Πότε θα σταματήσει η… μνημονιακή κατρακύλα;
Τάκης Τρακουσέλλης

Τάκης Τρακουσέλλης

Πότε θα σταματήσει η… μνημονιακή κατρακύλα;

Το ότι η κυβέρνηση έχει γονατίσει τους Ελληνες, και κατά προέκταση την Ελλάδα, είναι κάτι που το βιώνουμε πλέον καθημερινά. Οι φορομπηχτικές αποφάσεις, αλλά και οι μειώσεις μισθών και συντάξεων, ως μέτρα καταπολέμησης του ελλείμματος, το οποίο, αναμφίβολα, έχει δημιουργηθεί τόσο από τη χρόνια κομματικοποίηση του κράτους όσο και από την ανικανότητα στον έλεγχο της φοροδιαφυγής, έχουν ρίξει κατακόρυφα την ποιότητα ζωής όλων μας. Τα πράγματα αναμένεται να χειροτερέψουν (πόσο ακόμα;) και με το νέο μνημόνιο...

Το χειρότερο όμως είναι ότι οι νέοι Ελληνες, δηλαδή οι μέγιστα παραγωγικές κοινωνικές ομάδες στις οποίες πρέπει να στηρίζεται μια σωστά δομημένη κοινωνικά και δημοσιονομικά χώρα προκειμένου να δημιουργεί και να αναπτύσσει, δεν ονειρεύονται στην πατρίδα τους και ψάχνουν δρόμους διαφυγής σε χώρες του εξωτερικού, οι οποίες βέβαια τους υποδέχονται με ανοιχτές τις αγκάλες! Κινδυνεύει πλέον η Ελλάδα να μετατραπεί σε χώρα υπερήλικων και συνταξιούχων εξαιτίας αυτών των πολιτικών της κυβέρνησης, που αναμφίβολα δείχνει πλέον ανήμπορη να αντιμετωπίσει μόνη της τα προβλήματα. Και σίγουρα «αντιμετώπιση» δεν είναι η απόλυση υπαλλήλων του Δημοσίου, αφού είναι δεδομένο ότι το όποιο δημοσιονομικό όφελος που θα προκύψει θα είναι πολύ μικρότερο από το κοινωνικό πρόβλημα που θα προκληθεί.

Την ίδια ανούσια πολιτική εφαρμόζει η τωρινή, όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο. Το αντιμετώπιζουν πάντα σαν την κότα με τα χρυσά αβγά, για να κλείσουν τρύπες στους προϋπολογισμούς τους, έχοντας δαιμονοποιήσει ένα προϊόν το οποίο, όπως και να το κάνουμε, συμβάλλει και στην ανάπτυξη. Ετσι οι απολύσεις στην αγορά αυτοκινήτου συνεχίζονται και η ύφεση που έχει η συγκεκριμένη αγορά είναι τετραπλάσια σε σχέση με τον μέσο όρο της χώρας μας. Πολλά ικανά στελέχη βρίσκουν καταφύγιο σε χώρες του εξωτερικού, οι οποίες τα υποδέχονται με χαρά, ξέροντας πολύ καλά την αξία τους.

Στο εσωτερικό, δε, οι Ελληνες δεν προχωρούν στην αγορά νέου αυτοκινήτου, κρατώντας το παλιό, ενεργοβόρο και συνάμα μη ασφαλές για τις μετακινήσεις τους. Και το χειρότερο; Ερευνες δείχνουν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων σήμερα δεν κάνει την προβλεπόμενη συντήρηση του αυτοκίνητού του, ενώ -το χειρότερο- αναβάλλει συνεχώς και την αλλαγή ελαστικών. Με λίγα λόγια, η κυβέρνηση με τις πολιτικές της έχει ήδη καταστήσει τους δρόμους μας ιδιαίτερα επικίνδυνους για όλους μας.

Και το ερώτημα βέβαια είναι πότε επιτέλους θα σταματήσει αυτό...

Το ότι η κυβέρνηση έχει γονατίσει τους Ελληνες, και κατά προέκταση την Ελλάδα, είναι κάτι που το βιώνουμε πλέον καθημερινά. Οι φορομπηχτικές αποφάσεις, αλλά και οι μειώσεις μισθών και συντάξεων, ως μέτρα καταπολέμησης του ελλείμματος, το οποίο, αναμφίβολα, έχει δημιουργηθεί τόσο από τη χρόνια κομματικοποίηση του κράτους όσο και από την ανικανότητα στον έλεγχο της φοροδιαφυγής, έχουν ρίξει κατακόρυφα την ποιότητα ζωής όλων μας. Τα πράγματα αναμένεται να χειροτερέψουν (πόσο ακόμα;) και με το νέο μνημόνιο...

Το χειρότερο όμως είναι ότι οι νέοι Ελληνες, δηλαδή οι μέγιστα παραγωγικές κοινωνικές ομάδες στις οποίες πρέπει να στηρίζεται μια σωστά δομημένη κοινωνικά και δημοσιονομικά χώρα προκειμένου να δημιουργεί και να αναπτύσσει, δεν ονειρεύονται στην πατρίδα τους και ψάχνουν δρόμους διαφυγής σε χώρες του εξωτερικού, οι οποίες βέβαια τους υποδέχονται με ανοιχτές τις αγκάλες! Κινδυνεύει πλέον η Ελλάδα να μετατραπεί σε χώρα υπερήλικων και συνταξιούχων εξαιτίας αυτών των πολιτικών της κυβέρνησης, που αναμφίβολα δείχνει πλέον ανήμπορη να αντιμετωπίσει μόνη της τα προβλήματα. Και σίγουρα «αντιμετώπιση» δεν είναι η απόλυση υπαλλήλων του Δημοσίου, αφού είναι δεδομένο ότι το όποιο δημοσιονομικό όφελος που θα προκύψει θα είναι πολύ μικρότερο από το κοινωνικό πρόβλημα που θα προκληθεί.

Την ίδια ανούσια πολιτική εφαρμόζει η τωρινή, όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο. Το αντιμετώπιζουν πάντα σαν την κότα με τα χρυσά αβγά, για να κλείσουν τρύπες στους προϋπολογισμούς τους, έχοντας δαιμονοποιήσει ένα προϊόν το οποίο, όπως και να το κάνουμε, συμβάλλει και στην ανάπτυξη. Ετσι οι απολύσεις στην αγορά αυτοκινήτου συνεχίζονται και η ύφεση που έχει η συγκεκριμένη αγορά είναι τετραπλάσια σε σχέση με τον μέσο όρο της χώρας μας. Πολλά ικανά στελέχη βρίσκουν καταφύγιο σε χώρες του εξωτερικού, οι οποίες τα υποδέχονται με χαρά, ξέροντας πολύ καλά την αξία τους.

Στο εσωτερικό, δε, οι Ελληνες δεν προχωρούν στην αγορά νέου αυτοκινήτου, κρατώντας το παλιό, ενεργοβόρο και συνάμα μη ασφαλές για τις μετακινήσεις τους. Και το χειρότερο; Ερευνες δείχνουν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων σήμερα δεν κάνει την προβλεπόμενη συντήρηση του αυτοκίνητού του, ενώ -το χειρότερο- αναβάλλει συνεχώς και την αλλαγή ελαστικών. Με λίγα λόγια, η κυβέρνηση με τις πολιτικές της έχει ήδη καταστήσει τους δρόμους μας ιδιαίτερα επικίνδυνους για όλους μας.

Και το ερώτημα βέβαια είναι πότε επιτέλους θα σταματήσει αυτό...
Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης