Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Συνεχίζεται η εξέλιξη του εξακύλινδρου κινητήρα της Mazda
Συνεχίζεται η εξέλιξη του εξακύλινδρου κινητήρα της Mazda
Η επιβεβαίωση της σχετικής φημολογίας για την εξέλιξη ενός νέου εξακύλινδρου κινητήρα από τη Mazda, έρχεται με μια φωτογραφία στην οποία απεικονίζεται ο κινητήρας μαζί με άλλα νέα σύνολα της ιαπωνικής εταιρίας
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Σύμφωνα με τις πληροφορίες η φωτογραφία που έχει κυκλοφορήσει παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της ενδοεταιρικής οικονομικής ενημέρωσης για το τρίτο τρίμηνο του 2020. Στη φωτογραφία φαίνεται ο νέος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας καθώς και ένας νέος τετρακύλινδρος αλλά και ένα plug-in σύστημα.
Τα δεδομένα που έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα υποδεικνύουν πως ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας θα είναι έτοιμος και θα κάνει την πρεμιέρα του το 2022 και θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου ενώ θα διαθέτει την τεχνολογία Skyactiv X. Θα προορίζεται δε για μοντέλα με διαμήκη διάταξη και κίνηση στους τέσσερις τροχούς ενώ πιθανή είναι η χρήση και σε πισωκίνητες εκδόσεις αν και ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο.
Πιθανότατα η πρεμιέρα του νέου εξακύλινδρου κινητήρα θα γίνει παράλληλα με αυτή της επόμενης γενιάς του Mazda 6 το οποίο αναμένεται να αποκτήσει μια σημαντικά πιο δυναμική εικόνα αλλά και αντίστοιχο οδηγικό χαρακτήρα.
Το 2022 αναμένεται να κάνει πρεμιέρα και το 48-volt plug-in υβριδικό σύστημα ενώ αναφορές σημειώνουν πως στην οικονομική παρουσίαση όπου εμφανίστηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία έγινε λόγος και ένα πολυδιάστατο σύστημα εξηλεκτρισμού που μελλοντικά θα μπορεί να αξιοποιήσει και περιστροφικούς κινητήρες οι οποίο πιθανότατα θα αναλάβουν ρόλο range extender στα ηλεκτρικά Mazda όπως στο ΜΧ-30.
Τα δεδομένα που έχουν γίνει γνωστά μέχρι σήμερα υποδεικνύουν πως ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας θα είναι έτοιμος και θα κάνει την πρεμιέρα του το 2022 και θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου ενώ θα διαθέτει την τεχνολογία Skyactiv X. Θα προορίζεται δε για μοντέλα με διαμήκη διάταξη και κίνηση στους τέσσερις τροχούς ενώ πιθανή είναι η χρήση και σε πισωκίνητες εκδόσεις αν και ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο.
Πιθανότατα η πρεμιέρα του νέου εξακύλινδρου κινητήρα θα γίνει παράλληλα με αυτή της επόμενης γενιάς του Mazda 6 το οποίο αναμένεται να αποκτήσει μια σημαντικά πιο δυναμική εικόνα αλλά και αντίστοιχο οδηγικό χαρακτήρα.
Το 2022 αναμένεται να κάνει πρεμιέρα και το 48-volt plug-in υβριδικό σύστημα ενώ αναφορές σημειώνουν πως στην οικονομική παρουσίαση όπου εμφανίστηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία έγινε λόγος και ένα πολυδιάστατο σύστημα εξηλεκτρισμού που μελλοντικά θα μπορεί να αξιοποιήσει και περιστροφικούς κινητήρες οι οποίο πιθανότατα θα αναλάβουν ρόλο range extender στα ηλεκτρικά Mazda όπως στο ΜΧ-30.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα