Επίσημη εμφάνιση της ηλεκτρικής BMW iX3

200714130407_BMW-iX3-1

Η BMW παρουσίασε την ηλεκτρική iX3, η οποία θα προσφέρει αυτονομία 460 χλμ.

Σηματοδοτώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης, η BMW παρουσίασε διαδικτυακά την έκδοση παραγωγής της iX3, που αποτελεί ένα πιστό αντίγραφο του πρωτότυπου μοντέλου.

Βασικά χαρακτηριστικά της iX3 είναι το νέο αεροδυναμικό πακέτο του αμαξώματος, που στόχο έχει την μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος. Μάλιστα ο Βαυαρός κατασκευαστής ανακοινώνει αεροδυναμικό συντελεστή 0,29, κάτι που έχει επιτευχθεί στην τοποθέτηση μίας κλειστής εμπρός γρίλιας, αλλά και των ειδικά σχεδιασμένων ζαντών, που μειώνουν την αντίσταση του αέρα κατά 5%.

Η BMW iX3 σε σχέση με την X3, στην οποία βασίζεται διαθέτει μικρότερο κατά 7,5 εκατοστά ύψος, ενώ φυσικά δεν υπάρχουν θερμικά σύνολα. Στη θέση τους έχει τοποθετηθεί το πέμπτης γενιάς eDrive ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο βρίσκεται στον πίσω άξονα και αποδίδει 286 ίππους και 400 Nm ροπής. Η ενεργειακή απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης είναι κατά 30% αυξημένη σε σχέση με τα υπάρχοντα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της BMW, όπως και η ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας που φτάνει τις 74 kWh. Η αυτονομία σε πλήρη φόρτιση φτάνει τα 460 km, ενώ ο χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή 150 kW διαρκεί 34 λεπτά (από 0 στο 80%).

Σύμφωνα με την BMW, η φόρτιση 10 λεπτών χαρίζει 100 χλμ. αυτονομίας. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 km/h. Η νέα iX3 θα συναρμολογείται στη μονάδα Shenyang της Κίνας και θα λανσαριστεί στα τέλη του 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (6)

Αναρωτιέμαι

Έμαθα ότι η ΤΕSLΑ έρxεται Eλλάδα και ζητάει πρoσωπικό... αν πάει ο τυρέμπoρας (κρύψει το xαρτί από το τρελάδικο) και ζητήσει να πρoσληφθεί για vυxτοφύλακας -έστω το παιδί για τα vερά και τους καφέδες, δεν θα τον πάρoυv;

* * * * *

Ας μας πει ο τυρέμπορας 乔治 πόσο κοστίζει η αντικατάσταση μπαταριών.

Λαδέμπορας

Άστα, λιγότερο κι από τα λάδια.

47 65 6f 72 67 65

Ωραία γυαλιά ηλίου φοράει.

κα

Καλούτσικη προσπάθεια αλλά στην ηλεκτροκίνηση προς το παρόν οι Γερμανοί είναι μερικά χρόνια πίσω. Την εποχή που ήταν πολύ απασχολημένοι να εξαπατούν τους καταναλωτές με τα βρωμο-Diesel τους κουνώντας μας το δάχτυλο, η Tesla με πολύ θόρυβο και οι Κινέζοι αθόρυβα ξαναέγραφαν ιστορία της αυτοκίνησης. Αυτοί τώρα έχουν τον πρώτο λόγο. Στην Ευρώπη η επέλαση έχει ήδη αρχίσει. Δυστυχώς όμως η φτωχή Ελληνική αγορά δεν είναι ακόμη στις προτεραιότητες τους και ο Έλληνας καταναλωτής θα συνεχίσει να έχει περιορισμένες επιλογές.

!

Σωστός!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης