PROTOTHEMA

Ζωή

Επιλογή Κατηγορίας

«H Μόδα Bάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους»

Μακρυπούλια - Λέχου - Πετρούνιας - Κορακάκη στον «αγώνα» για τον καρκίνο του μαστού

Μακρυπούλια - Λέχου - Πετρούνιας - Κορακάκη στον «αγώνα» για τον καρκίνο του μαστού

Την καμπάνια στηρίζουν κάθε χρόνο τα πιο «δυνατά» ονόματα της ελληνικής σόουμπιζ - Τα έσοδα από τα μπλουζάκια του «Στόχου» προσφέρουν προληπτικές εξετάσεις σε γυναίκες που τις έχουν ανάγκη

Επώνυμοι ή μη έχουν ένα «στόχο»! Τον αγώνα για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Με πρωταγωνιστή  το διάσημο και υπέρκομψο μπλουζάκι που έχει σήμα το «Στόχο» πραγματοποιείται για ακόμα μια χρονιά η προσπάθεια της επικοινωνίας της αξίας της πρόληψης του καρκίνου του στήθους με τον πιο αισιόδοξο τρόπο.


Δείχνοντας την ευαίσθητη πλευρά τους, οι ηθοποιοί Ζέτα Μακρυπούλια, Κατερίνα Λέχου, Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Μαρία Ναυπλιώτου, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, ο χρυσός Ολυμπιονίκης, Λευτέρης Πετρούνιας, η ελληνίδα σκοπεύτρια και χρυσή Ολυμπιονίκης, Άννα Κορακάκη, στα πλαίσια του Fashion Target Breast Cancer Campaign, χαμογελούν και στέλνουν το πιο αισιόδοξο μήνυμά τους, μέσα από την ηχηρή παρουσία τους. 

Την καμπάνια στηρίζουν κάθε χρόνο τα πιο «δυνατά» ονόματα της ελληνικής σόουμπιζ. Στο παρελθόν την εκστρατεία έχει αγκαλιάσει και η «Number One», Έλενα Παπαρίζου, και φυσικά, πολλοί καλλιτέχνες και άνθρωποι που αγαπούν την Τέχνη. 




 
Τα έσοδα από τα μπλουζάκια του «Στόχου» προσφέρουν προληπτικές εξετάσεις σε γυναίκες που τις έχουν ανάγκη. 

Βάλε και εσύ «Στόχο» την πρόληψη! Μπες στο stoxoshellas.gr και δες την νέα συλλογή.

Υποστήριξε την Εκστρατεία! Μπες στο e-shop www.ftbc.gr/ ή γίνε «Οικοδέσποινα με Στόχο» (210 3614488-210 3606430 για πληροφορίες)

H Μόδα Bάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους

Πανελλήνια Εταιρία Πρόληψης για τον Καρκίνο «Στόχος-Πρόληψη»
Σταδίου 5, Σύνταγμα, 105 62, Αθήνα
Τηλ.: +30 210 3614488
www.stoxoshellas.gr

Η Εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» 



Η Εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» (Fashion Targets Breast Cancer) ξεκίνησε στην Αμερική το 1994 και στόχος της ήταν η ενημέρωση για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού (αυτοεξέταση και μαστογραφία).

Εμπνευστής και δημιουργός, ο γνωστός σχεδιαστής μόδας, Ralph Lauren ο οποίος επηρεασμένος από το θάνατο της στενής του φίλης (καρκίνος μαστού) και αρχισυντάκτριας μόδας της "Washington Post", Nina Hyde, θέλησε να συμβάλλει στη λύση του προβλήματος που μαστίζει σήμερα εκατομμύρια γυναίκες, μιλώντας τους για την πρόληψη με έναν θετικό και αισιόδοξο τρόπο.

Ο "Στόχος" δημιουργήθηκε από τον Ralph Lauren με την πίστη ότι η μόδα μπορεί να σώσει ζωές, προωθώντας την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση (αυτοεξέταση και μαστογραφία).


Στόχος της Εκστρατείας είναι η ενημέρωση ειδικών ακροατηρίων και του ευρύ κοινού και η συγκέντρωση χρημάτων για περαιτέρω έρευνα, επιμόρφωση και πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Μέχρι σήμερα, έχει επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφού η ευαισθητοποίηση όλο και περισσότερων γυναικών για έγκαιρη διάγνωση (αυτοεξέταση και μαστογραφία) έχει αυξήσει θεαματικά την επιτυχή αντιμετώπιση της ασθένειας στα αρχικά στάδια.

Καρκίνος Μαστού και Υποστηρικτές της Εκστρατείας


Υποστηρικτές της Εκστρατείας έχουν υπάρξει οι πιο διάσημοι σχεδιαστές μόδας, κορυφαία μοντέλα, φωτογράφοι και άνθρωποι των τεχνών από όλο τον κόσμο καθώς και διεθνείς εταιρείες που έχουν στηρίξει την εκστρατεία χορηγικά, μεταφέροντας παράλληλα το μήνυμα της πρόληψης.  

Τα έσοδα της Εκστρατείας “Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους”, η οποία υλοποιείται σήμερα σε 11 χώρες, ξεπέρασαν παγκόσμια τα 40,000,000 δολάρια την πρώτη πενταετία, από τις πωλήσεις των t-shirts και των λοιπών αξεσουάρ που φέρουν τα διακριτικά χαρακτηριστικά του Fashion Targets Breast Cancer.

Ανάλογα με τις ανάγκες της εκάστοτε χώρας βασικός στόχος είναι τα χρήματα να δαπανώνται σε ερευνητικά κέντρα και σε νοσοκομεία μαστού και σε δράσεις και προγράμματα ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης του κοινού.

Η ομάδα της Εκστρατείας «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» ξεκίνησε τη δράση της στην Ελλάδα το 2001 και για περισσότερα από 13 χρόνια στόχος της είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τις Ελληνίδες για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης (αυτοεξέταση και μαστογραφία) του καρκίνου του μαστού. Το 2008 η ίδια ομάδα ίδρυσε την Πανελλήνια Εταιρεία Πρόληψης για τον Καρκίνο "Στόχος-Πρόληψη".

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

abyss21/04/201709:16

η ζετα δουκα που είναι?? λειπει από τη milf μαζωξη?????

Απάντηση
Δρ Ελένη20/04/201713:25

Ας μην ξεχνάμε τις αύθονες ψευδώς θετικές μαστογραφίες, που οδηγούν, σύμφωνα με τον Καθηγητή Peter C. Gotzsche, leader of the Nordic Cochrane Center, και τις πολυετείς μελέτες εκατομμυρίων γυναικών που αναλύθηκαν, σε αχρείαστες μαστεκτομές στο 10% των εξεταζόμενων γυναικών-στα 15 χρόνια! Διαβάστε τις εκτενείς σχετικές κλινικές μελέτες στην αξιόπιστη Ιατρική Επιθεώρηση British Medical Journal. Μέχρι κι εκπαιδευμένα περιστέρια εργαστηρίου, καταφέρνουν μέσα σε μονάχα 15 ημέρες, να έχουν πολύ μεγαλύτερη διαγνωστική ακρίβεια από Ειδικούς Ακτινολόγους-Μαστολόγους, υπάρχει σχετικό άρθρο και στο protothema.gr Οι γυναίκες πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένες για τα υπέρ, αλλά και για τα κατά, μιας εξέτασης, πριν αποφασίσουν να προχωρήσουν. Αυτή είναι η υπεύθυνη ιατρική στάση. Οι διασημότητες θα πρέπει να προσέχουν να μη γίνονται άβουλα διαφημιστικά υποχείρια των κλινικών λόμπι που θησαυρίζουν από συχνές εξετάσεις σε γυναίκες.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία