Τα deals που «σώζουν» τα έσοδα των ποδοσφαιρικών ομάδων – Ποιοι χορηγοί δίνουν «φρέσκο» χρήμα

Τα deals που «σώζουν» τα έσοδα των ποδοσφαιρικών ομάδων – Ποιοι χορηγοί δίνουν «φρέσκο» χρήμα

Τα «καλά νέα» είναι ότι η γκάμα των χορηγών διευρύνεται σε επιχειρηματικούς κλάδους, οι οποίοι μέχρι πρότινος δεν έδειχναν ενδιαφέρον για την προβολή τους μέσω των γηπέδων - Ο Μάρτης, γενικά, πήγε καλά σε αυτό το «κομμάτι» της ποδοσφαιρικής αγοράς

deals
Σήμα S.O.S. εξακολουθούν να εκπέμπουν οι ποδοσφαιρικές ομάδες της Ευρώπης, όσο καταρρέουν τα έσοδά τους μέσα στη «δίνη» που προκαλεί η πανδημία του κορωνοϊού.

Η απουσία φιλάθλων από τις κερκίδες και οι μεγάλες οικονομικές απώλειες από τις εισπράξεις της ημέρας των αγώνων (συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων, κυρίως, αλλά και άλλων πηγών, όπως π.χ. οι μπουτίκ με είδη που φέρουν το brand των συλλόγων κ.ά.) δημιουργεί καθεστώς «ασφυξίας» για τον «βασιλιά των σπορ» – και γενικότερα για την παγκόσμια «αθλητική βιομηχανία».

Ο Andrea Agnelli, της γνωστής επιχειρηματικής οικογένειας, πρόεδρος της Γιουβέντους, εργοδότης του Κριστιάνο Ρονάλντο, αλλά και επικεφαλής, ταυτόχρονα, της ομοσπονδίας των ευρωπαϊκών ομάδων (European Club Association) προειδοποίησε για τον κίνδυνο να ανοίξει «τρύπα», φέτος, έως και 8,5 δισ. ευρώ στους ισολογισμούς τους.

Ένα «αντίβαρο» για την αντιμετώπιση του στο προβλήματος αποτελούν τα νέα deals με τους χορηγούς (ή και η ανανέωση, ήδη, υφισταμένων συμφωνιών μαζί τους) για να μπορέσουν να «σώσουν», ως έναν βαθμό, οι ομάδες τα ταμεία τους με «φρέσκο» χρήμα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης