«Εσείς είστε έτοιμοι να τρέξετε το 100άρι στον Μαρινόπουλο»;
«Εσείς είστε έτοιμοι να τρέξετε το 100άρι στον Μαρινόπουλο»;
18 Σεπτεμβρίου 2014 - Η Μαρινόπουλος Α.Ε. προσκαλεί όλους τους Έλληνες καταναλωτές να «τρέξουν» στα καταστήματά της και να επωφεληθούν από τις μοναδικές προσφορές σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης κι όχι μόνο…
Για έξι ολόκληρες εβδομάδες, από 19 Σεπτεμβρίου έως και 2 Νοεμβρίου, σε όλα τα καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express και Carrefour σε όλη την Ελλάδα, πάνω από 100 απίστευτες προσφορές, περιμένουν τους καταναλωτές να τις προλάβουν και να τρέξουν το δικό τους «100άρι» σε έναν αγώνα κέρδους, ποιότητας, ποικιλίας και χαμηλών τιμών!
Οι πρωταγωνιστές της διαφημιστικής καμπάνιας, δημοφιλείς ηθοποιοί Βλαδίμηρος Κυριακίδης και Δάφνη Λαμπρόγιαννη, παρουσιάζουν με χιούμορ και το δικό τους προσωπικό στίγμα τη μεγάλη εμπορική ενέργεια. Η διαφημιστική καμπάνια είναι διάρκειας 6 εβδομάδων και αποτελείται από 7 διαφορετικές «ιστορίες» καθημερινότητας.
Το «100άρι» στον Μαρινόπουλο» είναι μία μοναδική ευκαιρία για τους καταναλωτές να προγραμματίσουν τις αγορές τους σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις, διασφαλίζοντας τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία και καλύπτοντας πλήρως όλες τις βασικές, και όχι μόνο, ανάγκες της οικογένειας.
Η νέα μεγάλη εμπορική ενέργεια της εταιρείας, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά τη δέσμευση της μεγαλύτερης λιανεμπορικής αλυσίδας στη χώρα, για έμπρακτη και ουσιαστική στήριξη του ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από ένα σταθερό πλάνο χαμηλών τιμών και προσφορών σε ετήσια βάση. Η συνέπεια της εμπορικής στρατηγικής της Μαρινόπουλος Α.Ε. προς αυτήν την κατεύθυνση, αναγνωρίζεται από τους καταναλωτές και εδραιώνει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο όφελος για την εταιρεία σε βάθος χρόνου.
Οι πρωταγωνιστές της διαφημιστικής καμπάνιας, δημοφιλείς ηθοποιοί Βλαδίμηρος Κυριακίδης και Δάφνη Λαμπρόγιαννη, παρουσιάζουν με χιούμορ και το δικό τους προσωπικό στίγμα τη μεγάλη εμπορική ενέργεια. Η διαφημιστική καμπάνια είναι διάρκειας 6 εβδομάδων και αποτελείται από 7 διαφορετικές «ιστορίες» καθημερινότητας.
Το «100άρι» στον Μαρινόπουλο» είναι μία μοναδική ευκαιρία για τους καταναλωτές να προγραμματίσουν τις αγορές τους σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις, διασφαλίζοντας τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία και καλύπτοντας πλήρως όλες τις βασικές, και όχι μόνο, ανάγκες της οικογένειας.
Η νέα μεγάλη εμπορική ενέργεια της εταιρείας, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά τη δέσμευση της μεγαλύτερης λιανεμπορικής αλυσίδας στη χώρα, για έμπρακτη και ουσιαστική στήριξη του ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από ένα σταθερό πλάνο χαμηλών τιμών και προσφορών σε ετήσια βάση. Η συνέπεια της εμπορικής στρατηγικής της Μαρινόπουλος Α.Ε. προς αυτήν την κατεύθυνση, αναγνωρίζεται από τους καταναλωτές και εδραιώνει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, η οποία αποτελεί το μεγαλύτερο όφελος για την εταιρεία σε βάθος χρόνου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα