Ford Ranger: Ακούραστος συνεργάτης!
Ford Ranger: Ακούραστος συνεργάτης!
Σκληρό, αξιόπιστο, ασφαλές, αλλά και ιδιαίτερα φιλικό στην καθημερινή χρήση. Αναμφίβολα τα παραπάνω, είναι το ζητούμενο κάθε επαγγελματία, που αναζητάει έναν καθημερινό σύμμαχο για τις μικρές μάχες που δίνει.
UPD:
Ο απόλυτος συνεργάτης του μπορεί να είναι το αυτοκίνητό του, μέσα στο οποίο θα περάσει πάμπολες ώρες εργασίας, αλλά και ξεγνοιασιάς. Το Ford Ranger ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καθημερινών αγωνιστών!
Το ίδιο ικανό, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, το Ford Ranger ανταποκρίνεται ακόμα και στις πιο δύσκολες προκλήσεις με την αντοχή, την ισχύ των κινητήρων του, την αξιοπιστία των μηχανικών του μερών και τις πραγματικά απεριόριστες μεταφορικές του ικανότητες!
Οι μηχανικοί της Ford έχουν εξοπλίσει το Ranger με έναν άκρως δυνατό κινητήρα, έτοιμο για να ανταπεξέλθει στα βαριά φορτία ή τα απαιτητικά οδοστρώματα. Ο πετρελαιοκινητήρας TDCi 3,2 λίτρων 200PS παράγει ροπή 470Nm. Διαθέτει έναν υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), ο οποίος ελέγχει την ποσότητα ισχύος και ροπής που παράγεται. Βελτιώνει την εκκίνηση και σας προσφέρει κορυφαία στην κατηγορία του ροπή στις χαμηλές ταχύτητες, ακόμα και χωρίς να πατάτε το γκάζι, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Oμικρότερος πετρελαιοκινητήρας 2,2TDCi είναι ο πλέον οικονομικός σε κατανάλωση στην κατηγορία (8,5lt/100km) αποδίδοντας 150PS!
Το ίδιο ικανό, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, το Ford Ranger ανταποκρίνεται ακόμα και στις πιο δύσκολες προκλήσεις με την αντοχή, την ισχύ των κινητήρων του, την αξιοπιστία των μηχανικών του μερών και τις πραγματικά απεριόριστες μεταφορικές του ικανότητες!
Οι μηχανικοί της Ford έχουν εξοπλίσει το Ranger με έναν άκρως δυνατό κινητήρα, έτοιμο για να ανταπεξέλθει στα βαριά φορτία ή τα απαιτητικά οδοστρώματα. Ο πετρελαιοκινητήρας TDCi 3,2 λίτρων 200PS παράγει ροπή 470Nm. Διαθέτει έναν υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), ο οποίος ελέγχει την ποσότητα ισχύος και ροπής που παράγεται. Βελτιώνει την εκκίνηση και σας προσφέρει κορυφαία στην κατηγορία του ροπή στις χαμηλές ταχύτητες, ακόμα και χωρίς να πατάτε το γκάζι, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Oμικρότερος πετρελαιοκινητήρας 2,2TDCi είναι ο πλέον οικονομικός σε κατανάλωση στην κατηγορία (8,5lt/100km) αποδίδοντας 150PS!
Το νέο Ranger είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις πιο δύσκολες οδηγικές απαιτήσεις σε κάθε είδους επιφάνεια, αποτελώντας έναν πιστό και αξιόπιστο σύντροφο για κάθε επαγγελματία οδηγό που αναζητά αυξημένες μεταφορικές ικανότητες, υψηλά επίπεδα άνεσης και επιβλητικό σχεδιασμό εντός και εκτός.
Με το πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του να επιλέξει τον τρόπο που θα κινηθεί ανάλογα με το οδόστρωμα. Ο οδηγός του Ranger μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών τρόπων οδήγησης:4x2 για κανονική οδήγηση, 4x4 (High Range) για κακής ποιότητας επιφάνειες δρόμου και χωματόδρομους και 4x4 (Low Range) για πολύ δύσκολες καταστάσεις εκτός δρόμου.Χρησιμοποιώντας το σύστημα Electronic Shift-On-The-Fly μπορεί να αλλάξει μεταξύ 4x2 και 4x4 High Range ενώ κινείται.
Με πάμπολα συστήματα ασφαλείας όπως το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) το οποίο μεταξύ άλλων, ανιχνεύει οποιαδήποτε απόκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, διορθώνοντας αυτόματα τη θέση του οχήματος στο δρόμο αλλά και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ETC).
Το σύστημα αποτροπής ανατροπής (ROM) παρακολουθεί το όχημα και εντοπίζει επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν την ανατροπή του αυτοκινήτου. Ενεργοποιεί τότε το σύστημα ESP για να επέμβει, να ελέγξει την ταχύτητα και να αποκαταστήσει την ευστάθεια.
Το σύστημα ελέγχου καθόδου (HDC) προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο σε απότομες κατηφόρες, εντός και εκτός δρόμου.
Το Ranger διαθέτει ένα κορυφαίο στην κατηγορία του πακέτο ασφάλειας, το οποίο περιλαμβάνει τα πάντα, στάνταρ αερόσακους για τον οδηγό και το συνοδηγό, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους κεφαλής και αερόσακο γονάτων του οδηγού. Γι' αυτό το λόγο είναι και το πρώτο Pickup στην ιστορία το οποίο συγκέντρωσε τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων Euro NCAP.
Όμως το Ranger, πέρα από ένα απόλυτα ασφαλές όχημα έχει σχεδιαστεί και για να ανταπεξέρχεται σχεδόν σε κάθε εργασία μεταφοράς ή ρυμούλκησης.
Διαθέτει κορυφαίο στην κατηγορία του ωφέλιμο φορτίο και εντυπωσιακή δυνατότητα ρυμούλκησης 1.340 και 3.500 κιλών αντίστοιχα.
Εν κατακλείδι, το Ford Ranger, δεν πρόκειται απλά για το απόλυτο «εργαλείο» του επαγγελματία οδηγού, αλλά και για ένα ιδανικό όχημα αναψυχής, συνδυάζοντας αρετές που σπάνια συναντά κανείς σήμερα στις αντίστοιχες προτάσεις της αγοράς.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Οι διαθέσιμοι τύποι αμαξώματος του νέου Ford Ranger είναι: Single Cab (μονή καμπίνα) &Double Cab (διπλή καμπίνα).
Διαθέσιμοι Κινητήρες:
Κινητήρας Μέγιστη ισχύς | Εκπομπές CO2 | Κατανάλωση | Μέγιστη ταχύτητα
2.2 Duratorq TDCi 150 (ίπποι) 224(gr/χλμ.) 8,5(λιτ./100) 175(χλμ./ώρα)
3.2 Duratorq TDCi 200 (ίπποι) 249(gr/χλμ.) 9,7(λιτ./100) 175(χλμ./ώρα)
Διαθέσιμες Εκδόσεις:
XLT (επιπλέον της XL)
• Ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών
• Σύστημα ανοιχτής συνομιλίας κινητού μέσω bluetooth με φωνητικό έλεγχο και υποδοχή USB
• Cruisecontrol
• Αυτόματοι προβολείς με αισθητήρα φωτεινότητας και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
• Προβολείς ομίχλης εμπρός
• Ράδιο-CD με πολυλειτουργική οθόνη dotmatrix με χειριστήρια στο τιμόνι
Limited (επιπλέον της XLT)
• Ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών
• Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού σε 8 θέσεις
• Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
• Αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού
• Ραδιο-cd με έγχρωμη πολυλειτουργική οθόνη 4,2 ιντσών
Wildtrak (επιπλέον της Limited)
• Ζάντες ελαφρού κράματος σαγρέ 18 ιντσών
• Σύστημα πλοήγησης με οθόνη 5”
• Κάμερα Οπισθοπορείας
Με το πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του να επιλέξει τον τρόπο που θα κινηθεί ανάλογα με το οδόστρωμα. Ο οδηγός του Ranger μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών τρόπων οδήγησης:4x2 για κανονική οδήγηση, 4x4 (High Range) για κακής ποιότητας επιφάνειες δρόμου και χωματόδρομους και 4x4 (Low Range) για πολύ δύσκολες καταστάσεις εκτός δρόμου.Χρησιμοποιώντας το σύστημα Electronic Shift-On-The-Fly μπορεί να αλλάξει μεταξύ 4x2 και 4x4 High Range ενώ κινείται.
Με πάμπολα συστήματα ασφαλείας όπως το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) το οποίο μεταξύ άλλων, ανιχνεύει οποιαδήποτε απόκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, διορθώνοντας αυτόματα τη θέση του οχήματος στο δρόμο αλλά και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ETC).
Το σύστημα αποτροπής ανατροπής (ROM) παρακολουθεί το όχημα και εντοπίζει επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν την ανατροπή του αυτοκινήτου. Ενεργοποιεί τότε το σύστημα ESP για να επέμβει, να ελέγξει την ταχύτητα και να αποκαταστήσει την ευστάθεια.
Το σύστημα ελέγχου καθόδου (HDC) προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο σε απότομες κατηφόρες, εντός και εκτός δρόμου.
Το Ranger διαθέτει ένα κορυφαίο στην κατηγορία του πακέτο ασφάλειας, το οποίο περιλαμβάνει τα πάντα, στάνταρ αερόσακους για τον οδηγό και το συνοδηγό, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους κεφαλής και αερόσακο γονάτων του οδηγού. Γι' αυτό το λόγο είναι και το πρώτο Pickup στην ιστορία το οποίο συγκέντρωσε τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων Euro NCAP.
Όμως το Ranger, πέρα από ένα απόλυτα ασφαλές όχημα έχει σχεδιαστεί και για να ανταπεξέρχεται σχεδόν σε κάθε εργασία μεταφοράς ή ρυμούλκησης.
Διαθέτει κορυφαίο στην κατηγορία του ωφέλιμο φορτίο και εντυπωσιακή δυνατότητα ρυμούλκησης 1.340 και 3.500 κιλών αντίστοιχα.
Εν κατακλείδι, το Ford Ranger, δεν πρόκειται απλά για το απόλυτο «εργαλείο» του επαγγελματία οδηγού, αλλά και για ένα ιδανικό όχημα αναψυχής, συνδυάζοντας αρετές που σπάνια συναντά κανείς σήμερα στις αντίστοιχες προτάσεις της αγοράς.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Οι διαθέσιμοι τύποι αμαξώματος του νέου Ford Ranger είναι: Single Cab (μονή καμπίνα) &Double Cab (διπλή καμπίνα).
Διαθέσιμοι Κινητήρες:
Κινητήρας Μέγιστη ισχύς | Εκπομπές CO2 | Κατανάλωση | Μέγιστη ταχύτητα
2.2 Duratorq TDCi 150 (ίπποι) 224(gr/χλμ.) 8,5(λιτ./100) 175(χλμ./ώρα)
3.2 Duratorq TDCi 200 (ίπποι) 249(gr/χλμ.) 9,7(λιτ./100) 175(χλμ./ώρα)
Διαθέσιμες Εκδόσεις:
XLT (επιπλέον της XL)
• Ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών
• Σύστημα ανοιχτής συνομιλίας κινητού μέσω bluetooth με φωνητικό έλεγχο και υποδοχή USB
• Cruisecontrol
• Αυτόματοι προβολείς με αισθητήρα φωτεινότητας και αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
• Προβολείς ομίχλης εμπρός
• Ράδιο-CD με πολυλειτουργική οθόνη dotmatrix με χειριστήρια στο τιμόνι
Limited (επιπλέον της XLT)
• Ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών
• Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού σε 8 θέσεις
• Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
• Αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού
• Ραδιο-cd με έγχρωμη πολυλειτουργική οθόνη 4,2 ιντσών
Wildtrak (επιπλέον της Limited)
• Ζάντες ελαφρού κράματος σαγρέ 18 ιντσών
• Σύστημα πλοήγησης με οθόνη 5”
• Κάμερα Οπισθοπορείας
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα