Η «μαγική θήκη» για selfies

Η «μαγική θήκη» για selfies

Ο Αγάπιος Παπαδαμαντίου και ο Γιώργος Μπουσάλης είχαν μία ιδέα: Να κατασκευάσουν την πρώτη θήκη για κινητό που σου επιτρέπει να βγάζεις selfie, χωρίς να το κρατάς. Και οι exofab θήκες τους γίνονται ανάρπαστες

Η «μαγική θήκη» για selfies
Η Καλομοίρα Σαράντη ποζάρει μαζί με τις φίλες της για μια selfie στο Instagram. Τίποτα περίεργο ως εδώ. Άλλωστε, λίγοι είναι εκείνοι που δεν έχουν υποκύψει ακόμη στο διαπλανητικό trend των αυτο-πορτρέτων. Μόνο που η Καλομοίρα δεν κρατάει κανένα κινητό στο χέρι. Το iPhone της, περήφανο, στέκεται κολλημένο στο τζάμι, χάρη στην ειδική θήκη από τζελ της εταιρείας exoFab. Η 29χρονη είναι φανατική της εταιρείας, για τον επιπρόσθετο λόγο πως ανήκει στο σύζυγό της, Γιώργο Μπούσαλη, και τον κουμπάρο τους, Αγάπιο Παπαδαμαντίου.



Κλείσιμο
Οι δυο τους, πριν από τρία περίπου χρόνια, δημιούργησαν την exoFab συστήνοντάς μας θήκες από πολυουρεθάνη για τα κινητά τηλέφωνα iPhone και Samsung, πάνω σε μια ιδέα του Αγάπιου.

«Είδα το υλικό, την πολυουρεθάνη, που χρησιμοποιείται καθημερινά σε εκατοντάδες εκδοχές, και ξεκινήσαμε να πειραματιζόμαστε» περιγράφει ο Αγάπιος τους πρώτους δημιουργικούς μήνες. «Καταλήξαμε να τη βάλουμε πάνω στη βινίλ μεμβράνη της 3Μ. Ήρθαμε σε επαφή με product engineers και material engineers, αλλά στην πραγματικότητα εμείς κάναμε από πίσω πολλή δουλειά».

Ο Γιώργος Μπούσαλης δεν δίστασε να γίνει συνέταιρος… «Με τον Αγάπιο, εκτός από φίλοι και κουμπάροι, τώρα είμαστε και συνέταιροι. Έχουμε εξαιρετική χημεία, ακριβώς λόγω της πολύχρονης γνωριμίας μας, κι έτσι η συνεργασία μας “βγαίνει” αβίαστα. Ο ένας συμπληρώνει τον άλλον και “χτίζουμε” σταθερά πάνω στην αρχική καινοτόμο ιδέα του Αγάπιου. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας είναι ότι δεν φοβάται ο ένας να εκφράσει τις σκέψεις του στον άλλον και δεν απορρίπτουμε ακόμα και τις πιο τρελές μας ιδέες».
Οι δημιουργοί αφουγκράστηκαν μια νέα ανάγκη του κοινού. «Είμαι στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας τα τελευταία δεκαοκτώ χρόνια και γνωρίζω πολύ καλά τι θέλει ο πελάτης» εξηγεί ο Αγάπιος. «Αγοράζεις ένα iPhone ή ένα Samsung, όχι μόνο για το λειτουργικό τους, αλλά και γιατί σου αρέσει το design τους. Καθώς, όμως, θες να τα προστατεύσεις από ατυχήματα ή τη φθορά, αγοράζεις μια θήκη, η οποία συχνά αλλοιώνει το design. Ήθελα, λοιπόν, να δημιουργήσουμε μια θήκη που να μην αλλοιώνει τη σχεδίαση του τηλεφώνου. Με τη θήκη μας το iPhone εξακολουθεί να μοιάζει με iPhone. Aν και κατατάσσεται στην κατηγορία της λεπτής θήκης, έχουμε την καλύτερη προστασία, αφού το τζελ απορροφά τον κραδασμό. Κυρίως, όμως, μας ενδιαφέρει το fashion κομμάτι».



Ποια είναι τα κομμάτια που ξετρέλαναν την Καλομοίρα; «Η λευκή και μαύρη θήκη. Το καλοκαίρι είχα εμμονή με το banana split. Οι φίλοι μου τις λατρεύουν για το πόσο λεπτές και κομψές είναι. Ειδικά τα gel buttons (σ.σ. τα τζελ αυτοκόλλητα, που μπαίνουν στη θέση του πλοηγού και συνήθως έχουν διάφορα σχέδια). Αυτό είναι το αγαπημένο μου και φυσικά η ελληνική σημαία ή η smiley φατσούλα». Και όταν η Καλομοίρα λέει «οι φίλοι μου», εννοεί την Άννα Βίσση ή τη Μaria Μenounos, που πρόσφατα στην εκπομπή της στο Ε κρατούσε το iPhone της «ντυμένο» με exoFab θήκη.

«Έχουμε ξεκινήσει από την Ελλάδα και έχουμε φτάσει πολύ ψηλά για τους μόλις πέντε μήνες που βρισκόμαστε στις ΗΠΑ» λέει ο Αγάπιος. «Είμαι περήφανος που μια ελληνική πατέντα ενδιαφέρει τους Aμερικανούς. Και μάλιστα μεγαθήρια όπως η Target, η πιο μεγάλη αλυσίδα στην Αμερική, η οποία από τον Ιανουάριο θα μας προσθέσει στο online κατάστημά της. Είχαμε παρουσία στο Λας Βέγκας, στη μεγαλύτερη έκθεση αξεσουάρ, αλλά έχουμε και νέο συνέταιρο, την εταιρεία που κάνει το promo της Paramount Pictures, την ΒLT Communications, και μας έχουν ήδη φέρει σε επαφή με τη Walt Disney. Παράλληλα, βρισκόμαστε σε συζητήσεις με το κανάλι ABC, που κάνει ένα reality, το Selfie, και θέλει gel buttons με το logo τους. Επόμενος στόχος είναι να μπουν οι θήκες μας στα Apple stores. Στην Ελλάδα, ήδη συζητάμε με την iStorm. Αν γίνει αυτό, μετά κάποιος μεγάλος σε αγοράζει». Κι έτσι απαρνείσαι το πνευματικό σου παιδί; «Ναι, με στενοχωρεί αυτή η ιδέα, γιατί είναι δικό μας και ως σκέψη και ως εκτέλεση. Είχαμε δύο προτάσεις από πολύ μεγάλες εταιρείες και πάντα στο σενάριο προσπαθώ να παραμείνω στο παιχνίδι, έστω και τιμητικά» λέει ο Αγάπιος.



Το ίδιο ικανοποιημένος από την πορεία της exoFab είναι και ο Γιώργος. «Μήνα με το μήνα, τα προϊόντα exoFab γίνονται όλο και πιο αναγνωρίσιμα, γεγονός που αποτυπώνεται στη σταθερή αύξηση των πωλήσεων. Είμαι υπερήφανος που δύο Έλληνες επιχειρηματίες τολμούν να κάνουν “ανοίγματα” στην αμερικανική αγορά, προσφέροντας ίσως το πιο εξελίξιμο και φρέσκο προϊόν στα αξεσουάρ προϊόντων τεχνολογίας».

Το trend των selfies ήταν ιδανική συγκυρία για τις θήκες του exoFab. «Η ιδιότητα της θήκης να κολλάει στο τζάμι έδεσε με τη μανία των selfies. Έτσι δημιουργήσαμε και το αντίστοιχο app (exoFab camera timer) για ios και android, ώστε να τραβάς selfie με χρονοκαθυστέρηση».

Οι δύο συνέταιροι αναζητούν διαρκώς την καινοτομία. «Τώρα, πειραματιζόμαστε με ένα νέο υλικό, το foam, που μοιάζει με σόλα παπουτσιού και θα προστατεύει περισσότερο τις αγαπημένες μας συσκευές. Επίσης, στα σχέδιά μας είναι να φτιάξουμε ένα battery pack, μια ιδιαίτερη μπαταρία για εκείνους που ταξιδεύουν πολύ, ώστε να μπορούν να φορτίζουν τη συσκευή τους χωρίς να χρειάζονται πρίζα. Για iPhone 6 φτιάχνουμε μια θήκη sleeve (μανίκι) και η νέα γενιά θηκών θα είναι και αντιβακτηριακή» αποκαλύπτει ο Αγάπιος.

«Εύχομαι να περπατάω στο δρόμο και να βλέπω ανθρώπους να χρησιμοποιούν τις θήκες μας» λέει ο Γιώργος. «Θέλω να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι, να πορευόμαστε με όραμα, χωρίς να καταφεύγουμε στην πεπατημένη οδό του “σίγουρου κέρδους” λανσάροντας προϊόντα ήδη γνώριμα και “πολυφορεμένα”».

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης