Θα δίνατε 18.000 € για τη συγκεκριμένη BMW 635i;

Θα δίνατε 18.000 € για τη συγκεκριμένη BMW 635i;

Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με ένα πρωτότυπο bodykit της Koenig, που αν μη τι άλλο κάνει τη συγκεκριμένη BMW 635i πραγματικά ξεχωριστή.

BMW_635i_Koenig_koloba_1

Μάλλον όμως, βγάζοντας από τα συνοδευτικά επίθετα το «όμορφη». Το συγκεκριμένο bodykit, δίνει στο αυτοκίνητο σημαντικά μεγαλύτερο όγκο μαζί με το αυξημένο πλάτος στο πάτημά του, χάρη στα ιδιαίτερα φαρδιά ζαντολάστιχα της BBS- ειδικά τα πίσω, με offset που τα κάνει να μοιάζει με καλάθι για basket. Κάπου εδώ αξίζει να κάνουμε μια αναφορά στην Koenig Specials GmbH που ιδρύθηκε από τον εκκεντρικό εκατομμυριούχο και επιτυχημένο οδηγό αγώνων Willy Kοnig το 1974. Τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από τον Willy και την ομάδα του ήταν τόσο ακραία σε αισθητική, που ο πρώην φίλος του, Enzo Ferrari, ζήτησε να αφαιρούνται τα σήματα της Ferrari από οποιοδήποτε μοντέλο της Ιταλικής μάρκας δεχόταν τις «περιποιήσεις» της Koenig.


Η αλήθεια είναι πως η δεκαετία του ’80 και ιδιαίτερα στις αρχές της, η αισθητική στις βελτιώσεις ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο και οι ακραίες προτάσεις από βελτιωτές όπως η Koenig, δεν ήταν κάτι σπάνιο. Η Koenig πούλησε αρκετά bodykit, καθώς και συστήματα ανάρτησης για χαμήλωμα κυρίως αλλά και κιτ επέμβασης στους κινητήρες για μεγαλύτερη απόδοση. Μία από τις πιο διάσημες δημιουργίες της εταιρείας ήταν μια εκτενώς τροποποιημένη Ferrari Testarossa με ένα κιτ αμαξώματος Avant Garde και επεμβάσεις στον κινητήρα, με την προσθήκη δύο turbo και απόδοση που ξεπερνούσε του 1.000 ίππους. Ίσως και αυτή η συγκεκριμένη Testarossa να ήταν η αφορμή που ο Enzo Ferrari «πήρε το όπλο του» και απειλούσε ακόμα και με δικαστικές διαμάχες όλους όσοι δεν έβγαζαν τα σήματα της Ferrari από τα τροποποιημένα αυτοκίνητά τους.


Μια σειρά από άγρια ​​αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από τις εγκαταστάσεις του Koenig κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970 και του 1980, σήμερα θεωρούνται αρκετά συλλεκτικά αλλά μόνο σε ένα συγκεκριμένο είδος συλλέκτη: αυτό των ανθρώπων που ενδιαφέρονται μόνο για τις ασυνήθιστες προτάσεις αυτοκινήτων ανεξαρτήτως κατάστασης. Το ασυνήθιστο coupe που βλέπετε εδώ είναι μια BMW Koenig 635CSi για το οποίο δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο από το αρχείο του Willy Konig αναφορικά με το πόσα τέτοια κατασκευάστηκαν. Προφανώς όμως, το συγκεκριμένο ανήκει στην κατηγορία των ιδιαίτερα σπάνιων περιπτώσεων, για το Ηνωμένο Βασίλειο και όχι μόνο. Όπως φαίνεται, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο «φοράει» bodykit «Koenig 635» με αντίστοιχους τροχούς της BBS αλλά δεν έχουμε στοιχεία για την ανάρτηση, τα φρένα και τυχόν επεμβάσεις στον κινητήρα.

Αυτό που ξέρουμε για τον τελευταίο, είναι πως πρόκειται για έναν Μ30 (SOHC) 3,5 λίτρων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων. Μέσα στο πλαίσιο αυτής της «ιδιαίτερης» εμφάνισης, το αυτοκίνητο φαίνεται να είναι «διακοσμημένο» με σήματα «Μ»- κάτι που προφανώς δεν ισχύει. Το αυτοκίνητο έχει περάσει αρκετά χρόνια ως μέρος μιας συλλογής αυτοκινήτων σε παρατεταμένη ακινησία, κάτι που σημαίνει πως ο επίδοξος αγοραστής θα πρέπει να υπολογίσει και το κόστος ελέγχου και επαναφοράς του σε κατάσταση ικανή για κίνηση αλλά και για να περάσει τεχνικό έλεγχο προκειμένου να επιστρέψει στους δημόσιους δρόμους. Η δημοπρασία για το αυτοκίνητο αυτό, θα πραγματοποιηθεί στις 20 Μαρτίου από τον Οίκο Bonhams και οι εκτιμήσεις για την τιμή του κυμαίνονται από 18.000 έως 24.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης