Η Skechers στις ειδήσεις: Άνοδος Μεριδίου Αγοράς της SKECHERS

A7R06346

Άνοδος Μεριδίου Αγοράς της SKECHERS στην πολύ δυνατή 3η θέση ανάμεσα στους leaders της αγοράς,στην Παγκόσμια Αγορά αθλητικών υποδημάτων.

Σύμφωνα με το Sporting Goods Intelligence (SGI, 20 Ιουλίου 2018, η είδηση είναι ότι η παγκόσμια αγορά αθλητικών παπουτσιών αυξήθηκε κατά 9,4% το 2017, καθοδηγούμενη από διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης στην Ασία (κυρίως στην Κίνα) καθώς και στην Ευρώπη, ενώ στις Η.Π.Α. υπήρξε ανάπτυξη μονοψήφιου ποσοστού. Μια λοιπόν υγιής και αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά είναι ένα πλεονέκτημα για τη SΚΕCHERS η οποία βρίσκεται σε μία πολύ δυνατή 3η θέση, με ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 6,6% της παγκόσμιας αγοράς αθλητικών παπουτσιών. Αυτό είναι ένα ανοδικό μερίδιο αγοράς το τελευταίο έτος που οφείλεται στην ανάπτυξη των εγχώριων, αλλά και διεθνών δραστηριοτήτων.

Και τι σημαίνει αυτό για το 2018; Σύμφωνα με το SGI, τα σημάδια δείχνουν περαιτέρω επιτάχυνση καθώς οι ΗΠΑ σταθεροποιούνται και η Κίνα συνεχίζει να αναπτύσσεται.

Η SKECHERS είναι εταιρεία ισχυρή προιοντικά και πολύ ισχυρή και στο marketing, με μια καταπληκτική παγκόσμια ομάδα που υλοποιεί το όραμά της σε όλο τον κόσμο. Και σε αυτή την υγιή παγκόσμια αγορά, είναι καλά τοποθετημένη ώστε να αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς μας και το 2018.

Συγχαρητήρια στην Παγκόσμια ομάδα SKECHERS !
Τα προϊόντα SKECHERS αναζητήστε τα σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο, στο αποκλειστικό κατάστημα SKECHΕRS στο Περιστέρι (Εθνικής Αντιστάσεως 69), SKECHERS στην Νέα Ερυθραία ( Ηρώων Πολυτεχνείου 4-6) και πολύ σύντομα στα αποκλειστικά καταστήματα SKECHERS στην Γλύφάδα και την Κύρπο.
On line στο επίσημο E-shop www.skechers.gr

skets

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

lazarou_master_class_arthro

Ένα μοναδικό Μasterclass για ψάρια και θαλασσινά με τον Λευτέρη Λαζάρου πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Βαρούλκο. Ο σεφ άνοιξε την κουζίνα του και μοιράστηκε τη γνώση του για τα ψάρια και τη θαλασσινή κουζίνα και έδωσε μαγειρικά tips για αγαπημένα του πιάτα.

public_black_friday_arthro

Το Public, η εταιρεία που έφερε πρώτη τo Black Friday στην Ελλάδα, φέτος σε προσκαλεί να πάρεις τον έλεγχο.

bosch_analytics_arthro

Μια νέα υπηρεσία που αλλάζει τα δεδομένα στην λειτουργία των καταστημάτων λιανικής πώλησης, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα τους.

black-friday_main01

Όλα δείχνουν πως η Black Friday έχει γίνει θεσμός στην ελληνική αγορά, καθώς καταστήματα και αγοραστικό κοινό έχουν αγκαλιάσει την ημέρα αυτή.

4