Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η Τesla σχεδιάζει ένα φθηνότερο Model 3
Η Τesla σχεδιάζει ένα φθηνότερο Model 3
O ιδρυτής της Tesla, Elon Musk δεν αποκλείει το λανσάρισμα μίας νέας έκδοσης του Model 3, με σκοπό να ανταγωνιστεί το VW ID.3.
Κατά τον εκκεντρικό Musk, η αμερικάνικη φίρμα επιθυμεί να συνεχίσει την παγκόσμια κυριαρχία της στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοντέλων και παράλληλα να αντιμετωπίσει άλλους «παραδοσιακούς» κατασκευαστές, με την δημιουργία ενός πιο προσιτού σε τιμή πεντάθυρου μοντέλου.
Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, το νέο μοντέλο θα αποτελεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του Model 3, η οποία θα στοχεύει κυρίως την ευρωπαϊκή αγορά και θα μπορούσε μάλιστα να κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο που δημιουργείται στα περίχωρα του Βερολίνου, με τις εργασίες να ολοκληρώνονται τον Ιούλιο του 2021.
Μιλώντας σε επενδυτές και αναλυτές της αγοράς, ο Musk τόνισε ότι «δεν θα πετύχουμε στην αποστολή μας εάν δεν κάνουμε τα αυτοκίνητα προσιτά», προσθέτοντας: «Το στοιχείο που με ενοχλεί περισσότερο στην τωρινή εποχή είναι ότι τα αυτοκίνητά μας δεν είναι αρκετά προσιτά. Πρέπει να το διορθώσουμε». Αν και δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες, ο Musk επιβεβαίωσε ότι θα ήταν λογικό για την εταιρεία του να κατασκευάσει ένα κόμπακτ EV μοντέλο, γνωρίζοντας ότι η κυριαρχία της στη Γηραιά Ήπειρο δεν είναι εξασφαλισμένη.
Και αυτό γιατί υπάρχουν πλέον μοντέλα, όπως το Peugeot e-208 και το νέο VW ID.3 με το τελευταίο να θεωρείται άμεσος αντίπαλος του Model 3, ιδίως κοιτώντας τις τιμές αγοράς. Για παράδειγμα, στην ελληνική αγορά, το νέο μοντέλο της Volkswagen ξεκινά από τις 39.600 ευρώ, στην έκδοση 1st Edition, ενώ αντίστοιχα το Model 3 στην αρχική έκδοση θα ξεκινά από τις 45.990 ευρώ, ενώ διαθέτει και μικρότερης χωρητικότητας μπαταρία (54kWh έναντι 58kWh) έναντι στο γερμανικό μοντέλο. Αυτό έχει επιπτώσεις και στην αυτονομία, με το ID.3 να μπορεί να διανύσει αποστάσεις έως και 420 km, ενώ το Model 3 να φτάνει στο μέγιστο τα 402 km.
Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, το νέο μοντέλο θα αποτελεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του Model 3, η οποία θα στοχεύει κυρίως την ευρωπαϊκή αγορά και θα μπορούσε μάλιστα να κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο που δημιουργείται στα περίχωρα του Βερολίνου, με τις εργασίες να ολοκληρώνονται τον Ιούλιο του 2021.
Μιλώντας σε επενδυτές και αναλυτές της αγοράς, ο Musk τόνισε ότι «δεν θα πετύχουμε στην αποστολή μας εάν δεν κάνουμε τα αυτοκίνητα προσιτά», προσθέτοντας: «Το στοιχείο που με ενοχλεί περισσότερο στην τωρινή εποχή είναι ότι τα αυτοκίνητά μας δεν είναι αρκετά προσιτά. Πρέπει να το διορθώσουμε». Αν και δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες, ο Musk επιβεβαίωσε ότι θα ήταν λογικό για την εταιρεία του να κατασκευάσει ένα κόμπακτ EV μοντέλο, γνωρίζοντας ότι η κυριαρχία της στη Γηραιά Ήπειρο δεν είναι εξασφαλισμένη.
Και αυτό γιατί υπάρχουν πλέον μοντέλα, όπως το Peugeot e-208 και το νέο VW ID.3 με το τελευταίο να θεωρείται άμεσος αντίπαλος του Model 3, ιδίως κοιτώντας τις τιμές αγοράς. Για παράδειγμα, στην ελληνική αγορά, το νέο μοντέλο της Volkswagen ξεκινά από τις 39.600 ευρώ, στην έκδοση 1st Edition, ενώ αντίστοιχα το Model 3 στην αρχική έκδοση θα ξεκινά από τις 45.990 ευρώ, ενώ διαθέτει και μικρότερης χωρητικότητας μπαταρία (54kWh έναντι 58kWh) έναντι στο γερμανικό μοντέλο. Αυτό έχει επιπτώσεις και στην αυτονομία, με το ID.3 να μπορεί να διανύσει αποστάσεις έως και 420 km, ενώ το Model 3 να φτάνει στο μέγιστο τα 402 km.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα