Oι πιο εκνευριστικοί επισκέπτες ξενοδοχείων και πώς θα τους αναγνωρίσετε

Oι πιο εκνευριστικοί επισκέπτες ξενοδοχείων και πώς θα τους αναγνωρίσετε

Αν είστε γονείς και συνηθίζετε να μην προσέχετε τα παιδιά σας, μπαίνετε πρώτοι στη λίστα

Oι πιο εκνευριστικοί επισκέπτες ξενοδοχείων και πώς θα τους αναγνωρίσετε
Η Expedia, με τη νέα έρευνα Hotel Etiquette, φιλοδοξεί να προσφέρει την απαιτούμενη αυτογνωσία, προκειμένου να αναγνωρίζουν πλέον όλοι με σιγουριά τους ταξιδιώτες που αξίζουν τον τίτλο του «χειρότερου επισκέπτη».

Βάσει των όσων δήλωσαν οι ερωτηθέντες, οι πιο εκνευριστικοί τύποι ταξιδιωτών είναι οι εξής:

1. Γονείς που δεν προσέχουν τα παιδιά τους (72%)
2. Όσοι κάνουν φασαρία στο διάδρομο (69%)
Κλείσιμο
3. Όσοι διασκεδάζουν έντονα στο δωμάτιο (59%)
4. Παραπονιάρηδες (53%)
5. Όσοι λογομαχούν (35%)
6. Όσοι δείχνουν την αγάπη τους σε μεγάλες εντάσεις (29%)
7. Όσοι κάνουν πάρτι στην πισίνα (28%)
8. Οι εκδηλωτικοί στο υδρομασάζ (22%)
9. Οι επαγγελματίες που πίνουν στο μπαρ (17%)
10. H κουβέντα στο ασανσέρ (9%)

Όσον αφορά τις προτεραιότητες των ταξιδιωτών όταν επιλέγουν ξενοδοχείο, η τιμή είναι η σημαντικότερη…

1. Τιμή (73%)
2. Δωρεάν WiFi (63%)
3. Περιοχή (61%)
4. Κριτικές (43%)
5. Επιλογές πάρκινγκ (38%)
6. Πόντοι ανταμοιβής ξενοδοχείου (20%)
7. Ξενοδοχειακό brand (18%)

Σύμφωνα με τα ευρήματα που αφορούν το φιλοδώρημα, προκύπτει ότι οι επισκέπτες των ξενοδοχείων στην πλειονότητά τους αφήνουν. Συγκεκριμένα, -το 30% δεν αφήνει καθόλου φιλοδώρημα-από όσους αφήνουν, το 46% το δίνουν στην καθαρίστρια-το 40% αφήνει φιλοδώρημα στο room service-το 30% στον valet-το 20% στον porter.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης