Ο Όμιλος Ρianoforte στηρίζει την Noneocean Foundation και προθεί την αΕΙΦΟΡΙΑ

Ο Όμιλος Ρianoforte στηρίζει την Noneocean Foundation και προθεί την αΕΙΦΟΡΙΑ
Με μεγάλη επιτυχία παρουσιάστηκεστο Μιλάνο, η συνεργασία μεταξύ του Ομίλου Pianoforte( των εταιρειών Carpisa,Yamamay καιJaked) και τουOne Ocean Foundation, του ιδρύματος υπέρ της προστασίας του θαλάσσιου οικοσυστήματος ,που αγωνίζεται να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την αειφορία και τοσεβασμό προς τοπεριβάλλον. 

Το νέο αυτό project σηματοδοτεί τη διεύρυνση των φιλανθρωπικών οριζόντων του ομίλου - υπό την ηγεσία του Gianluigi Cimmino –με μάρκες που επί σειρά ετών,έχουν υποστηρίξει μια σειρά από φιλανθρωπικές οργανώσεις αλλά και κοινωνικο-πολιτιστικές δραστηριότητες.

Για το 2018 και 2019, τα εμπορικά σήματα του ομίλου, θα συμβάλουν στο έργο του ιδρύματος ως «Κύριοι υποστηρικτές», λαμβάνοντας μέρος στο διεθνή διάλογο για τη βιωσιμότητα αλλά και τη δημιουργία ενός «δικτύου πληροφοριών» με στόχο την αύξηση της ευαισθητοποίησης σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το θαλάσσιο οικοσύστημα,μέσω μια σειρά συγκεκριμένων προγραμματισμένων ενεργειών.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του 2018, η ομάδα Pianoforte θα πραγματοποιήσει μια μεγάλης κλίμακαςεκστρατεία ευαισθητοποίησης, η οποία θα προωθείται μέσα από το κάθε κατάστημα της μάρκας, από τις δραστηριότητες του ιδρύματος, καθώς και μέσωψηφιακών μέσων επικοινωνίας.



Η εκδήλωση στο Μιλάνο, ήταν η πρώτη πρωτοβουλία του ομίλου ώστε να επικεντρώσει την προσοχή του τύπου με καλεσμένους, συνεργάτεςτου ομίλου καθώς και προσωπικότητες από το χώρο της τέχνης και της μόδας, υπό την προϋπόθεση ότι στηρίζουν τους ωκεανούς και τις παραλίες μας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκαν βίντεο και φωτογραφίες υψηλής συναισθηματικής επίδρασης,ώστε να ευαισθητοποιήσουν και να εμπνεύσουν τους καλεσμένους να διαδώσουν το μήνυμα #SAVETHEOCEAN.

Πολλές διασημότητες στήριξαν αυτή την σημαντική προσπάθεια του ομίλου, όπως τα top models Bar Refaeli και Bianca Brandolinid’ Adda,η Ισπανίδα μοντέλο JoanaSanzο, ο Ιταλός supermodel FabioMancini, η ηθοποιοί Anna Safroncik, Giulia Bevilacqua, Camilla Filippi, Beatrice Vendramin και οι FabioTroiano, Edoardo Purgatori, PaolaTurani, GiuliaValentina, Cristina Marino & Giorgia Palmas.

Πολλές προσωπικότητες επίσης και από το χώρο του αθλητισμού όπως ο δρομέας Stefano Gregoretti, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος σε θέματα που αφορούν στον πλανήτη, ο Federico Morlacchi, Ιταλός παραολυμπιονίκηςκολύμβησης με το νερό να είναι ζωτικής σημασίαςκαι για τον ίδιο.

Η επίσημη έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας αλλά και του έργου θα πραγματοποιηθούν τον Μάιο με εκδηλώσεις που προγραμματίζονται σε όλα τα καταστήματα του ομίλου.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

lazarou_master_class_arthro

Ένα μοναδικό Μasterclass για ψάρια και θαλασσινά με τον Λευτέρη Λαζάρου πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Βαρούλκο. Ο σεφ άνοιξε την κουζίνα του και μοιράστηκε τη γνώση του για τα ψάρια και τη θαλασσινή κουζίνα και έδωσε μαγειρικά tips για αγαπημένα του πιάτα.

public_black_friday_arthro

Το Public, η εταιρεία που έφερε πρώτη τo Black Friday στην Ελλάδα, φέτος σε προσκαλεί να πάρεις τον έλεγχο.

bosch_analytics_arthro

Μια νέα υπηρεσία που αλλάζει τα δεδομένα στην λειτουργία των καταστημάτων λιανικής πώλησης, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα τους.

black-friday_main01

Όλα δείχνουν πως η Black Friday έχει γίνει θεσμός στην ελληνική αγορά, καθώς καταστήματα και αγοραστικό κοινό έχουν αγκαλιάσει την ημέρα αυτή.

4