Ασχετοι πολιτικοί ΙΙ
Τάκης Τρακουσέλλης
Ασχετοι πολιτικοί ΙΙ
Το ότι τους Ελληνες πολιτικούς τους χαρακτηρίζει παντελής ασχετοσύνη, δυστυχώς στην πλειονότητά τους, σε ό,τι αφορά την αυτοκίνηση και την απίστευτη πλέον τεχνολογία αυτής είναι κάτι γνωστό. Ελάχιστοι από αυτούς που έκατσαν στα έδρανα της Βουλής είχαν κάτι να πουν, να κάνουν κάποια επερώτηση ή να προτείνουν κάτι σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο. Βασική αιτία είναι αναμφίβολα η ασχετοσύνη που έχουν οι περισσότεροι για τη σύγχρονη τεχνολογία, κυρίως της αυτοκίνησης, αλλά παράλληλα και η παντελής αδιαφορία που επιδεικνύουν στο να ενημερωθούν γι’ αυτήν, κάτι που αναμφίβολα αποδεικνύει γενικότερα το πόσο ενδιαφέρονται για τους πολίτες που -και καλά- υπηρετούν.
Γιατί τεχνολογία στην αυτοκίνηση σημαίνει, μεταξύ άλλων, πιο ασφαλή αυτοκίνητα, χαμηλότερους ρύπους, οικονομία στην τσέπη μας. Κανένας, μα κανένας πολιτικός δεν έχει κάνει μία επερώτηση στην κυρία Μπιρμπίλη για τον λόγο που συνεχίζεται η απαγόρευση της δεκαετίας του ’80 που δεν επιτρέπει τη χρήση πετρελαιοκινητήρων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Κανένας δεν έκανε μία επερώτηση στον κ. Παπακωνσταντίνου για τον λόγο που η κυβέρνηση, η οποία κατά καιρούς μας θυμίζει θεωρητικά τις οικολογικές ευαισθησίες της, επιβάλει φόρο πολυτελείας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα φορολογεί σαν τις Porsche και τις Ferrari. Κανένας δεν ρώτησε την κυβέρνηση γιατί επέβαλε φόρο πολυτελείας σε αυτοκίνητα που κοστίζουν λίγο πάνω από τα 30.000 ευρώ, αναγκάζοντας τους αγοραστές να αφαιρούν εξοπλισμό ασφάλειας για να ρίξουν την τιμή και να μην επιβληθεί αυτός ο φόρος. Κανένας βουλευτής δεν ρώτησε την κυβέρνηση γιατί θα αναγνωρίσουν τα υβριδικά συστήματα με πετρελαιοκινητήρες ως πετρελαιοκίνητα, τα οποία καταναλώνουν κάτω από τα 4 λίτρα ανά 100 km και εκπέμπουν κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά km, οπότε δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη...
Το ότι τους Ελληνες πολιτικούς τους χαρακτηρίζει παντελής ασχετοσύνη, δυστυχώς στην πλειονότητά τους, σε ό,τι αφορά την αυτοκίνηση και την απίστευτη πλέον τεχνολογία αυτής είναι κάτι γνωστό. Ελάχιστοι από αυτούς που έκατσαν στα έδρανα της Βουλής είχαν κάτι να πουν, να κάνουν κάποια επερώτηση ή να προτείνουν κάτι σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο. Βασική αιτία είναι αναμφίβολα η ασχετοσύνη που έχουν οι περισσότεροι για τη σύγχρονη τεχνολογία, κυρίως της αυτοκίνησης, αλλά παράλληλα και η παντελής αδιαφορία που επιδεικνύουν στο να ενημερωθούν γι’ αυτήν, κάτι που αναμφίβολα αποδεικνύει γενικότερα το πόσο ενδιαφέρονται για τους πολίτες που -και καλά- υπηρετούν.
Γιατί τεχνολογία στην αυτοκίνηση σημαίνει, μεταξύ άλλων, πιο ασφαλή αυτοκίνητα, χαμηλότερους ρύπους, οικονομία στην τσέπη μας. Κανένας, μα κανένας πολιτικός δεν έχει κάνει μία επερώτηση στην κυρία Μπιρμπίλη για τον λόγο που συνεχίζεται η απαγόρευση της δεκαετίας του ’80 που δεν επιτρέπει τη χρήση πετρελαιοκινητήρων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Κανένας δεν έκανε μία επερώτηση στον κ. Παπακωνσταντίνου για τον λόγο που η κυβέρνηση, η οποία κατά καιρούς μας θυμίζει θεωρητικά τις οικολογικές ευαισθησίες της, επιβάλει φόρο πολυτελείας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα φορολογεί σαν τις Porsche και τις Ferrari. Κανένας δεν ρώτησε την κυβέρνηση γιατί επέβαλε φόρο πολυτελείας σε αυτοκίνητα που κοστίζουν λίγο πάνω από τα 30.000 ευρώ, αναγκάζοντας τους αγοραστές να αφαιρούν εξοπλισμό ασφάλειας για να ρίξουν την τιμή και να μην επιβληθεί αυτός ο φόρος. Κανένας βουλευτής δεν ρώτησε την κυβέρνηση γιατί θα αναγνωρίσουν τα υβριδικά συστήματα με πετρελαιοκινητήρες ως πετρελαιοκίνητα, τα οποία καταναλώνουν κάτω από τα 4 λίτρα ανά 100 km και εκπέμπουν κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά km, οπότε δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη.
Κανένας βουλευτής δεν ρώτησε την κυβέρνηση γιατί συνεχίζει να φορολογεί τα αυτοκίνητα βάσει των κυβικών τους και όχι βάσει των ρύπων που εκπέμπουν ή της ιπποδύναμής τους, κάτι που συμβαίνει σχεδόν στο σύνολο των προηγμένων χωρών.
Κάποια στιγμή, λοιπόν, οι βουλευτές μας θα πρέπει να σταματήσουν να δείχνουν παντελή αδιαφορία για την καθημερινότητά μας (στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το αυτοκίνητο), ενώ όσοι πιστεύουν ότι τέτοιες επερωτήσεις στη Βουλή θα τους ταυτίσουν αυτομάτως με συγκεκριμένες εταιρείες αυτοκινήτου απλώς δεν έχουν καταλάβει ότι οι εποχές έχουν αλλάξει, όπως και τα μυαλά των Ελλήνων (στο μεγαλύτερο ποσοστό τους τουλάχιστον). Και αν αυτό δεν μπορούν να το αποδεχτούν, δεν πρέπει να ξαναδιεκδικήσουν το χρίσμα για να εκπροσωπήσουν τον ελληνικό λαό!
Γιατί τεχνολογία στην αυτοκίνηση σημαίνει, μεταξύ άλλων, πιο ασφαλή αυτοκίνητα, χαμηλότερους ρύπους, οικονομία στην τσέπη μας. Κανένας, μα κανένας πολιτικός δεν έχει κάνει μία επερώτηση στην κυρία Μπιρμπίλη για τον λόγο που συνεχίζεται η απαγόρευση της δεκαετίας του ’80 που δεν επιτρέπει τη χρήση πετρελαιοκινητήρων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Κανένας δεν έκανε μία επερώτηση στον κ. Παπακωνσταντίνου για τον λόγο που η κυβέρνηση, η οποία κατά καιρούς μας θυμίζει θεωρητικά τις οικολογικές ευαισθησίες της, επιβάλει φόρο πολυτελείας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα φορολογεί σαν τις Porsche και τις Ferrari. Κανένας δεν ρώτησε την κυβέρνηση γιατί επέβαλε φόρο πολυτελείας σε αυτοκίνητα που κοστίζουν λίγο πάνω από τα 30.000 ευρώ, αναγκάζοντας τους αγοραστές να αφαιρούν εξοπλισμό ασφάλειας για να ρίξουν την τιμή και να μην επιβληθεί αυτός ο φόρος. Κανένας βουλευτής δεν ρώτησε την κυβέρνηση γιατί θα αναγνωρίσουν τα υβριδικά συστήματα με πετρελαιοκινητήρες ως πετρελαιοκίνητα, τα οποία καταναλώνουν κάτω από τα 4 λίτρα ανά 100 km και εκπέμπουν κάτω από τα 100 γραμμάρια ανά km, οπότε δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη.
Κανένας βουλευτής δεν ρώτησε την κυβέρνηση γιατί συνεχίζει να φορολογεί τα αυτοκίνητα βάσει των κυβικών τους και όχι βάσει των ρύπων που εκπέμπουν ή της ιπποδύναμής τους, κάτι που συμβαίνει σχεδόν στο σύνολο των προηγμένων χωρών.
Κάποια στιγμή, λοιπόν, οι βουλευτές μας θα πρέπει να σταματήσουν να δείχνουν παντελή αδιαφορία για την καθημερινότητά μας (στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το αυτοκίνητο), ενώ όσοι πιστεύουν ότι τέτοιες επερωτήσεις στη Βουλή θα τους ταυτίσουν αυτομάτως με συγκεκριμένες εταιρείες αυτοκινήτου απλώς δεν έχουν καταλάβει ότι οι εποχές έχουν αλλάξει, όπως και τα μυαλά των Ελλήνων (στο μεγαλύτερο ποσοστό τους τουλάχιστον). Και αν αυτό δεν μπορούν να το αποδεχτούν, δεν πρέπει να ξαναδιεκδικήσουν το χρίσμα για να εκπροσωπήσουν τον ελληνικό λαό!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα