Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της MAGNA, η παγκόσμια οικονομία ανακάμπτει και επιφέρει σημαντική αύξηση στην διαφημιστική αγορά
Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της MAGNA, η παγκόσμια οικονομία ανακάμπτει και επιφέρει σημαντική αύξηση στην διαφημιστική αγορά
Η MAGNA, στο τελευταίο report της που δημοσιεύτηκε στις 13 Ιουνίου, προβλέπει αύξηση της παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης στα Μέσα κατά 78 δις δολάρια (+14%), φτάνοντας στα $657 δις συνολικά το 2021
Η ενίσχυση της αγοράς είναι αποτέλεσμα :
1. Της οικονομικής ανάκαμψης (Παγκόσμιο ΑΕΠ +6.4%) κυρίως σε κλάδους που είχαν πληγεί το 2020 από την πανδημία του COVID-19 (Αυτοκίνητα, Ταξίδια, , Ψυχαγωγία, Εστιατόρια),
2. Των Digital marketing υπηρεσιών
3. Των Διεθνών αθλητικών γεγονότων (Ολυμπιακοί Αγώνες Τόκιο, UEFA Euro)
H πανδημία μπορεί να υποχωρεί στις περισσότερες αγορές, αλλά οι αλλαγές στον τρόπο ζωής, στις καταναλωτικές συνήθειες και στα business models έχουν ως αποτέλεσμα να συνεχίζουν τα καταναλωτικά brands όσο και οι μικρές, τοπικές επιχειρήσεις να υιοθετούν digital marketing λύσεις.
Τα digital media είναι αυτά που καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση της διαφημιστικής επένδυσης φτάνοντας το +20%, και εκτιμάται ότι θα φτάσουν στα $419 δις το οποίο αντιστοιχεί στο 64% της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης. Αυτό οφείλεται κυρίως στους εξής παράγοντες:
1. το e-commerce εκτοξεύτηκε, συνήθεια που θα παραμείνει στους καταναλωτές και αύξησε το search +20% στα $200 δις
2. αύξηση των social media +26% στα $119 δις
3. Video ads +24% στα $57 δις
Παράλληλα, προβλέπεται συντηρητική αύξηση (+3%, στα $238 δις) της διαφημιστικής επένδυσης στα παραδοσιακά linear media (linear TV, τύπος, linear ραδιόφωνο, OOH, κινηματογράφος)
Η επένδυση στην Τηλεόραση (linear TV) εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά +3%, στο Ραδιόφωνο +5% και στο OOH +10%. Ενώ μείωση προβλέπεται για τις Εφημερίδες -4% και για τα Περιοδικά -5%.
Σε επίπεδο regions να σημειωθεί ότι το 2021, προβλέπεται ότι θα έχουν αύξηση σε διαφημιστική επένδυση οι APAC 13%, ΕΜΕΑ 12%, Λατινική και Βόρεια Αμερική σχεδόν 15%. Αντίστοιχα, η πρόβλεψη για την Ελλάδα είναι +8% που προέρχεται κυρίως από τα digital media (+10%. )
1. Της οικονομικής ανάκαμψης (Παγκόσμιο ΑΕΠ +6.4%) κυρίως σε κλάδους που είχαν πληγεί το 2020 από την πανδημία του COVID-19 (Αυτοκίνητα, Ταξίδια, , Ψυχαγωγία, Εστιατόρια),
2. Των Digital marketing υπηρεσιών
3. Των Διεθνών αθλητικών γεγονότων (Ολυμπιακοί Αγώνες Τόκιο, UEFA Euro)
H πανδημία μπορεί να υποχωρεί στις περισσότερες αγορές, αλλά οι αλλαγές στον τρόπο ζωής, στις καταναλωτικές συνήθειες και στα business models έχουν ως αποτέλεσμα να συνεχίζουν τα καταναλωτικά brands όσο και οι μικρές, τοπικές επιχειρήσεις να υιοθετούν digital marketing λύσεις.
Τα digital media είναι αυτά που καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση της διαφημιστικής επένδυσης φτάνοντας το +20%, και εκτιμάται ότι θα φτάσουν στα $419 δις το οποίο αντιστοιχεί στο 64% της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης. Αυτό οφείλεται κυρίως στους εξής παράγοντες:
1. το e-commerce εκτοξεύτηκε, συνήθεια που θα παραμείνει στους καταναλωτές και αύξησε το search +20% στα $200 δις
2. αύξηση των social media +26% στα $119 δις
3. Video ads +24% στα $57 δις
Παράλληλα, προβλέπεται συντηρητική αύξηση (+3%, στα $238 δις) της διαφημιστικής επένδυσης στα παραδοσιακά linear media (linear TV, τύπος, linear ραδιόφωνο, OOH, κινηματογράφος)
Η επένδυση στην Τηλεόραση (linear TV) εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά +3%, στο Ραδιόφωνο +5% και στο OOH +10%. Ενώ μείωση προβλέπεται για τις Εφημερίδες -4% και για τα Περιοδικά -5%.
Σε επίπεδο regions να σημειωθεί ότι το 2021, προβλέπεται ότι θα έχουν αύξηση σε διαφημιστική επένδυση οι APAC 13%, ΕΜΕΑ 12%, Λατινική και Βόρεια Αμερική σχεδόν 15%. Αντίστοιχα, η πρόβλεψη για την Ελλάδα είναι +8% που προέρχεται κυρίως από τα digital media (+10%. )
Τέλος το 2022 προβλέπεται να συνεχιστεί αυτή η αυξητική πορεία (+7%).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα