Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
VW Golf GTI Clubsport Mk8: Για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης
VW Golf GTI Clubsport Mk8: Για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης
Το 8ης γενιάς VW Golf GTI λανσάρεται και σε έκδοση Clubsport, με αυξημένη ισχύ και βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά.
Η ονομασία «GTI Clubsport» μας έγινε γνωστή το 2016, αποτελώντας την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του VW Golf έβδομης γενιάς, ένα μοντέλο που είχε και εορταστικό χαρακτήρα, τιμώντας τα 40 χρόνια παρουσίας των GTI στην αγορά.
Πλέον η συγκεκριμένη έκδοση λανσάρεται και στην 8η γενιά του γερμανικού μπεστ-σέλερ και ουσιαστικά πρόκειται για μια έκδοση του γνωστού μας GTI με περισσότερη ισχύ, πιο σπορ στήσιμο και αεροδυναμικές βελτιώσεις. Και όλα τα παραπάνω χωρίς τον ειδικό χαρακτήρα του διθέσιου Clubsport S περιορισμένης παραγωγής.
Κοιτώντας το εξωτερικά, το GTI Clubsport ξεχωρίζει από το αεροδυναμικό bodykit, το οποίο περιλαμβάνει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός, διπλή πίσω αεροτομή τοποθετημένη στο τελείωμα της οροφής και διπλές οβάλ απολήξεις. Μάλιστα, αργότερα θα υπάρχει και η δυνατότητα τοποθέτησης και σπορ εξατμίσεων της Akrapovič. Το όλο καλαίσθητο πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες 18 ιντσών (προαιρετικά τοποθετούνται τροχοί 19 ιντσών).
Η σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με το VW Golf GTI βρίσκεται κάτω από το καπό, όπου υπάρχει μία βελτιωμένη έκδοση του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα EA888, ο οποίος πλέον αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Η παραπάνω ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων DSG7. Ανάλογες της κατασκευής είναι και οι επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να είναι κάτω από τα 6,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Αναβαθμίσεις έχει δεχθεί και η ανάρτηση, η οποία χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ προσφέρεται και ένα εξελιγμένο εμπρός ηλεκτρομηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Χάρη στο νέο σύστημα ελέγχου Vehicle Dynamics Manager, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μία νέα λειτουργία, την «Special», η οποία σετάρει την απόσβεση των αμορτισέρ, την απόκριση στο γκάζι και το ESP, ειδικά για οδήγηση σε πίστα. Να αναφέρουμε περί αυτού, ότι η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο Golf GTI Clubsport σημείωσε ταχύτερο κατά 13 δευτερόλεπτα χρόνο, συγκριτικά με το «απλό» GTI, στην απαιτητική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Τέλος, να αναφέρουμε ότι το επίσημο λανσάρισμα του Golf GTI Clubsport αναμένεται στα τέλη του 2020.
Πλέον η συγκεκριμένη έκδοση λανσάρεται και στην 8η γενιά του γερμανικού μπεστ-σέλερ και ουσιαστικά πρόκειται για μια έκδοση του γνωστού μας GTI με περισσότερη ισχύ, πιο σπορ στήσιμο και αεροδυναμικές βελτιώσεις. Και όλα τα παραπάνω χωρίς τον ειδικό χαρακτήρα του διθέσιου Clubsport S περιορισμένης παραγωγής.
Κοιτώντας το εξωτερικά, το GTI Clubsport ξεχωρίζει από το αεροδυναμικό bodykit, το οποίο περιλαμβάνει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός, διπλή πίσω αεροτομή τοποθετημένη στο τελείωμα της οροφής και διπλές οβάλ απολήξεις. Μάλιστα, αργότερα θα υπάρχει και η δυνατότητα τοποθέτησης και σπορ εξατμίσεων της Akrapovič. Το όλο καλαίσθητο πακέτο συμπληρώνουν οι ζάντες 18 ιντσών (προαιρετικά τοποθετούνται τροχοί 19 ιντσών).
Η σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με το VW Golf GTI βρίσκεται κάτω από το καπό, όπου υπάρχει μία βελτιωμένη έκδοση του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα EA888, ο οποίος πλέον αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Η παραπάνω ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων DSG7. Ανάλογες της κατασκευής είναι και οι επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να είναι κάτω από τα 6,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Αναβαθμίσεις έχει δεχθεί και η ανάρτηση, η οποία χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ προσφέρεται και ένα εξελιγμένο εμπρός ηλεκτρομηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Χάρη στο νέο σύστημα ελέγχου Vehicle Dynamics Manager, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μία νέα λειτουργία, την «Special», η οποία σετάρει την απόσβεση των αμορτισέρ, την απόκριση στο γκάζι και το ESP, ειδικά για οδήγηση σε πίστα. Να αναφέρουμε περί αυτού, ότι η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο Golf GTI Clubsport σημείωσε ταχύτερο κατά 13 δευτερόλεπτα χρόνο, συγκριτικά με το «απλό» GTI, στην απαιτητική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Τέλος, να αναφέρουμε ότι το επίσημο λανσάρισμα του Golf GTI Clubsport αναμένεται στα τέλη του 2020.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα