«Ο υγρός θάνατος»: Πώς ένας τύπος έχει δημιουργήσει μια αυτοκρατορία από νερό (vid)
«Ο υγρός θάνατος»: Πώς ένας τύπος έχει δημιουργήσει μια αυτοκρατορία από νερό (vid)
Το ταξίδι της μάρκας από μια ιδιόρρυθμη ιδέα σε μια αυτοκρατορία είναι μια απόδειξη της δύναμης του δημιουργικού μάρκετινγκ και της κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Στον ανταγωνιστικό και συχνά μονότονο κόσμο του εμφιαλωμένου νερού, η Liquid Death έχει αναδειχθεί σε ανασταλτικό παράγοντα, μεταμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται και αλληλεπιδρούν με ένα ποτό τόσο θεμελιώδες όσο το νερό.
Ιδρύθηκε από τον Mike Cessario, έναν πρώην επαγγελματία του μάρκετινγκ με έφεση στην underground μουσική σκηνή, η Liquid Death έχει ανατρέψει τα δεδομένα στην παραδοσιακή εμπορία νερού με τη μοναδική του προσέγγιση, εκτινάσσοντας την αποτίμησή του στα 700 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε λίγα μόλις χρόνια.
Διαβάστε τη συνέχεια στο gazzetta.gr
Ιδρύθηκε από τον Mike Cessario, έναν πρώην επαγγελματία του μάρκετινγκ με έφεση στην underground μουσική σκηνή, η Liquid Death έχει ανατρέψει τα δεδομένα στην παραδοσιακή εμπορία νερού με τη μοναδική του προσέγγιση, εκτινάσσοντας την αποτίμησή του στα 700 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε λίγα μόλις χρόνια.
Διαβάστε τη συνέχεια στο gazzetta.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα