LIVE

Κορωνοϊός

Πόσα θα δίνατε για αυτή την εμβληματική Porsche;

Porsche_962CR_Rothmans_4

Ο Αυστραλός Vern Schuppan κέρδισε τον 24ωρο αγώνα του Le Mans με Porsche 956 το 1983 μαζί με τους Αμερικανούς Al Holbert και Hurley Haywood.

Τότε όπως φάνηκε στη συνέχεια, βρισκόταν στο αποκορύφωμα της καριέρας του ως οδηγός αγώνων. Είχε στη συνέχεια μια καταπληκτική καριέρα ως σχεδιαστής και ως ενθύμιο της νίκης του στο Le Mans, εξέλιξε την Schuppan 962CR, μια έκδοση δρόμου της Porsche 962. Έξι μονάδες κατασκευάστηκαν και τώρα, το αυτοκίνητο με τον αριθμό 4 (από τα 6) προσφέρεται τώρα από την Boutsen Classic Cars. Ο Vern Schuppan δημιούργησε τα σπορ αυτοκίνητά του από το 1991 έως το 1994. Ιάπωνες επενδυτές ήταν πίσω από το συγκεκριμένο concept και αρχικά ήθελαν να φτιάξουν 50 αντίγραφα. Η κατάρρευση της ιαπωνικής οικονομίας όμως στα μέσα της δεκαετίας του 1990 έδωσε πρόωρο τέλος στα σχέδιά τους. Το όχημα που προσφέρεται τώρα από την Boutsen Classic Cars κατασκευάστηκε το χειμώνα του 1991. Φέρει τον αριθμό παραγωγής VS 962LM 02 και ήταν αρχικά βαμμένο μαύρο. Ο πρώτος αγοραστής ήταν ένας Ιάπωνας που ταξινόμησε το αυτοκίνητο στην Αγγλία. Ο δεύτερος ιδιοκτήτης ότι είχε στο λευκό χρώμα του Schuppan 962CR, ενώ ο τελευταίος που αγόρασε το αυτοκίνητο το 2006, του έδωσε τη εμφάνιση του αγωνιστικού του 1983 με τα χρώματα της Rothmans, καθώς η συγκεκριμένη καπνοβιομηχανία ασχολήθηκε πολύ με το μηχανοκίνητο αθλητισμό ως χορηγός στις δεκαετίες του 1980 και του 1990, δίνοντάς μας μερικές πολύ δυνατές εικόνες ως ανάμνηση.

Η βασική διαμόρφωση του μοντέλου είναι παρόμοια με αυτή της Porsche 962C. Το πλαίσιο είναι από ανθρακόνημα και κατασκευάστηκε από τον θρυλικό Άγγλο κατασκευαστή αγωνιστικών αυτοκινήτων, την Reynard Motorsport, ενώ το αμάξωμα κατασκευάστηκε από τον ίδιο τον Schuppan. Ο Schuppan άλλαξε τη γεωμετρία της ανάρτησης και χρησιμοποίησε λιγότερο άκαμπτα ελατήρια και αμορτισέρ. Οι εμπρός και πίσω τροχοί αναρτώνται σε διπλά ψαλίδια και χρησιμοποιούνται αντιστρεπτικές και στους δύο άξονες. Τα ελαστικά και οι ζάντες είναι επίσης διαφορετικές από αυτές που χρησιμοποιήθηκαν στους αγώνες. Ένας εξακύλινδρος Boxer της Porsche με χωρητικότητα 2,65 λίτρα, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο της Porsche. Η τελική συναρμολόγηση των αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε στη Vern Schuppan Ltd. στο High Wycombe στο Buckinghamshire, Αγγλία. Το 2010, το Schuppan 962CR, το οποίο είναι τώρα προς πώληση, αποκαταστήθηκε πλήρως και σε αυτή την άριστη κατάσταση, διατίθεται σήμερα σε τιμή που η Boutsen Classic Cars (η εταιρεία του πρώτη οδηγού της F1 Thierry Boutsen) αποκαλύπτει μόνο σε πραγματικά ενδιαφερόμενους. Αξίζει να ξέρει κανείς πάντως, πως το 1991, τα σπορ αυτοκίνητα του είδους, κόστιζαν από 1,5 έως 1,9 εκατομμύρια δολάρια- που αντίστοιχα σήμερα θα μιλούσαμε για 3,0 με 3,7 εκατομμύρια δολάρια. Τώρα για τη συγκεκριμένη ρέπλικα, θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μαθαίναμε πόσο θα κοστίσει για κάποιον να έχει αυτή τη μεγαλειώδη εικόνα στο γκαράζ του.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης