Το τρένο που περνάει από τα hotspot
tsaousis_kostas

Κώστας Τσαούσης

Το τρένο που περνάει από τα hotspot

Το ταξίδι με τρένο από τον Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα μέχρι την Χαλκίδα – κάτι παραπάνω από μια ώρα- είναι μια πλούσια εμπειρία.

Το ερώτημα, όμως, είναι το τι συγκεκριμένο πράγμα αφορά αυτή η εμπειρία… Η απάντηση είναι εξ αντικειμένου δύσκολη και επίφοβη.

Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Αν κανείς επισκεφθεί το site της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα διαβάσει στην πρώτη κιόλας σελίδα ότι η εν λόγω ελληνική εταιρεία αποτελεί πλέον μέλος του Ομίλου FS.

Ας αραδιάσουμε τα δεδομένα: Στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 ολοκληρώθηκε η πώληση και μεταβίβαση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην FSI και εντάχθηκε στον ιταλικό όμιλο. O όμιλος FSI αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη και δραστηριοποιείται ήδη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Βρετανία.Ο όμιλος FSI απασχολεί πάνω από 75.000 εργαζόμενους. Σε ετήσια βάση εξυπηρετούνται 830 εκ. επιβάτες και μεταφέρονται 50 εκ. τόνοι εμπορευμάτων.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. είναι ο βασικός πάροχος (μέχρι και σήμερα ο μοναδικός) σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων. Η εταιρεία παρέχει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας το δίκτυο και την εν γένει σιδηροδρομική υποδομή η οποία ανήκει στον ΟΣΕ (καταβάλλοντας τα αντίστοιχα τέλη πρόσβασης δικτύου).

Η έλευση των Ιταλών – λόγω της ιδιαίτερης τεχνογνωσίας τους στις σιδηροδρομικές μεταφορές- έγινε αποδεκτή από μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού, αναμένοντας και εκείνο αναβάθμιση του επιπέδου των παρεχομένων υπηρεσιών. Αλλά, και οι επιβάτες αλλά ενδεχομένως και οι Ιταλοί λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο!

Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ έχει δώσει ένα ποικιλόμορφο «ελευθέρας» στους προσωρινούς κατοίκους των hotspot της Εθνικής Οδού Αθηνών- Λαμίας με αποτέλεσμα τα βαγόνια να γεμίζουν ασφυκτικά από τον Σταθμό Λαρίσης από ολόκληρες οικογένειες αλλά και παρέες νεαρών με τα μπαγκάζια τους και τα καθημερινά τους ψώνια. Και όλα αυτά μέχρι τον μικρό σταθμό της Σφενδάλης. Εκεί κατεβαίνουν οι πάντες και παίρνουν τον δρόμο για το hotspot. Για να επιστρέψουν την επομένη και να επαναληφθεί το ίδιο έργο…

Κλείσιμο
Το μεγάλο ερώτημα λοιπόν είναι ποιος κάνει κουμάντο σε αυτήν την κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση, ούτε ο νόμιμος ιδιοκτήτης του μέσου, αλλά ούτε και ο καθημερινός επιβάτης που καταβάλει το αντίτιμο του εισιτηρίου. Ο κουμανταδόρος είναι προφανώς οι ιδεοληψίες των νεόκοπων αριστερών της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας που καταπατούν στη πράξη τα νόμιμα δικαιώματα των πολιτών αλλά και των επενδυτών.

Πάντως, το κρίσιμο ζήτημα είναι το ποιος θα προασπίσει την αξιοπρέπεια των επιβατών (μαζί με την ασφάλεια και την υγιεινή) αλλά και θα αποτρέψει την απαξίωση μιας επένδυσης που έχει να δώσει πολλά στο μέλλον.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ