PROTOTHEMA

Υγεία

Οι ειδικοί αποφάνθηκαν

Κι όμως, δεν φταίει ο μεταβολισμός μας που παίρνουμε βάρος όσο μεγαλώνουμε

Κι όμως, δεν φταίει ο μεταβολισμός μας που παίρνουμε βάρος όσο μεγαλώνουμε

«Μένοντας ενεργοί και τσιμπολογώντας μικρά υγιεινά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, αποτρέπετε την αύξηση του σωματικού βάρος καθώς μεγαλώνετε»

Είστε από εκείνους που θεωρούν ότι η αύξηση του βάρους μας, όσο μεγαλώνουμε, οφείλεται στον κακό μεταβολισμό;


Αν ναι, τότε καλό είναι να γνωρίζετε ότι κάνετε λάθος. Τουλάχιστον σ' αυτό το συμπέρασμα κατάληξαν οι ειδικοί, καθώς έπειτα από έρευνες ανακάλυψαν ότι ο μεταβολισμός μας, ο προσωπικός μας, δηλαδή, «γυμναστής» που δουλεύει ακούραστα για να καίμε θερμίδες, δεν ευθύνεται για την αύξηση του σωματικού μας βάρους.

Στην ουσία αυτό που επηρεάζει το μεταβολισμό μας καθώς μεγαλώνουμε και κατ' επέκταση το σωματικό μας βάρος είναι η απουσία της σωματικής άσκησης.

Το πρόβλημα, δηλαδή δεν είναι οργανικό, αλλά το γεγονός ότι γινόμαστε όλο και λιγότερο δραστήριοι. Μπορεί βέβαια ο μεταβολισμός μας να επηρεάζεται και να «πέφτει» σταδιακά και ενώ τα χρόνια περνάνε, αλλά η μείωση αυτή είναι τόσο αμελητέα που δεν είναι ικανή να επηρεάσει το σωματικό μας βάρος. 

Γι' αυτό... ασκηθείτε!



Με όποιον τρόπο μπορείτε, γραφτείτε σ' ένα γυμναστήριο, ξεκινήστε γιόγκα, επιλέξτε να ανεβείτε σ' έναν όροφο από τις σκάλες και όχι με τον ανελκυστήρα.

Να ξέρετε, επίσης, ότι έπειτα από μία σκληρή προπόνηση, συνεχίζουμε να καίμε πολύ περισσότερες θερμίδες απ' ότι αν βρισκόμασταν σε μία κατάσταση ηρεμίας.

Η καλύτερη επιλογή για την καύση περισσότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι να αυξήσετε τα επίπεδα κάθε είδους δραστηριότητας, είτε τρέχετε είτε περπατάτε.

Τα «βάρη», από την άλλη, ως επιλογή άσκησης δεν παρουσιάζουν την ίδια αποτελεσματικότητα στην καύση θερμίδων με τις αερόβιες ασκήσεις.

Ο επικεφαλής επιστημονικός υπεύθυνος και καθηγητή ψυχολογίας στο Perelman School of Medicine του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια, Gary Foster, αναφέρει στο Business Insider:

«Αυτή η ιδέα ότι η άσκηση των μυών καίει εκατοντάδες επιπλέον θερμίδες την ημέρα είναι ένας μύθος».

Έκτος όμως από την άσκηση, αυτό που μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη μείωση του βάρους σας είναι και μία προσεχτική διατροφή. 



Σύμφωνα με ειδικούς, εκτός του ότι γινόμαστε λιγότερο δραστήριοι όσο μεγαλώνουμε, συνηθίζουμε και να ενδιαφερόμαστε λιγότερο για τις διατροφικές ανάγκες του οργανισμού μας.

Επιλέξτε να τρώτε πολλά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας αντί για ένα μόνο μεγάλο γεύμα.

Οι ειδικοί αναφέρουν: «Μένοντας ενεργοί και τσιμπολογώντας μικρά υγιεινά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, αποτρέπετε την αύξηση του σωματικού βάρος καθώς μεγαλώνετε».
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Σωματοτυπος04/12/201713:08

Πολυ σωστο αυτο που αναφερεται στο αρθρο,μικρα γευματα και δραστηριοτητα. Εγω τρωω καλο πρωινο( που περιεχει ψωμι ολικης,μελι και λιγο ελαφρυ τυρι) ειναι το σημαντικοτερο για να μην παιρνουμε βαρος. Γευματα μικρα,φρουτα και λιτα βραδυνα,σχετικα νωρις. Το δικο μου μυστικο: πολυ νερο( φυσικα ειναι γνωστο) και κανελα κευλανης( την προσθετω στον καφε,ρυζογαλο,στα μηλα και οπου αλλου πηγαινει). Επισης κινηση στο σπιτι με τις δουλειες( ειναι ειδος γυμναστικης) ,οσο γινεται περπατημα(οχι μαραθωνιο!) Μικρα μυστικα που ανακαλυψα στο περασμα των χρονων και με βοηθησαν. Οχι,λοιπον, εξαντλητικες διαιτες,αλλα αλλαγη διατροφης,που διατηρει το βαρος σταθερο,το μειωνει και κραταει το σωμα υγιες. Φυσικα και θα φαω κατι διαφορετικο οταν βγω για φαγητο,αυτο οχι συχνα,αλλα επιβαλλεται. Η μακροχρονια στερηση απο αυτα που επιθυμουμε μας κανει να τα θελουμε περισσοτερο. Επισης διαβαζω στο internet δημοσιευματα που αφορουν τη διατροφη.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία