Πώς η καινούρια σειρά της "Creta Farms χωρίς" τελικά...ενώνει;

xoris01

Τα υλικά αγαθά μπορούν να εξισωθούν με την αγάπη; 

Τo νέο διαφημιστικό spot της CRETA FARMS εξελίσσεται μέσα σε μια κοινωνική πραγματικότητα της οικογένειας σήμερα και ανοίγει το δρόμο με πατέντες που ορίζουν ολόκληρη την κατηγορία για άλλη μία φορά. Παρότι η νέα σειρά ακούει στο όνομα χωρίς, τελικά ενώνει.
xoris02

Για πρώτη φορά, food brand στην Ελλάδα τολμάει να μιλήσει μέσα από μια κοινωνική πραγματικότητα που καμία εταιρία δεν τόλμησε μέχρι σήμερα. Χωρισμένη οικογένεια αλλά η σκέψη και των δυο συναντιέται πάντα στο καλύτερο: παρά την διαφορετική τους αντιμετώπιση στην προσέγγιση του παιδιού τους, όταν έρχεται το θέμα της σωστής διατροφής και οι δύο πλευρές αφήνουν τις διαφορές τους και συμφωνούν στο καλύτερο, συμφωνούν στο όνομα CRETA FARMS.
Creta Farms Xωρίς

Μέσα από κινηματογραφικά πλάνα που παραπέμπουν σε ρομαντική κομεντί, η TOP CUT MODIANO και ο σκηνοθέτης Κ. Μαρούδης καταφέρνουν να αναδείξουν το premiumness και το healthy profile του καινούριου brand της CRETA FARMS. Πρόκειται για το λανσάρισμα των νέων της προϊόντων της CRETA FARMS με το όνομα χωρίς. Αλλαντικά: Χωρίς συντηρητικά, Χωρίς χρωστικές, Χωρίς γλουτένη και με μόλις 0-3% λιπαρά.

Με ένα άκρως σύγχρονο σενάριο που υπογράφει η διαφημιστική εταιρία POLLEN, αναδεικνύεται ο στόχος της κρητικής εταιρίας να προβληματίσει χωρίς να στεναχωρήσει.
xoris03

Είναι Κυριακή πρωί και βλέπουμε μια μητέρα που ετοιμάζει τον 10χρονο γιο της για να περάσει τη μέρα με τον πατέρα του. Ο φακός ανοίγει έξω από το σπίτι της μαμάς. Ο μπαμπάς εμφανίζεται με μια προκλητική αλλά νοικιασμένη κατά κόκκινη Ferrari  και καθώς σταματάει μπροστά στο σπίτι, γκαζώνει προσπαθώντας να εντυπωσιάσει τον μικρό. Η μαμά κοιτάζει εκνευρισμένη. Με διαδοχικά dissolves βλέπουμε τον μπαμπά που περνάει όλη του την ημέρα παίζοντας με τον μικρό και προσπαθώντας να «κοντράρει» κατά κάποιο τρόπο την πρώην γυναίκα του.

Με αποκορύφωμα, να μπει ο ίδιος στην κουζίνα και με όλο νόημα να υποσχεθεί ότι θα φτιάξει κάτι σπουδαίο. Ο μικρός τρώει με όρεξη αλλά αναγνωρίζει πως είναι τα χωρίς που του φτιάχνει και η μαμά του! Ο μπαμπάς μετά την κρυάδα, χαμογελά συνειδητοποιώντας πως τα υλικά αγαθά δεν μπορούν να εξισωθούν με την αγάπη. Το φαγητό, όμως, είναι αγάπη, είναι φροντίδα, είναι πέρα από κάθε διαφωνία.
xoris04
xoris05
xoris06

CRETA FARMS

Στόχος της κρητικής εταιρίας, πρωτοστατώντας στην παγκόσμια τάση για υγιεινή διατροφή, είναι να διατηρήσει την απόλαυση και να κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη παρουσιάζοντας συνταγές, tips, λύσεις για τον επαγγελματία αλλά και μια σειρά customized προτάσεων με παραμέτρους που αφορούν στον δικό σου τρόπο ζωής. Με προτάσεις wellbeing για σωστή διατροφή, lifestyle αλλά και μερακλίδικα τραπέζια ενισχύει την περηφάνεια προέλευσης της Κρητικής εταιρίας εξάγοντας την ελληνική επιχειρηματικότητα παγκοσμίως.



ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

voda223

Το Vodafone Business παρουσιάζει τη νέα υπηρεσία Vodafone IoT Smart Track, που φέρνει εξοικονόμηση κόστους, εύκολη παρακολούθηση της θέσης του στόλου οχημάτων και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών κάθε επιχείρησης

oly3

Η Ολυμπία Οδός διακρίθηκε ως National Winner στα «Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρήσεων 2019», έναν από τους μεγαλύτερους και πιο μακροχρόνιους επιχειρηματικούς διαγωνισμούς στον κόσμο

Public_HR_Excellence_Awards

Τρία βραβεία στο Public για τη Διαχείριση ταλέντου, την Καινοτόμα χρήση της τεχνολογίας για το Ανθρώπινο Δυναμικό και την Team building πρωτοβουλία που διοργάνωσε για τους εργαζομένους του.

photo-2

Τα παιδιά θα έχουν την τιμητική τους αυτή την Κυριακή 20 Οκτωβρίου, στο Markopoulo Park όπου θα τους περιμένουν διασκεδαστικά παιχνίδια, πρωτότυπες κατασκευές και πολλές δραστηριότητες. Στο πλαίσιο του 73ου Ελληνικού Ντέρμπι ΟΠΑΠ, οι εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου θα μετατραπούν σε ένα πάρκο ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια.

opap-mini-festival

Οι Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ έζησαν για πέμπτη συνεχή χρονιά στο ρυθμό της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού #ΒeActive. Συνολικά 10.000 παιδιά και γονείς/κηδεμόνες από τις ακαδημίες του προγράμματος σε όλη την Ελλάδα συμμετείχαν σε δράσεις στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού.Οι Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ έζησαν για πέμπτη συνεχή χρονιά στο ρυθμό της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού #ΒeActive. Συνολικά 10.000 παιδιά και γονείς/κηδεμόνες από τις ακαδημίες του προγράμματος σε όλη την Ελλάδα συμμετείχαν σε δράσεις στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Αθλητισμού.