Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Οι υβριδικές Mercedes-AMG θα φορτίζουν ενώ ντριφτάρουν
Οι υβριδικές Mercedes-AMG θα φορτίζουν ενώ ντριφτάρουν
Η εμπνευσμένη από την Formula 1 τεχνολογία του συστήματος E-Performance που θα υπάρχει στις μελλοντικές υβριδικές Mercedes-AMG θα συνδυάζει την απόδοση με τη διασκέδαση.
UPD:
Πολλοί φοβούνται πως η νέα υβριδική εποχή της Mercedes-AMG ίσως αλλοιώσει τον ανόθευτο χαρακτήρα που συνοδεύει τα μοντέλα του τμήματος υψηλών επιδόσεων της Mercedes. Ωστόσο η εταιρία ξεκαθαρίζει πως η νέα τεχνολογία όχι μόνο θα αναβαθμίσει την απόδοση αλλά θα προσφέρει και πολλά χαρακτηριστικά που θα συνδυάζουν την απόλαυση με τα λειτουργικά οφέλη.
Ένα από αυτά θα είναι η δυνατότητα του υβριδικού συστήματος να φορτίζει τις μπαταρίες όταν το αυτοκίνητο ντριφτάρει. Όπως εξηγεί ο Jochen Schmitz - ένας από τους βασικούς τεχνικούς εξέλιξης του συστήματος E-Performance - το σύστημα ανάκτησης διοχετεύει στη μπαταρία το πλεόνασμα ενέργειας που φθάνει στους πίσω τροχούς την στιγμή που αυτοί σπινάρουν υπερβολικά και το αυτοκίνητο ντριφτάρει.
Παρά το γεγονός πως ο Schmitz δεν εισέρχεται σε λεπτομέρειες σχετικά με την συγκεκριμένη λειτουργία είναι ξεκάθαρο πως πλέον η τεχνολογία δεν είναι τιμωρός της οδηγικής απόλαυσης αλλά παράγοντας που την τονώνει. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας της Ferrari SF90 το οποίο έχει γίνει τόσο έξυπνο ώστε να επιτρέπει ακόμα και σε έναν όχι εξαιρετικά έμπειρο οδηγό να απολαμβάνει με απόλυτη ασφάλεια το γλίστρημα της ουράς.
Θυμίζουμε πως το υβριδικό σύστημα E-Performance θα έχει δύο εκδόσεις. Η πιο ισχυρή που θα συνοδεύει τα μεγάλα sport cars και supercars της AMG θα συνδυάζει κινητήρα V8 και ηλεκτροκινητήρα με απόδοση άνω των 800 ίππων. Αντίστοιχα η μικρότερη που θα δούμε για πρώτη φορά στη νέα C63 θα παντρεύει τον 2.0λιτρο twin-turbo που γνωρίζουμε από την Α45S με έναν ηλεκτροκινητήρα και απόδοση 650 ίππων. Παρά το γεγονός πως η μετάδοση θα γίνεται και στους τέσσερις τροχούς, πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχουν οι πίσω, κάτι που εγγυάται τον εθιστικό οδηγικό χαρακτήρα με τον οποίο έχουν συνδεθεί τα μοντέλα της AMG.
Ένα από αυτά θα είναι η δυνατότητα του υβριδικού συστήματος να φορτίζει τις μπαταρίες όταν το αυτοκίνητο ντριφτάρει. Όπως εξηγεί ο Jochen Schmitz - ένας από τους βασικούς τεχνικούς εξέλιξης του συστήματος E-Performance - το σύστημα ανάκτησης διοχετεύει στη μπαταρία το πλεόνασμα ενέργειας που φθάνει στους πίσω τροχούς την στιγμή που αυτοί σπινάρουν υπερβολικά και το αυτοκίνητο ντριφτάρει.
Παρά το γεγονός πως ο Schmitz δεν εισέρχεται σε λεπτομέρειες σχετικά με την συγκεκριμένη λειτουργία είναι ξεκάθαρο πως πλέον η τεχνολογία δεν είναι τιμωρός της οδηγικής απόλαυσης αλλά παράγοντας που την τονώνει. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας της Ferrari SF90 το οποίο έχει γίνει τόσο έξυπνο ώστε να επιτρέπει ακόμα και σε έναν όχι εξαιρετικά έμπειρο οδηγό να απολαμβάνει με απόλυτη ασφάλεια το γλίστρημα της ουράς.
Θυμίζουμε πως το υβριδικό σύστημα E-Performance θα έχει δύο εκδόσεις. Η πιο ισχυρή που θα συνοδεύει τα μεγάλα sport cars και supercars της AMG θα συνδυάζει κινητήρα V8 και ηλεκτροκινητήρα με απόδοση άνω των 800 ίππων. Αντίστοιχα η μικρότερη που θα δούμε για πρώτη φορά στη νέα C63 θα παντρεύει τον 2.0λιτρο twin-turbo που γνωρίζουμε από την Α45S με έναν ηλεκτροκινητήρα και απόδοση 650 ίππων. Παρά το γεγονός πως η μετάδοση θα γίνεται και στους τέσσερις τροχούς, πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχουν οι πίσω, κάτι που εγγυάται τον εθιστικό οδηγικό χαρακτήρα με τον οποίο έχουν συνδεθεί τα μοντέλα της AMG.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα