Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η Cyan πίσω από το restomod του Volvo P1800
Η Cyan Racing που αποτελεί το αγωνιστικό τμήμα της Volvo που υποστηρίζει τη συμμετοχή της μάρκας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού ασχολήθηκε για λίγο με την ιστορία της Volvo και μας «έδωσε» ένα αξιοθαύμαστο αποτέλεσμα.
Το P1800 της Cyan, της ομάδας που κατέκτησε το 2019 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, είναι μια εξαιρετική πρόταση για όσους θέλουν την πλέον σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού coupe της Volvo. Το απόλυτο ρετρό της Volvo, έτσι όπως αντικατοπτρίζεται στο Ρ1800, με απόλυτα σύγχρονα υλικά και τεχνικές λύσεις, είναι μια πρόταση που δεν μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο. Είτε αρέσκεται στα ιστορικά αυτοκίνητα –της Volvo και όχι μόνο- είτε αναζητά κάτι πολύ σύγχρονο αλλά με look άλλης εποχής για τις μετακινήσεις του. Από τη Cyan, έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε Porsche και Jaguar σε εκδόσεις με αναβαθμίσεις στην εμφάνιση αλλά και στην απόδοση. Εδώ ωστόσο, έχουμε μια εντυπωσιακή εκδοχή του Volvo P1800. Με την απλή ονομασία Volvo P1800 Cyan, παντρεύει τις κλασικές γραμμές ενός αυτοκινήτου που προηγείται χρονικά των E-Type, 250 GTO και Porsche 911 με σύγχρονη τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένου ενός πλαισίου κατά παραγγελία από υψηλής αντοχής χάλυβα, αμαξώματος κατασκευασμένου από ανθρακόνημα και έναν κινητήρα 420 ίππων από το αγωνιστικό αυτοκίνητο με το οποίο η Cyan κατέκτησε τον τίτλου του Παγκόσμιου Πρωταθλητή στο WTCC.
Η πρόταση της Cyan δεν είναι απλά ένα όμορφο ρετρό αυτοκίνητο. Ξεκινώντας με το P1800 του 1964 και με τις οι αλλαγές στο αμάξωμα να είναι εκτεταμένες, με αυξημένο πλάτος, μεγαλύτερους τροχούς αλλά και… αναθεώρηση της θέσης της καμπίνας των επιβατών πάνω στο μεταξόνιο. Τα αδύνατα σημεία της δομής έχουν ενισχυθεί και με υψηλής αντοχής χάλυβα και η διαμόρφωση των επιφανειών από ανθρακονήματα είναι προϊόν πολύ προσεκτικής επεξεργασίας. Εκτός της ομορφιάς που προσφέρει η πιστή αναπαραγωγή των γραμμών του μοντέλου από το 1964, το παράπλευρο –αλλά καθόλου δευτερεύον- χαρακτηριστικό, είναι το περιορισμένο στα μόλις 990 κιλά βάρος. Αυτό εξασφαλίζει εκπληκτικές επιδόσεις μια και το σύνολο που έχει αναλάβει την κίνηση του ιδιαίτερου αυτού project, είναι μια τετρακύλινδρη turbo μονάδα 2.0 λίτρων που προέρχεται από το αγωνιστικό του WTCC της ομάδας και για την περίσταση αποδίδει 420 ίππους στις 7700 σ.α.λ. Η Cyan έχει συνδυάσει το μοτέρ αυτό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ το διαφορικό είναι μπλοκέ και βοηθά στο καλύτερο κοντρόλ, μαζί με τα Pirelli P Zero, του εκρηκτικού συνόλου. Η Cyan με το δελτίο τύπου που κυκλοφόρησε σχετικά με το μοντέλο, ενημερώνει πως οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με την εταιρεία προκειμένου να μάθουν λεπτομέρειες που έχουν να κάνουν με το κόστος και τους χρόνους παραγωγής- κάτι που σημαίνει πως μπροστά μας δεν έχουμε ένα μοναδικό κομμάτι αλλά ένα μοντέλο που θα έχει έστω και περιορισμένη παραγωγή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr