PROTOTHEMA

Τουρισμός

Σύμφωνα με έρευνα

Τι χρειάζονται οι πελάτες στα ξενοδοχεία

Τι χρειάζονται οι πελάτες στα ξενοδοχεία

Οι λιγότερο δημοφιλείς υπηρεσίες στα ξενοδοχεία είναι ο Τύπος (οι περισσότεροι επισκέπτες διαβάζουν τα νέα της ημέρας από τις φορητές συσκευές), τα μπισκοτα, η έκπτωση στα γεύματα στο εστιατόριο 

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν ξενοδοχεία που προσφέρουν δωρεάν πρωινό και Wi-Fi, αναβαθμισμένες υπηρεσίες και αργοπορημένο τσεκ άουτ, έδειξε έρευνα της πλατφόρμας ξενοδοχειακών κρατήσεων TripTease.


Επιπλέον, η εγγύηση χαμηλότερης τιμής και η προσφορά ποτού κατά την υποδοχή τους, παίζουν ρόλο, ακολουθώντας ως προς τη σημασία που έχουν στην επιλογή ξενοδοχείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 780 άτομα, έδειξαν ότι οι λιγότερο δημοφιλείς υπηρεσίες στα ξενοδοχεία είναι ο Τύπος (οι περισσότεροι επισκέπτες διαβάζουν τα νέα της ημέρας από τις φορητές συσκευές), τα μπισκοτα, η έκπτωση στα γεύματα στο εστιατόριο (πολλοί προτιμούν να γευματίζουν εκτός του ξενοδοχείου εξερευνώντας τη γειτονιά) και το δωρεάν πάρκινγκ (θεωρείται αυτονόητο).

«Σε γενικές γραμμές, η προσφορά προσωπικής μεταφοράς στο ξενοδοχείο θεωρείται ήδη κάτι δεδομένο. Αντί για μπισκότα, οι ταξιδιώτες προτιμούν ένα δεύτερο σετ από αξεσουάρ μπάνιου», αναφέρουν οι ειδικοί της Triptease σχολιάζοντας τα αποτελέσματα.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος είχε μείνει πρόσφατα σε ξενοδοχείο...


Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Μπατσινιλας vs Μητσιμπονας 10/09/201720:49

Πουθενά στο εξωτερικό το δωρεάν πάρκινγκ δεν θεωρείται αυτονόητο. Προσφέρεται έναντι ποσού, το οποίο μάλιστα ουδόλως ευκαταφρόνητο είναι. 'Οταν ιδίως μιλάμε για ξενοδοχεία μέσα στις πόλεις, είναι ελάχιστα με δωρεάν πάρκινγκ. Μόνο αυτά που βρίσκονται εκτός των κέντρων των μεγάλων πόλεων προσφέρουν συνήθως δωρεάν πάρκινγκ. Νομίζω ότι αυτό είναι σοβαρό λάθος της έρευνας.

Απάντηση
ΔΕΞΙΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ10/09/201712:08

ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΠΑΤΕ. ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΡΕΣΕΨΙΟΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΠΟ ΚΑΛΑ ESCORTS...

Απάντηση
Paco09/09/201720:46

Θα συνοψίσω το επίπεδο του ελληνικού τουριστικού ξενοδοχειακού προιόντος με τη γνωστή επισήμανση : "Please don't throw paper in the toilet", ή αλλιώς όπως λέμε : "Welcome to Bangladesh".

Απάντηση
ee09/09/201716:04

11,09 θα συμφωνησω μαζι σου οτι το πρωτο που θελουν ειναι η καθαριοτητα ,το καλο πρωινο, οσο για την εξυπηρετηση του προσωπικου ειναι δεδομενη για να κρατηθει αυτο ,επισης εαν ενας πελατης επισκεπτεται συχνα το ιδιο hotel θελει να ειναι σαν το σπιτι του και να τον καλουν με τ'ονομα του,πολυ βασικα τα δυο τελευταια που δεν αναφερονται σχεδον ποτε.ΟΙ υπηρεσιες internet,wi fi ,tv,κλπ ειναι δεδομενες τη σημερινη εποχη.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία