Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
Προ των πυλών μία νέα ηλεκτρική Jaguar
Προ των πυλών μία νέα ηλεκτρική Jaguar
Θέλοντας να πρωταγωνιστήσει στην αγορά των EV μοντέλων, η Jaguar να παρουσιάσει στο κοντινό μέλλον ένα νέο, κόμπακτ διαστάσεων όχημα.
Μόνο εύκολοι δεν θα είναι οι πρώτοι μήνες του νέου διευθύνοντα συμβούλου της Jaguar Land Rover, Thierry Bolloré, καθώς η πορεία της Jaguar δεν είναι η αναμενόμενη, εξ ου και οι κακές γλώσσες που αναφέρουν το κλείσιμο του εργοστασίου Castle Bromwich.
Αλλά το πρώην αφεντικό της Renault, έχει άλλα πλάνα, τα οποία δείχνουν ότι η ιστορική βρετανική φίρμα θα επικεντρωθεί στο άμεσο μέλλον στην δημιουργία αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ανταγωνίζοντας αντίστοιχες εταιρείες όπως η Tesla και η Polestar. Οι πωλήσεις του πρώτου EV μοντέλου της Jaguar, της I-Pace είναι αρκετά ικανοποιητικές, η νέα XJ που θα λανσαριστεί το 2021 θα είναι και αυτή αμιγώς ηλεκτρική, ενώ ήδη στο εργοστάσιο του Castle Bromwich αναπτύσσεται μία νέα γραμμή παραγωγής, αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα.
Τι λείπει; Ένα μικρότερων διαστάσεων ηλεκτρικό μοντέλο που πιθανότατα να αντικαταστήσει την μεσαία XE, της οποίας οι πωλήσεις μειώθηκαν το οικονομικό έτος 2019 κατά 28%, ένα γεγονός που οδήγησε τους υπεύθυνους της εταιρείας σε ριζική αναθεώρηση των σχεδίων τους. Η δημιουργία ενός μικρού, ηλεκτρικού μοντέλου υποστηρίζεται από το διοικητικό συμβούλιο, ενώ ο αρχιμηχανικός Nick Rogers δηλώνει ενθουσιασμένος με την ιδέα, όπως και ο υπεύθυνος σχεδίασης Julian Thomson: «Ονειρεύομαι τη στιγμή που θα ξεκινήσω να σχεδιάζω ένα κόμπακτ μοντέλο της Jaguar, που θα συνδυάζει την αποδοτικότητα με την οδηγική απόλαυση και την πολυτέλεια στο εσωτερικό».
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, η νέα ηλεκτρική Jaguar θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική MLA (Modular Longitudinal Architecture), ενώ θα διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με σκοπό να υπάρχει χώρος για την τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτωμα. Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση που να αφορά το ηλεκτρικό μοτέρ, παρά μόνο εικασίες σχετικά με την αποδοτικότητά του και τις εξαιρετικές επιδόσεις που θα προσφέρει.
Τέλος να αναφέρουμε ότι υπήρξαν φήμες για ένα ακόμα μικρότερο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Jaguar, που θα μπορούσε να προκύψει ως αποτέλεσμα των στενότερων δεσμών της JLR με τη BMW. Οι δύο εταιρείες έχουν ήδη συμφωνήσει να συνεργαστούν επάνω στην εξέλιξη των ηλεκτροκίνητων συνόλων, και αυτό αναμένεται να επεκταθεί και στην προμήθεια κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών θα μπορεί να προχωρήσει ακόμη περισσότερο με την κοινή χρήση πλαισίων, κάτι που θα βοηθήσει στη μείωση του κόστους και θα επιτρέψει στη Jaguar να κατασκευάσει ένα μικρότερο ηλεκτρικό χάτσμπακ ή crossover, παρόμοιο σε μέγεθος με τις BMW Σειρά 1 και X2.
Αλλά το πρώην αφεντικό της Renault, έχει άλλα πλάνα, τα οποία δείχνουν ότι η ιστορική βρετανική φίρμα θα επικεντρωθεί στο άμεσο μέλλον στην δημιουργία αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ανταγωνίζοντας αντίστοιχες εταιρείες όπως η Tesla και η Polestar. Οι πωλήσεις του πρώτου EV μοντέλου της Jaguar, της I-Pace είναι αρκετά ικανοποιητικές, η νέα XJ που θα λανσαριστεί το 2021 θα είναι και αυτή αμιγώς ηλεκτρική, ενώ ήδη στο εργοστάσιο του Castle Bromwich αναπτύσσεται μία νέα γραμμή παραγωγής, αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα.
Τι λείπει; Ένα μικρότερων διαστάσεων ηλεκτρικό μοντέλο που πιθανότατα να αντικαταστήσει την μεσαία XE, της οποίας οι πωλήσεις μειώθηκαν το οικονομικό έτος 2019 κατά 28%, ένα γεγονός που οδήγησε τους υπεύθυνους της εταιρείας σε ριζική αναθεώρηση των σχεδίων τους. Η δημιουργία ενός μικρού, ηλεκτρικού μοντέλου υποστηρίζεται από το διοικητικό συμβούλιο, ενώ ο αρχιμηχανικός Nick Rogers δηλώνει ενθουσιασμένος με την ιδέα, όπως και ο υπεύθυνος σχεδίασης Julian Thomson: «Ονειρεύομαι τη στιγμή που θα ξεκινήσω να σχεδιάζω ένα κόμπακτ μοντέλο της Jaguar, που θα συνδυάζει την αποδοτικότητα με την οδηγική απόλαυση και την πολυτέλεια στο εσωτερικό».
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, η νέα ηλεκτρική Jaguar θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική MLA (Modular Longitudinal Architecture), ενώ θα διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με σκοπό να υπάρχει χώρος για την τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτωμα. Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση που να αφορά το ηλεκτρικό μοτέρ, παρά μόνο εικασίες σχετικά με την αποδοτικότητά του και τις εξαιρετικές επιδόσεις που θα προσφέρει.
Τέλος να αναφέρουμε ότι υπήρξαν φήμες για ένα ακόμα μικρότερο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Jaguar, που θα μπορούσε να προκύψει ως αποτέλεσμα των στενότερων δεσμών της JLR με τη BMW. Οι δύο εταιρείες έχουν ήδη συμφωνήσει να συνεργαστούν επάνω στην εξέλιξη των ηλεκτροκίνητων συνόλων, και αυτό αναμένεται να επεκταθεί και στην προμήθεια κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών θα μπορεί να προχωρήσει ακόμη περισσότερο με την κοινή χρήση πλαισίων, κάτι που θα βοηθήσει στη μείωση του κόστους και θα επιτρέψει στη Jaguar να κατασκευάσει ένα μικρότερο ηλεκτρικό χάτσμπακ ή crossover, παρόμοιο σε μέγεθος με τις BMW Σειρά 1 και X2.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα