IPG Mediabrands: Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της Magna η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα ανακάμψει το 2021

IPG Mediabrands: Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της Magna η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα ανακάμψει το 2021

Η MAGNA, στο τελευταίο report της που δημοσιεύτηκε στις 15 Ιουνίου, προβλέπει μείωση της διαφημιστικής επένδυσης στα Μέσα κατά 42 δις δολάρια, φτάνοντας στα $540 δις συνολικά το 2020 (έναντι $582 δις το 2019).

IPG Mediabrands: Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της Magna η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα ανακάμψει το 2021
Η συρρίκνωση της αγοράς είναι αποτέλεσμα της σοβαρής οικονομικής ύφεσης μετά την πανδημία του COVID-19, αφού το GDP των μεγαλύτερων αγορών στον κόσμο αναμένεται μειωμένο από -5% έως -12%.
Πέρα από την αρνητική, βραχυπρόθεσμα, επίδραση στην οικονομία και στη διαφημιστική αγορά, η κρίση του COVID προβλέπεται να έχει παγκόσμιως μακροχρόνια επίδραση στην κοινωνία, στα business models κάποιων αγορών, στις καταναλωτικές συνήθειες και στην χρήση Μέσων.

Η συνολική μείωση της διαφημιστικής επένδυσης το 2020 εκτιμάται στο -7% και κατά κύριο λόγο προέρχεται από τα παραδοσιακά linear media (linear TV, τύπος, linear ραδιόφωνο, OOH, κινηματογράφος) που θα φτάσουν στα $238 δις συνολικά, σημειώνοντας μείωση -16% vs. 2019.

Η επένδυση στην Τηλεόραση (linear TV) εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά -12% λόγω ακύρωσης διαφημιστικών καμπανιών και αναβολής όλων των αθλητικών διοργανώσεων.
Τα digital media είναι αυτά που θα συγκρατήσουν την πτώση παγκοσμίως, η εκτίμηση είναι ότι θα φτάσουν στα $302 δις, δηλαδή θα κλείσουν με αύξηση +1% vs. 2019. Αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες : 1) όλα τα digital media σημείωσαν αύξηση στη χρήση κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού 2) το e-commerce εκτοξεύτηκε, συνήθεια που θα παραμείνει στους καταναλωτές 3) εντατικοποιήθηκε η χρήση marketing εργαλείων από το lower-funnel, συνήθης πρακτική σε περιόδους ύφεσης.

Σε επίπεδο regions να σημειωθεί ότι οι ΕΜΕΑ και Λατινική Αμερική θα έχουν τη μεγαλύτερη μείωση -10% στη διαφημιστική δαπάνη το 2020. Αντίστοιχα, η πρόβλεψη για την Ελλάδα είναι -12%. Το σύνολο των μέσων προβλέπεται με αρνητικό πρόσημο εκτός των digital media που θα έχουν οριακή αύξηση +4%.

Τέλος για το 2021, προβλέποντας ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας (real GDP +5.8% σύμφωνα με τον IMF) και διεξαγωγή όλων των αθλητικών δραστηριοτήτων, η MAGNA εκτιμά αύξηση της παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης +6,1%, στα $573 δις, ποσό χαμηλότερο κατά $9 δις από το 2019.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης