Κορυφαίες διακρίσεις για τη Lidl στα βραβεία Ermis awards

ermis01

- Client & brand of the year η Lidl Ελλάς
- Creative bravery για την καμπάνια #apotalidl

Σειρά διακρίσεων κατέκτησε η Lidl Ελλάς με την The Newtons Laboratory, στο πλαίσιο των Ermis Awards, αποσπώντας συνολικά 15 βραβεία.

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς, με βασικό πρωταγωνιστή των βραβείων μία διαφορετική καμπάνια προσφοράς, απέδειξε πως ό,τι γίνεται από τα Lidl γίνεται για καλό και ό,τι έρχεται #apotalidl είναι πάντα για το καλό της αγοράς, της κοινωνίας, της οικονομίας, του περιβάλλοντος και των συνεργατών της και αυτό… αναγνωρίζεται!

Πρόκειται για την συμβολική όσο και ουσιαστική επιβράβευση του πελάτη-διαφημιζόμενου που σε δύσκολους καιρούς δείχνει διορατικότητα, αυτοπεποίθηση και τόλμη να κάνει το επόμενο βήμα ώστε να ξεχωρίσει. Γιατί πραγματικά ο καλός δεν πρέπει ποτέ να σταματά να γίνεται καλύτερος.

Έτσι, ως επιστέγασμα της αναγνώρισης αυτής και επειδή το καλό αξίζει να πολλαπλασιάζεται, η Lidl θα προσφέρει κατά την Πασχαλινή περίοδο, επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού #apotalidl_meagapi μέσα από τη ΜΚΟ «Μπορούμε» στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Οι διακρίσεις της Lidl Ελλάς ήρθαν στις κατηγορίες:

Ermis Ad
Grand – κατηγορία Εκστρατείες #apotalidl
  • Εκστρατείες - Αναλώσιμα προϊόντα - #apotalidl Ermis Gold
  • Υπαίθριες Διαφημίσεις - Poster - #apotalidl Ermis bronze

Ermis direct
Grand #apotalidl
  • Καμπάνιες Direct Marketing / Business to Consumer μόνο μέσω Digital Καναλιών Ermis Gold

Ermis Digital
Grand Digital #apotalidl
  • Corporate image à Ermis Gold
  • Social media – Response Real- time activity à #apotalidl Ermis Bronze
  • User Generated Content à #apotalidl Ermis Silver
  • Long term Community Building/Management à #KaneisAllos Ermis Silver
  • Services, Corporate Image & Sponsorships à #apotalidl  Ermis Silver

Ermis PR
  • Διαχείριση φήμης εταιριών, Κρατικών οργανισμών, Αντιμετώπιση κρίσεων, Διαχείριση κρίσιμων θεμάτων à #apotalidl Ermis Silver

ermis02
Στο κέντρο: κα Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications, CSR and Social Media, Lidl Ελλάς.
ermis03
Από αριστερά: κα Βασιλική Αδαμίδου, Head of Corporate Communications, CSR and Social Media, Lidl Ελλάς, κα Ελένη Σαββίδου, Social Media Manager, Lidl Ελλάς & κος Σταύρος Σταυρινός, Public Relations Team Manager, Lidl Ελλάς.


ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

tep2

Δύο Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) στην Κρήτη αναβάθμισε με νέο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό, ο φορέας «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος», με τη χρηματοδότηση του Ομίλου ΟΤΕ. Τα δύο ΤΕΠ στεγάζονται στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων «Ο Άγιος Γεώργιος» και το Γενικό Νοσοκομείο Ρεθύμνου και έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν φροντίδα σε περίπου 20 χιλιάδες παιδιά τον χρόνο.

tstsw

Εάν κάποιος επισκεφτεί το τμήμα των παιδικών βιβλίων στα βιβλιοπωλεία, θα εντυπωσιαστεί τόσο με το εύρος όσο και με την ποιότητα των σύγχρονων εκδόσεων. Στο Public, για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να βρει πάνω από 20.000 παιδικά βιβλία για παιδιά από 0 έως 15 χρονών, Ελλήνων και ξένων συγγραφέων.

1
nrg4

Η εταιρεία ρεύματος nrg αποτελεί το μοναδικό πάροχο ρεύματος και φυσικού αερίου στην αγορά που προσφέρει πρόγραμμα επιβράβευσης. Ως μέλος του Shell Smart Club, η nrg φέρνει μοναδικές προσφορές για οικιακούς καταναλωτές, αλλά και για επιχειρήσεις, καθώς, με κάθε νέα σύνδεση στην εταιρεία, οι καταναλωτές θα κερδίζουν αυτόματα έως 5.000 πόντους Smart, αλλά και επιπλέον πόντους Smart κάθε μήνα με την εξόφληση του λογαριασμού τους.