το ηλεκτρικό G80 διαθέτει μια τεχνολογία που ονομάζεται Vehicle to Load (V2L). Αυτό μεταφράζεται σε αμφίδρομη φόρτιση, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να χρησιμοποιούν ηλεκτρική ισχύ 3,6 kW από την τροφοδοσία οικιακών συσκευών.

Το πιο σημαντικό δε, είναι πως το κομψό sedan υποστηρίζει ταχυφόρτιση στα 350 kW, με αποτέλεσμα η φόρτιση σε ποσοστό από 10 έως 80% να ολοκληρώνεται σε μόλις 22 λεπτά της ώρας.


Όσον αφορά την αυτονομία, η Genesis λέει ότι το ηλεκτρικό G80 διανύει περισσότερα από 500 χιλιόμετρα με μια φόρτιση στον κύκλο δοκιμών NEDC, το οποίο πιθανότατα θα οδηγήσει σε σημαντικά χαμηλότερο αριθμό όταν μετρηθεί σε WLTP.

Με βάση το σύστημα πιστοποίησης της Νότιας Κορέας, η μη αποκαλυφθείσα μπαταρία διαρκεί περίπου 427 όταν το όχημα είναι εξοπλισμένο με τους κομψούς τροχούς πολλαπλών ακτίνων 19 ιντσών. Μια ηλιακή οροφή επίσης συλλέγει ενέργεια από τον ήλιο προκειμένου να αυξήσει περαιτέρω την απόδοση.


Το Active Noise Control-Road μειώνει τον θόρυβο που προκαλείται από την κύλιση παράγοντας ηχητικά κύματα με αντίθετες συχνότητες. Για μια μεταξένια ομαλή οδήγηση, το ηλεκτρικό G80 διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση που συνεργάζεται με μια πρόσθια κάμερα που σαρώνει το δρόμο με αποτέλεσμα την κατάλληλη ρύθμιση στις εκάστοτε συνθήκες.


Η Genesis λέει ότι εκτός από το ηλεκτρικό G80 αναμένεται επίσης να δούμε προσεχώς και το GV60 crossover.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης