PROTOTHEMA

Κόσμος

Ανάμεσά τους και ένα νεογέννητο κοριτσάκι

Ιταλία: 159 μετανάστες διεσώθησαν στα ανοιχτά της Καλαβρίας

Ιταλία: 159 μετανάστες διεσώθησαν στα ανοιχτά της Καλαβρίας

Περίπου 159 μετανάστες από την Αίγυπτο, τη Συρία και το Αφγανιστάν διεσώθησαν από την ιταλική ακτοφυλακή...

Περίπου 159 μετανάστες από την Αίγυπτο, τη Συρία και το Αφγανιστάν διεσώθησαν από την ιταλική ακτοφυλακή στα ανοιχτά της Καλαβρίας όταν το σκάφος που επενέβαιναν παρουσίασε μηχανική βλάβη. 


Ανάμεσα στους μετανάστες βρίσκονταν και οκτώ παιδιά - το ένα νεογέννητο - όπως μεταδίδουν τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης. Το πλοιάριο είχε αποπλεύσει από την Τουρκία αρκετές ημέρες νωρίτερα. 


Τέσσερις από τους επιβαίνοντες έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο ενώ 14 γυναίκες που επέβαιναν στο πλοιάριο στεγάζονται προσωρινά σε δημοτικό κτήριο.

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

εφιαλτικό νέο16/06/201303:43

ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ δεν έχουν οι Ιταλοί; Τορπίλες ΔΕΝ έχουν οι Ιταλοί;

Απάντηση
ALFA15/06/201322:15

Τους μετανάστες πρέπει να τους δέχονται η ΗΠΑ ,Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία και άλλες χώρες που εκμεταλέυονται τις χώρες τους και δεν φροντίζουν να υπάρχουν υποδομές ώστε να μείνουν στις πατρίδες τους. Αυτές οί χώρες που συνήθως είναι οι περισσότερες μουσουλμανικές και που βρίσκονται στην Ασία κα Αφρική είναι φτωχές και ανοργάνωτες και η θρησκεία τους βοηθεί πάνω σε αυτό και οι αχηγοί τους και πολιτικοί τους είναι , κατά πολυ περισσότερο διεφθαρμένοι . Η μουσουλμανική θρησκεία απαγορεύει την έκτρωση, η των περιορισμό των γεννήσεων που είναι πρόβλημα , μεταξύ των άλλων για μιά ανεκτή οικονομική κατάσταση. Η Ελλάδα δεν μπορεί να δεχτεί άλλους μετανάστες .Έχει ήδη 2 000 000 από τούς οποίους δεν ξέρουμε πόσοι είναι οι νόμιμοι και πόσοι οι παράνομοι. Πρέπει οι παράνομοι να φύγουν δεν μπορούν να μείνουν άλλο.Δεν είναι θέμα ρατσισμού αλλά θέμα διάλυσης της χώρας. Όσοι δεν το καταλαβαίνουν η είναι εκμεταλευτές (θέλουν τσαμπα εργάτες ) η θέλουν ψήφους (ορισμένα κόμματα) οι πράκτορες ξένων χωρών(θέλουν αλοίωση της χώρας) η τέλος βλάκες.

Απάντηση
@@@15/06/201321:50

βρε παπαριε εχεις καταλαβει οτι εκμεταλλευονται τον ανθρωπισμο μας?τις προαλλες παλι τους οδηγησανε με πυροβολητα οι Τουρκοι στα νερα μας και το ανθρωπιστικο λιμενικο μας τους περισυνελεξε....φυσικα και δεν τους πνιγουμε τους ανθρωπους(αν και ειναι μαθηματικως βεβαιο πως κπ απο αυτους θα μας κανονισουνε μετα με πετρες μαχαιρια,ξυλα κι ο,τι αλλο βρουν προχειρο οι νεαντερταλ) αλλα καταλαβαινει το θολωμενο μυαλο σου οτι η λαθρομεταναστευση ειναι μεγα προβλημα και πρεπει αμεσα να μπει φρενο και να απελαθουν ουκ ολιγοι καταχραστες του ασυλου δηθεν κατατρεγμενοι εγκληματιες ενω αλλοι να προωθηθουν αλλου??ναι η ου??τα ψεμματα τελειωσανε!

Απάντηση
ΧΞΣΤ' 15/06/201320:45

@Χιωτης: υποκλίνομαι, με πέθανες στο γέλιο !

Απάντηση