Η Aqua Vista Hotels στα επιτυχημένα Sales Seminar

aquav_arthroo1

Η Aqua Vista Hotels συμμετείχε στο τέταρτο και άκρως επιτυχημένο Sales Seminar για επαγγελματίες του Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2018 στη Ρόδο. Με κύριο θέμα την αύξηση των εσόδων και των κρατήσεων, εφαρμόζοντας ποικίλες νέες προσεγγίσεις και στρατηγικές, το σεμινάριο προσέλκυσε πλήθος συμμετεχόντων από διάφορους τομείς του κλάδου της φιλοξενίας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα “Γιώργος Β. Καραγιάννης” του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Ρόδου, τον Οργανισμό Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ) και την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου. Εκπρόσωποι του Δήμου Ρόδου που παραβρέθηκαν, προλόγισαν το Sales Seminar τονίζοντας τη σημασία των σεμιναρίων, καθώς συστήνουν νέα και καινοτόμα εργαλεία για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα.

Το Sales Seminar της Ρόδου ήταν το τέταρτο από μια σειρά σεμιναρίων που διοργανώνουν σημαντικοί επαγγελματίες του κλάδου, έπειτα από μια ιδέα που γεννήθηκε το καλοκαίρι του 2018. Η αρχή έγινε στη Νάξο τον Σεπτέμβριο, ενώ ακολούθησαν η Πάρος, η Σαντορίνη και η Ρόδος τον Οκτώβριο με τις ημερίδες να πραγματοποιούνται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και του ΕΟΤ.

aquav2


Η Aqua Vista Hotels ένωσε τις δυνάμεις της με τέσσερις εκ των κορυφαίων επαγγελματιών του ελληνικού τουριστικού κλάδου, συνθέτοντας ένα μοναδικό πάνελ ειδικών, καθένας από τους οποίους προσέφερε την ανεκτίμητη τεχνογνωσία του.

Η κ. Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels παρουσίασε case studies από επιτυχημένες ξενοδοχειακές μονάδες σε επίπεδο αποδοτικής διαχείρισης κρατήσεων και εύστοχης δημιουργίας τουριστικού προϊόντος, ενώ ο κ. Αλέξανδρος Δαμίγος από τη Marinet μίλησε για τη χρησιμότητα της ισχυρής online παρουσίας ενός ξενοδοχείου.

Ο κ. Βίκτωρας Μάτσας και η κ. Στέλλα Τσαντήλα από τη WebHotelier ανέλυσαν τα οφέλη της υιοθέτησης εργαλείων υψηλής τεχνολογίας, ενώ η κ. Κέλλυ Αθανασιάδου της #Rest@rt Contemporary Art Platform εισήγαγε τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στη χρήση της τέχνης και του πολιτισμού ως μοναδικών εργαλείων πώλησης. Τέλος, ο κ. Ιάκωβος Σαχάς του DNA Travel μίλησε για τα οφέλη του βιωματικού τουρισμού.

aquav1


Η κ. Σοφία Ματζουράνη σχολίασε την πρωτοφανή επιτυχία των Sales Seminars δηλώνοντας χαρακτηριστικά: “Η αρχική μας ιδέα να ταξιδέψουμε με μια ομάδα ειδικών του τουρισμού σε όλη την Ελλάδα για να προσεγγίσουμε και να εκπαιδεύσουμε τους ξενοδόχους μετατράπηκε σε μια πολύ επιτυχημένη δράση, κατά την οποία έγινε ιδιαίτερα φανερή η ανάγκη πληροφόρησης σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις του κλάδου.

Χαίρομαι ιδιαιτέρως που η προσέλευση σε κάθε σεμινάριο ήταν τόσο μεγάλη και που η Aqua Vista Hotels συνέβαλε για ακόμα μια φορά στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού και του κλάδου της φιλοξενίας”.

aquav3


Μετά την αξιόλογη πορεία των σεμιναρίων, το πάνελ των εισηγητών προσκλήθηκε να συμμετάσχει στο 8ο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας την Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018, στο Elite City Resort της μεσσηνιακής πρωτεύουσας. Σε αυτή τη διοργάνωση σε ρόλο επίτιμου ομιλητή θα λάβει μέρος και ο κ. Χάρης Μπρουσαλιάν, Sales & Marketing Manager του Greek Travel Pages.

Η πρωτοβουλία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δήμου Καλαμάτας και της πλατφόρμας visitgreece.gr, ενώ η τριήμερη εκδήλωση, η οποία διαρκεί από τις 19 έως τις 21 Νοεμβρίου, έχει ως στόχο να προσφέρει στους επαγγελματίες, τους εργαζομένους και τους σπουδαστές στον τομέα του Τουρισμού την ευκαιρία να μάθουν για τις νέες εξελίξεις στον κλάδο. Η ιδιαίτερα τιμητική πρόσκληση δίνει τη δυνατότητα στην ομάδα των Sales Seminar να μοιραστεί τις ιδέες και την εμπειρία της σε μια σπουδαία εκπαιδευτική δράση, επισημαίνοντας την αξία της δράσης τους.

aquav4


Η συμμετοχή στα σεμινάρια είναι δωρεάν για όλους τους ξενοδόχους και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου.

Περισσότερα για την Aqua Vista Hotels

Η Aqua Vista Hotels ιδρύθηκε το 2005 και σήμερα διαχειρίζεται περισσότερα από 35 ξενοδοχεία σε Σαντορίνη, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Λέσβο και Σκιάθο.

aquav5


Διαθέτοντας στελέχη με μακρά εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο και το ευρύτερο φάσμα του τουρισμού, καθώς και πάθος για τον τομέα της φιλοξενίας, η Aqua Vista Hotels επικεντρώνεται στη δημιουργία ξενοδοχείων με μοναδική ταυτότητα, αναλαμβάνοντας από τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, την εσωτερική διακόσμηση και το συνολικό concept των υπηρεσιών φιλοξενίας, μέχρι την ολοκληρωμένη διαχείριση των κρατήσεων της μονάδας και τη λειτουργία της σε όλα τα επίπεδα.

Η υγιής και κερδοφόρα λειτουργία ενός ξενοδοχείου, η παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και η δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας διαμονής αποτελούν ξεκάθαρους στόχους σε κάθε συνεργασία της Aqua Vista Hotels.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

eko_arthro

Από τις μεγαλύτερες συνεισφορές του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί, είναι η προσφορά πετρελαίου θέρμανσης ΕΚΟ σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

yamamay_arthro

H Υamamay, η γνωστή μάρκα εσωρούχων και μαγιό γιόρτασε τα εγκαίνια του νέου της flagship καταστήματος στην Ερμού μ ’ένα εντυπωσιακό πάρτι που πραγματοποιήθηκε στις 10 Δεκεμβρίου στο Salon de Bricolage new spot, στο Χριστουγεννιάτικο City Link.

protergia_arthro

Ένα ασφυκτικά γεμάτο από παιδιά, αμφιθέατρο κρέμεται από τα λόγια του δασκάλου, την ώρα που εκείνος περιγράφει το μέλλον της ενέργειας. «Κάποια πράγματα απλά δεν γίνονται» λέει με ύφος αυστηρό ο “σοφός” εκπαιδευτικός και τα πρόσωπα των παιδιών γεμίζουν ερωτηματικά. “Πώς δεν γίνονται”; αναρωτιούνται και η φαντασία τους καλπάζει.

RW_CHRISTMAS_LAND_Site_Front_page_1920x1080px

14 – 31 Δεκεμβρίου στο πιο πρωτότυπο Χριστουγεννιάτικο σκηνικό, η γιορτινή διασκέδαση ξεκινά και  παρασύρει όλους σε μία συναρπαστική διάσταση, παρέα με τον Άγιο Βασίλη, ξωτικά, και εντυπωσιακούς Μολυβένιους Στρατιώτες

huawei_christmas_arthro

Σε μία υπέροχη βραδιά χθες 12 Δεκεμβρίου στο Κέντρο Αθηνών, με την παρουσία Συνεργατών, Καταναλωτών και Εκπροσώπων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης η Huawei γιόρτασε το κλείσιμο του έτους και την επιτυχημένη της πορεία στην ελληνική αγορά.

public_x_mas_arthro

Φέτος τα Χριστούγεννα το Public, η Νο 1 ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, φόρεσε τα γιορτινά του και στόλισε εντυπωσιακά τα καταστήματά του, για να μας μεταφέρει στη μαγεία των Χριστουγέννων.

asfaleia_arthro

Το NN Hospital for All είναι το καινοτόμο πρόγραμμα ασφάλισης υγείας, μέσω του οποίου μπορούν να ασφαλιστούν και να έχουν τη δυνατότητα ολοκληρωμένης νοσοκομειακής κάλυψης ακόμα και άτομα με επιβαρυμένη υγεία και ιατρικό ιστορικό.