Κοντά στην πτήση MH370; Τι δείχνει νέα ανάλυση των δορυφορικών εικόνων

Κοντά στην πτήση MH370; Τι δείχνει νέα ανάλυση των δορυφορικών εικόνων

Διαπιστώθηκε ότι στον βυθό του ωκεανού υπάρχουν πολλά αντικείμενα που πιθανολογείται ότι είναι ανθρώπινης κατασκευής

Κοντά στην πτήση MH370; Τι δείχνει νέα ανάλυση των δορυφορικών εικόνων
Νέες αναλύσεις των εικόνων από δορυφόρους που καταγράφηκαν μετά την εξαφάνιση της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines και που μπορεί να δώσουν απαντήσεις στο μυστήριο έδωσε στη δημοσιότητα η υπηρεσία της Αυστραλίας που έχει αναλάβει τις υποθαλάσσιες έρευνες.

Η υποθαλάσσια έρευνα για το εξαφανισμένο αεροσκάφος διακόπηκε τον Ιανουάριο, μετά από τρία χρόνια άκαρπων προσπαθειών. Ωστόσο η Υπηρεσία Ασφαλείας των Μεταφορών της Αυστραλίας (ATSB) και άλλες υπηρεσίες συνέχισαν να αναλύουν δορυφορικές φωτογραφίες και άλλα στοιχεία.

Κλείσιμο
Ο επικεφαλής της ATSB Γκρεγκ Χουντ, σε ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα ανέφερε ότι μελετήθηκαν δορυφορικές φωτογραφίες από την περιοχή όπου ενδέχεται να συνετρίβη το Μπόινγκ και διαπιστώθηκε ότι στον βυθό του ωκεανού υπάρχουν πολλά αντικείμενα που πιθανολογείται ότι είναι ανθρώπινης κατασκευής. 



Μολονότι τα στοιχεία αυτά ε
ίναι ενθαρρυντικά, υπογράμμισε ότι δεν έχει διαπιστωθεί οριστικά ότι τα αντικείμενα αυτά προέρχονται από το αεροσκάφος που εκτελούσε την πτήση MH370.

«Η ανάλυση των εικόνων δεν είναι αρκετά υψηλή ώστε να είμαστε βέβαιοι ότι τα αντικείμενα προέρχονται από την MH370 ή ότι πρόκειται για άλλα αντικείμενα σαν αυτά που μπορεί να βρεθούν στους ωκεανούς σε όλον τον κόσμο. Πραγματικά, πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί», τόνισε.

Ο Χουντ σημείωσε επίσης ότι δεν εξαρτάται από την Αυστραλία να αποφασίσει αν θα πρέπει να ξεκινήσει μια νέα υποθαλάσσια έρευνα, όμως αυτά τα νέα στοιχεία "μπορεί να φανούν χρήσιμα" σε κάποια μελλοντική προσπάθεια για τον εντοπισμό του Μπόινγκ.

Αυστραλία, Μαλαισία και Κίνα έχουν δαπανήσει περίπου 160 εκατομμύρια δολάρια για δύο χρόνια ερευνών, οι οποίες σταμάτησαν τον Ιανουάριο αφότου δεν βρέθηκε κάποιο αξιόπιστο στοιχείο, παρά τις διαμαρτυρίες των συγγενών των επιβατών.

Ο Οργανισμός Επιστημονικής και Βιομηχανικής Έρευνας της Αυστραλίας είχε εγείρει αμφιβολίες για το εύρος της ζώνης των ερευνών, λέγοντας ότι το αεροπλάνο έχει πέσει βορειότερα.

Νέες έρευνες;

Η Αυστραλία επισήμως δεν έχει ανακοινώσει αν θα ξεκινήσει νέες έρευνες για το αεροσκάφος, τονίζοντας ότι αυτό θα εξαρτηθεί αν υπάρχουν αξιόπιστες ενδείξεις για το πού μπορεί να βρίσκονται ίχνη του αεροπλάνου.

Ο Αυστραλός υπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι η νέα ανάλυση «δεν παρέχει κάποια νέα ένδειξη για συγκεκριμένη τοποθεσία του boeing».

Από την πλευρά του ο Μαλαισιανός ομόλογός του, Αζίζ Καπραουί, αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο σχετικά με την μελέτη, λέγοντας ότι θα περιμένει περισσότερες πληροφορίες από τις αυστραλιανές αρχές. 

Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι η Μαλαισία θα συνεχίσει να συμμετέχει στις έρευνες, καλώντας σε σύσκεψη Αυστραλούς και Κινέζους αξιωματούχους, προκειμένου να συζητήσουν για την ανάθεση σε ιδιωτική εταιρία την έρευνα στον βυθό. 

Το μοιραίο Boeing 777 που εκτελούσε την πτήση Κουάλα Λουμπούρ - Πεκίνο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου 2014, με 239 επιβαίνοντες. 

Η εξαφάνιση της πτήσης ΜΗ370 αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της παγκόσμιας ιστορίας της αεροπλοΐας. Λέγεται ότι η πτήση άλλαξε πορεία χιλιάδες μίλια προτού συντριβεί -τουλάχιστον όπως επισήμως έχει ανακοινώσει η Μαλαισία -στον Ινδικό Ωκεανό.
   
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης