tsaousis_kostas

Ποιος πολεμάει το ηλεκτρονικό εισιτήριο;

Κώστας Τσαούσης

Ας προσγειωθούμε! Και από τα κυβερνητικά σχέδια περί Διαστήματος και άλλα ηχηρά παρόμοια ας ασχοληθούμε με την καθημερινή πραγματικότητα των Αθηναίων που μετακινούνται με τα δημόσια συγκοινωνιακά μέσα – λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, τραμ.

Παρά την παταγώδη αποτυχία της πολιτικής του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη - μιας πολιτικής που έχει να κάνει με τη γάτα και το ποντίκι μπροστά στις «ανοικτές, κλειστές» θύρες των σταθμών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και του μέτρο- να διαχειριστεί ορθολογικά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην ολότητα του η πολιτική επιλογή να προχωρήσει το έργο με την μέθοδο Σύμπραξης Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) δικαιώνεται μέσα από τα αποτελέσματα του.

Ο προερχόμενος από το λεγόμενο κοινωνικό ΠΑΣΟΚ υπουργός με θητεία στα συνδικαλιστικά του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) παρά την κάθετη διαφωνία του με το ηλεκτρονικό εισιτήριο χάνει μέσα στο γήπεδο του άλλη μια μάχη που εκείνος επέλεξε – ως μην όφειλε- να δώσει…

Αλλά, ας πάμε στο αποτέλεσμα που δικαιώνει την επιλογή και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και την επιλογή του ως έργου ΣΔΙΤ.

Στο facebook βρήκα μια ανάρτηση που μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Δεν έχει σημασία ποιος την έγραψε και την ανέβασε. Σημασία έχουν τα νούμερα (νούμερα 100% επιβεβαιωμένα από πληθώρα πηγών).

Έχουμε και λέμε: Τα έσοδα με την συμβολή και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου – όπου και όπως εφαρμόσθηκε με ευθύνη του υπουργού Σπίρτζη- ήταν μέσα σε ένα μήνα (Μάρτιος 2018) αυξημένα κατά 3,5 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι (Μάρτιος 2017). Το επαναλαμβάνω: Μάρτιος 2018 – Μάρτιος 2017 τα έσοδα ήταν αυξημένα κατά 3,5 εκατομμύρια ευρώ. Με λίγα λόγια, αύξηση εσόδων της τάξης του 20 %.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι το ηλεκτρονικό εισιτήριο βοηθά τα έσοδα. Γεγονός που σημαίνει ότι η ευρεία χρήση του θα βοηθήσει ακόμη περισσότερο την οικονομική κατάσταση των συγκοινωνιακών φορέων της πρωτεύουσας απαλλάσσοντας τους από την «ασχήμια» της γκρίζας ή της μαύρης οικονομίας με τα πλαστά (χάρτινα) εισιτήρια, τους συστηματικούς μπαταχτσήδες, το «μπάτε σκύλοι αλέστε…», τα κεκτημένα των συνδικαλιστών της συνδιοίκησης και τόσα άλλα.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι μια λύση… Μια δεύτερη λύση είναι το πέρασμα της διαχείρισης του συγκοινωνιακού έργου μέσα από Συμπράξεις Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Για σκεφτείτε το…

Και αυτό το τελευταίο έχει την αξία του καθώς ένα έργο ΣΔΙΤ με μίξη κοινοτικών και ιδιωτικών πόρων, είναι ένα επιτυχημένο μοντέλο που με επιτυχία εφαρμόζεται στην χώρα μας σε πλήθος projects με την στήριξη και τη συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

ΣΧΟΛΙΑ (8)

Θανος

Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο σε ένα μήνα + 3,5 εκ. Δεν το λες και αποτυχία...Ε;

Q

Προσωπικα θεωρω το ηλεκτρονικο εισητηριο ως μια ανουσια σπαταλη, τοσο χρονου οσο και χρηματος. Ποσα εκατομμυρια δοθηκαν για να καταργηθει το παλιο συστημα και να εγκατασταθει το καινουργιο (ποσα φυγανε σε μιζες και υπερκοστολογησεις), ποσες χιλιαδες ευρω σπαταλουνται καθε φορα που οι αναρχοΡουβικωνες σπανε ακυρωτικα μηχανηματα και μπαρες (οι ιδιοι που μπαινουν εδω μεσα και μιλανε για μπαταχτσηδες) και παλι το συστημα ειναι μισοτελειωμενο. Στα λεωφορεια δεν υπαρχουν μπαρες, οι καρτες για ΑΜΕΑ και ανεργους ειναι ακομα στον αερα, κλεινουν τις πυλες μονο σε συγκεκριμενους σταθμους, τα λαθρα συνεχιζουν να περνανε στο τζαμπε χωρις να πληρωνουν μια, οι ελεγκτες ανυπαρκτοι... Στην δεκαετια του '80 δεν τα ειχανε ολα αυτα, αλλα μια χαρα λειτουργουσαν τα τρενα και τα λεωφορεια. Υπηρχανε μπαρες τοτε στους σταθμους και μαλιστα πολυ πιο λειτουργικες απο τις τωρινες. Αυτες θα επρεπε να επαναφερουν και θα ερχοντουσαν και πιο φτηνα. Αντι να πεταξουν απο το παραθυρο τοσα εκατομμυρια, θα μπορουσαν να προσλαβουν ελεγκτες και να πιανονται αυτοστιγμη οι μπαταχτσηδες.... ανεξαρτητου χρωματος! Αντ'αυτου εχουμε αυτη τη βλακεια που στους σταθμους τρεχουν τα κοροιδα για να περασουν τις μπαρες, ενω τα λαθρα περνανε free χωρις κανενας να τους πει τιποτα. Και στα λεωφορεια αφου δεν υπαρχουν ελεγκτες ΑΜΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ χτυπας ειστηριο...

nick

Ελεγκτες υπαρχουν και τωρα αλλα ειναι ανυπαρκτοι επειδη τρομοκρατουνται.

Εμείς τα κορόιδα

Κύριε Τσαούση, το ηλεκτρονικό εισιτήριο στο μετρό ΔΕΝ εφαρμόζεται ούτε και τώρα. Το ξέρουμε καλά όλοι εμείς που στηνόμαστε στην ουρά για να δώσουμε το 1,40 μας και βλέπουμε τους περισσότερους να περνούν με τα χέρια στις τσέπες από τις ανοιχτές θύρες.

Μ-16

ΜΕΓΑΛΕ ΑΥΤΟ ΔΕ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ. ΕΓΩ ΠΧ ΕΧΩ 6ΜΗΝΗ ΚΑΡΤΑ ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΟΡΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΩ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ. ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΩ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΚΑΡΤΩΝ. Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΚΑΡΤΩΝ.

Κυνικός

Κύριε Τσαούση, μπείτε στα λεωφορεία και τα τρόλεϋ, τα οποία μάλλον δεν χρησιμοποιείτε. ΚΑΝΕΙΣ δεν χτυπάει κάρτα- εισιτήριο, και προφανώς ο οδηγός δεν ελέγχει κανένα, αφού τα ακυρωτικά είναι και στις τρεις πόρτες. Το σύστημα λειτουργεί μόνο όταν το ακυρωτικό είναι μπροστά στον οδηγό, όπως συμβαίνει στο εξωτερικό. Τα έσοδα προέρχονται μόνο από το μετρό. Φυσικά, οι Πακιστανοί και λοιποί καλεσμένοι του Σύριζα δεν πληρώνουν τίποτα, ενώ και στο μετρό πάντα κάποια μπάρα είναι ανοιχτή. Εν ολίγοις, μόνο τα κορόιδα και τα συνήθη υποζύγια πληρώνουμε, για να ζουν καλά οι "ευπαθείς ομάδες" που προστατεύει το ανθελληνικό καθεστώς Σύριζα...

Γραικυλιστάν 2018

Χάνεις τον χρόνο σου φίλε, Αφού ζούμε σε μια τριτοκοσμικη χώρα, η σύγκριση με χώρες του εξωτερικού πραγματικό αστείο

Η άποψη μου

Μετά τις εκλογές η πλήρης εφαρμογή ,μην χάσουνε τις ψήφους των τζαμπατζήδων.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία