Η νέα BMW Σειρά 4 σε πληθώρα εκδόσεων

Η νέα BMW Σειρά 4 σε πληθώρα εκδόσεων

Η μελλοντική γενιά BMW Σειρά 4, όπως όλα δείχνουν θα διαθέτει εκδόσεις για όλα τα βαλάντια, με διαφορετικά αμαξώματα και ιπποδυνάμεις.

200511122119_BMW-chariatis1000a
Η νέα γενιά της BMW Σειρά 4 (G22), όπως δηλώνουν οι ίδιοι οι άνθρωποι της Βαυαρικής εταιρείας, θα είναι ένα εντελώς διαφορετική από αυτό που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Στόχος η βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, αλλά και η σχεδιαστική προσέγγιση που θα ακολουθηθεί με σκοπό την δημιουργία ενός ιδιαίτερου σε όλα μοντέλου. Αρχικά, η Σειρά 4 θα λανσαριστεί σε κουπέ, δίθυρο αμάξωμα, ενώ θα ακολουθήσουν οι cabrio και η τετράθυρη Gran Coupé. Βέβαια, αυτό που περιμένουμε σχεδόν όλοι είναι η νέα, κορυφαία έκδοση M4, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της το φθινόπωρο του 2021, ως κουπέ, cabrio και για πρώτη φορά Gran Coupé αμάξωμα, με το τελευταίο να κάνει την επίσημη πρεμιέρα του το 2022.

Η «βασική» έκδοση της M4 θα εφοδιάζεται με τον τρίλιτρο twin-turbo εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα S52, γνωστό από τις X3 M και X4 M, που θα αποδίδει 480 ίππους και 600 Nm ροπής, που θα μεταφέρονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Στο μεταξύ, για τους πιο απαιτητικούς, θα υπάρχει και η M4 Competition, η οποία θα εφοδιάζεται με το ίδιο μοτέρ, με ισχύ 510 ίππων, ενώ δεν θα λείπει η εξελιγμένη τετρακίνηση M xDrive, που γνωρίζουμε από την M5 και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με μετατροπέα ροπής. Όμως η M4 Competition δεν θα αποτελεί την κορυφαία έκδοση της Σειράς 4, τουλάχιστον σε ότι αφορά την ισχύ, καθώς θα υπάρχει και η αμιγώς ηλεκτρική i4. Ο ανταγωνιστής του Tesla Model 3 αναμένεται να έχει κάτω από το αμάξωμα δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τοποθετημένα έκαστο σε κάθε άξονα, με συνδυαστική απόδοση κοντά στους 530 ίππος και ροπή που θα ξεπερνά τα 810 Nm. Παράλληλα η μπαταρία ιόντων λιθίου θα έχει ενεργειακή απόδοση 80kWh, και σε πλήρη φόρτιση θα προσφέρει αυτονομία 600 km, βάση WLTP.

Κλείσιμο
Εκτός των παραπάνω, η γκάμα της νέας BMW Σειρά 4 θα περιλαμβάνει και εκδόσεις με θερμικά σύνολα. Πιο συγκεκριμένα θα υπάρχουν τρεις εκδόσεις βενζίνης, είτε με τετρακύλινδρα μοτέρ, όπως οι 420i και 430i, είτε με εξακύλινδρα (Μ440i), αλλά και τα αντίστοιχα πετρελαίου (420d, 430d, M440d). Παράλληλα οι κορυφαίες M440i/M440d M Performance θα συνδυάζουν ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Τέλος, σημαντική βελτίωση αναμένεται να δεχθεί το πλαίσιο CLAR, σε ότι αφορά τα επίπεδα ακαμψία με αποτέλεσμα και τη διαφορετική προς το καλύτερο οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω) θα διαθέτει αμορτισέρ που θα ρυθμίζουν διαρκώς την απόσβεσή τους σε σχέση με την διαδρομή των ελατηρίων, κάτι που έχουμε δει και στη νέα Σειρά 3, ενώ θα υπάρχει και μία σπορ παραλλαγή με ενεργά αμορτισέρ, με την υπογραφή του M Division, που θα τοποθετείται στάνταρ στις M440i xDrive και M440d xDrive.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης